Já jsem literatury fanda, tak mě to dost pobavilo. Ale je jasné, že pro někoho je literatura "španělská vesnice" jako třeba pro mě biologie a učit se do toho předmětu jsou muka... Ale souhlasím s tím, že znát o autorech každý vlas je dost na nic :)
28.09.2008 21:00:00 | Stepankas
Mě osobně sice literatura zajímá, ale chtěla bych zažít střední, kde by byly všechny předměty volitelné, a každdý by si vybral jen ty, o nichž by věděl, že je bude pro svůj příští život potřebovat:) Nereálné, ale přece nápad.
27.12.2007 14:03:00 | Grafomanická MIA
No dobrý teda, tak aspoň vím, co mě od září čeká jako čerstvou studentku.:)
13.08.2007 01:11:00 | Marlene
Je jasné, že něco by o tom měl vědět každý, ale proč se toho musíme učit tolik?? K čemu nám bude třeba vědět kolik měl ten nebo ten spisovatel manželek a dětí??
22.03.2007 10:46:00 | Falka
že se ptáš zrovna ty, která se snažíš dělat autorku tady na Literu.
Učíš se literaturu proto, abys měla všeobecný kulturní přehled. Kniha (a to i beletrie) je určitý záznam, který by měl čloběka obohatit. Nejhorší je, když potkám kulturního analfabeta, kterej absolutně neví, která bije. Takový člověk nejn že neví, ale většinou ani nemá názor, ničemu nerozumí a k ničemu nebude. I když by měl 5 vysokých škol.
22.03.2007 06:56:00 | Daniel S.