Co tě neskolí, to tě posílí.

Co tě neskolí, to tě posílí.

Anotace: Jedině klid v naší duši a rozvážný přístup k jednotlivým situacím nás posiluje a tím i rosteme. Sami v sobě a také v očích druhých.

Jsou chvíle v našem životě, které nás naplňují a díky nim je pocit štěstí, jak se říká, prožitkem až do morku kostí

Abychom si však dokázali vážit paprsků slunce. musíme prožít i mrazivou plískanici. A jenom naše povahové vlastnosti určují, jak se s každou nepřízní vyrovnáme. A jaký je následovně skutečný prožitek pocitu štěstí.

Pokud je náš přístup klidný a s rozvahou, sílíme a rosteme.

Jeden příklad za všechny.

Potkáš-li někoho, kdo bude podrážděný, rozzuřený nebo arogantní, ironický, vyhledávající chyby u druhých a bude je zesměšňovat či bude vyveden z míry, pak sami sobě tiše připomeňte:

,, Člověk, který se cítí dobře, nemá potřebu na nikoho útočit a klid z jeho nitra vyzařuje do širokého okolí.''

Vyslechni ho, usměj se na něho a v tichosti odejdi.

Tebe to neskolí. Tebe to posílí.

Blanka

 

 

Autor Blanka, 24.02.2019
Přečteno 531x
Tipy 3
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

VZÁCNÉ ÚVAHY***ST* :-D*

30.03.2019 21:58:50 | Frr

Čeština je neuvěřitelně květnatý jazyk a i takto, jak jsi to psal to lze pochopit. Znalec věci se k tomu textu staví jinak. Věř, že když tě někdo začne napadat, je arogantní, zlý a nenávistný, řve jako tur ty své bolesti do okolí, tak nikdy nestojí o rady. Jsou to lidé, kteří mají jenom svou pravdu, nestojí o rady druhých.Jejich jediným cílem bývá druhého ničit a zničit.Oni vlastně se svým problémy nechtějí nic dělat, chtějí jenom posluchače své sebelítosti, chtějí být litováni. A k těm svým bolískám hledjí viníka. Oni nechtějí začít problémy řešit a už vůbec ne od sebe. Oni nehledají pravou příčinu problémů. Proč mají rozedrané nitro. A pokud se s takovou osobou pustíš do křížku, začneš ji odporovat a radit, bude její zloba narůstat. Ale pokud ji vyslechceš, byť jenom na povrch, protože nejsi profesionální terapuet, kterého nevyhledala, je opravdu nejlepší neodporovat, do jejího hovoru nevstupovat, usmát se a pak v tichosti odejít. Tím ji pomůžeš nejvíc. Protože tím má alespoň pocit, že ji někdo vyslechl.
Pokud by chtěl někdo pomoc či radu, nebude rozzuřený, arogantní, agresívní, nebude hledat chyby v druhém člověku, nebude ho napadat, ale zavolá či přijde a řekne byť třeba vztekle: ,,tak co s tou mou situací? Co radíš?'' Ale vztek má takový člověk jenom sám na sebe! A je natolik moudrý, že hledá řešení!

25.02.2019 13:22:13 | Blanka

Nádherný pozitivní sofismus! :-) Takže je to snadné! Ideální je vlastně být povrchní optimista, o to špatné se šťastně sobecky nezajímat, když se to přece děje někomu jinému...a zásadně nikomu s jeho problémy nepomáhat! I radu si nechat pro sebe, vždyť je tak drahá...:-)) Takže vlastně "co tě nezabije, protože to zabije někoho jiného, to tě konkurenčně posílí"..:-))

25.02.2019 12:24:36 | Lighter

Možná náš úsměv pomůže i jemu.

24.02.2019 22:38:52 | Špáďa

Kéž by to tak bylo...

24.02.2019 22:44:26 | Blanka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí