Anotace: Tímto v nikom nechci vyvolat soucit, jen chci poukázat na to, jak se cítíme my, když jsme odmítáni a vnímáni jinak jen proto, že jsme na vozíku...
I tobě děkuji za komentář. A především za povzbuzení! Nevím, zda mám světu co nabídnout, přesto však doufám, že ano. Byl mi nadělen nejspíš talent na psaní, takže se ho snažím určitým způsobem rozvíjet. Navíc si uvědomuji, že za rok ze mě bude dospělá holka a v budoucnu budu chtít být nezávislá samostatná osoba. A jelikož pochybuji, že bych se mohla živit "rukama", chtěla bych to zkusit alespoň "mozkem". Psaní je moje láska. Pomáhá mi i v tom, že si skrz něj ulevuju. A jestli jsem silná? To netuším. V něčem možná ano, ale někdy si připadám až morbidně naladěná. Ale každý máme své dny:-)
Měj se fajn a zase někdy napiš! S pozdravem Megs:-)
02.05.2007 13:59:00 | Megs
Lidí jako ty si cením. Zvláště proto, že to nejsou materiálně založení idioti, kteří hledí jen sami na sebe a nevšímají si ostatních. Jsi určitě hodně vyspělá osobnost, která má světu co dát. Tak se snaž.
02.05.2007 13:01:00 | Hippy
Ahoj Hippy! Díky moc za nádherný komentář! Člověk se za život setká s lecčím, musí hodně překousnout... A i když žijeme v 21. stoleti, v tzv. " moderni" době, chováme se často dost hrozně. To, co nám nejvíc ze všeho chybí, je schopnost tolerovat druhé. Lidé často soudí, aniž by si ověřili fakta. Nepovažuji se za odlišnou jen proto, že mám vozík. Jsem normální, jako všichni...jen s tím rozdílem, že mám na mnohé zralejší náhled. A rada pro všechny: zkuste se do nás vcítit, všichni jsme součástí celku-bez rozdílu!! Díky hippy, s pozdravem Megs :-)
28.04.2007 11:36:00 | Megs
Jsem rád, že někdo jako ty našel odvahu napsat tady. Lidé mají obrovskou kupu předsudků vůči všemu, co se nějak odlišuje od takzvaného "normálu". Přitom člověk je člověkem, ať chodí nebo sedí na vozíku. Na tom přece vůbec nesejde. Nejdůležitější je, jak píšeš, jaký je člověk uvnitř, ne navenek. Pracoval jsem v ústavu sociální péče a ověřil jsem si, že člověk je prostě člověkem. I ti lidé v ústavu, kteří byli stiženi psychickými poruchami, byli lidé. Byla s nimi legraci a dokonce jsou v mnoha ohledech lepší, snášenlivější, mírumilovnější než lidé, kteří jsou "normální". Díky za pěknou úvahu.
S požehnáním
28.04.2007 11:08:00 | Hippy