Vidle

Vidle

Anotace: Češtin zde dostává na zadel, ale vězte, že je to schválně...

Na Starým bělidle,

stojí tam tři vidle.

Buďme však nad věcí

dvě z nich jsou hraběcí.

Autor Koblížek, 13.07.2019
Přečteno 637x
Tipy 32
Poslední tipující: mapato, Veru, Stanislav32, poslední, V.N.Losinský, mkinka, Roser, breberkar, Iva Husárková, Pamína, ...
ikonkaKomentáře (40)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

skvostný, fakt skvostný Koblížku...hezkej den, m

19.10.2024 09:44:20 | mapato

líbí

Ó, jsem neskutečně potěšen a radostně tančím. :o)) A věz, že já nikdy netančím. Díky moc a přeji krásný den. No a samozřejmě i ty další...

21.10.2024 15:46:33 | Koblížek

líbí

Jee...to je hezky. Mam rada kratka vyjadreni.

04.05.2024 21:28:37 | Veru

líbí

No ono to ani za delší nestojí... :o)))

04.05.2024 21:36:16 | Koblížek

líbí

Mám to kousek na Staré bělidlo, tak ty vidle půjdu o víkendu obhlédnout :-). Standa

06.07.2022 18:32:19 | Stanislav32

líbí

Děsíš mě...no dobrá...možná jsem kecal. Možná tam jsou jen "dvě"...:O)))

09.07.2022 21:07:25 | Koblížek

líbí

Roztomilá miniatura (=

02.05.2020 11:39:39 | Roser

líbí

Dík. Na ptákoviny mě užije...

02.05.2020 11:48:40 | Koblížek

líbí

.....nějak mi naskočila věta..."nech si ty hraběcí rady"..../úsměv/,
ale to nepatří na Tebe,Koblížku.......ono by se jich našlo/smích/....
...cituji..." hraběcí rada

rada často fakticky správná, ovšem dotyčnému je v jeho situaci k ničemu; dle údajné odpovědi Marie Antoinetty na oznámení „Výsosti, lid se bouří! Nemá chleba!”, kdy královna prý odvětila „Ať jedí koláče.”...."

14.07.2019 09:43:14 | jitoush

líbí

To je ta neznalost i dnešní "šlechty". :-) Mimochodem, seriál se stejným názvem přímo mííílluju! :o))) Pokud neznáš, srdečně doporučuju. Hezký den.

14.07.2019 09:52:29 | Koblížek

líbí

Je to povedené, jen bych v pasáži o vztahu nebohé Viktorky a Černého myslivce vyzdvihl tu neerotickou část a zaměřil se na sílu první lásky. V závěru bych poděkoval čtenářům a rodičům za trpělivoST :)

14.07.2019 08:47:26 | SOBEC

líbí

Možná mezi ně ty vidle postavit. :o))

14.07.2019 09:32:50 | Koblížek

líbí

už chybí jen Sultán a Tyrl :-)))

14.07.2019 05:18:25 | Blázen

líbí

Všiml jsem si, že když ty vidle uviděli, tak zkameněli. Raději jsem potom od nich také odvrátil zrak.

14.07.2019 09:30:06 | Koblížek

líbí

:-) haha to mě ba :-)

13.07.2019 22:38:22 | lonewolf

líbí

Hurááá...

14.07.2019 09:30:37 | Koblížek

líbí

Taková kravinka a vy se mi tady pomalu poperete! Nechte už toho "veršování a rýmování" nebo vám dám všem na zadek! :-)

13.07.2019 14:29:35 | Koblížek

líbí

Hihi, ne, my jen tak diskutujeme, poněvadž jsi dal úžasnoua plnohodnotnou inspiraci :)

13.07.2019 15:51:48 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

Mě se jinak básnička líbí :)

13.07.2019 13:21:03 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

Děkuji ti Rosičko, ale raději to budeme nazývat říkankou, abychom básníky nepřivedli k nepříčetnosti. :-))

13.07.2019 13:23:46 | Koblížek

líbí

Já myslím, že je to taková příjemná, rozpustilá básnička :

13.07.2019 13:25:07 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

První verš (myslím 2 řádky) je mimořádně vtipný. Druhý taky ujde, ale k prvnímu spíš do počtu. Je tu nový autor "blázen" co zrovna vydal rádoby vtipnou báseň, jak tam žena dala facku muži protože okukoval jiné. Ach jo.. tak jsem uvažoval co tam napsat až jsem to vzdal.
A zde vznikl právě tak mimoděk jak dobrý humor jedině může vzniknout. Básnička nemá vůbec žádnou cenu, ale vtipné to je, když se řekne takhle pitomě 3 vidle. Když je zároveň vidět že básník chtěl uctít rytmus ale s pravopisem se nemazal - ha ha ha!

13.07.2019 10:12:10 | Karel Koryntka

líbí

Verš není jen jeden řádek.
Je to část verše.

13.07.2019 13:19:33 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

ano Rosi výborně, teorie je taky důležitá aby si lidi rozuměli. Koblížek nyní jistě dostatečně chápe nejenom vidle, ale i verše a řádky. Všichni 3 máte pochvalu. 3 vidle - 3 pochvaly.

13.07.2019 13:33:54 | Karel Koryntka

líbí

Karle, ty jsi ale popleta... no nic, hlavně sklízet dennodenně obdiv :-)

14.07.2019 08:36:44 | ZH

líbí

V tom případě je škoda, že jsem tam těch vidlí neprdnul víc. :o))

13.07.2019 13:42:33 | Koblížek

líbí

hahahaááááááááá :D

13.07.2019 13:43:55 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

Ale ne řekla jsem to špatně, Karli?
Nezmýlila jsem se, doufám :))
Já myslím,že nezmýlila :))

13.07.2019 13:34:34 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

Ach jak se ještě snažíš to je krásné. Řekla jsi to dobře ve smyslu že záleží na zápisu a taky na pojetí autora. My vlastně nevíme kolik tu napsal koblížek veršů? My si myslíme že 4. Když ale básník řekne jsou 3 a basta nemůžeme nic dělat.
Ach koblížku a dívky milé jak je to příjemná práce když dáváte pozor a jste skromní. Všichni máte ještě 1 pochvalu navíc.

13.07.2019 13:41:08 | Karel Koryntka

líbí

Ono je totiž rozdíl mezi verši a pouhými rýmovačkami, myslím :) Viď, Karli ?

13.07.2019 13:42:29 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

"verše" v množném čísle se používají ve smyslu pojmů "básně" nebo "poezie", ale verš jako takový je prostě jeden řádek - stačí si najít úplné základy a budeme mít všichni jasno
Koblížku, tvé čtyři verše se dvěma rýmy mě pousmály - což se při mé horečce uvnitř a lijáku za oknem cení :o)
nějak se mi tu vybavilo: je to v pérdeli, pane hrábě..

13.07.2019 13:54:42 | hanele m.

líbí

Možná to bude divné, ale i mně se pan hrábě při tom vybavil. :-)) Nechť je k tobě horečka milostivá.

13.07.2019 13:59:19 | Koblížek

líbí

Souhlasím, žeoznačení "verše", značí báseň vcelku, avšak nesouhlasím s tím, že by byl jeden verš jedním řádkem..
Když napíš například:
Vykvetla růže překrásná,
tak je to část verše a k ní, když přidám:
Květina to věhlasná!, tak to je druhá půlka toho verše :)
Ten konec Tvého komentu, Hani, mne mile rozesmál :))

13.07.2019 13:59:18 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

Jemi naprosto a zcela jasné, že pro ulehčení básníkům, bylo řečeno, že verš má býti na jednom řádku a může se rýmovati například druhý s čtvrtým nebo první s třetím. Avšak jeden verš ti sám o sobě nic nedá, a tudíž prohlašuji, že verš je to, mnou takzvané souverší dvou řádků.

13.07.2019 14:07:57 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

pro ulehčení básníkům nikdo nic neříkal - je to prostě pojem z teorie, úplný základ - jestli protestuješ proti teorii a daným pojmům, pak už není co dodat - myslet si může každý, co chce bez ohledu na dané, takže třeba můžem prohlásit že hláska není hláska, slabika není slabika, slovo není slovo a věta není věta - ať žije svoboda projevu.. ale moment, co když svoboda není vlastně svoboda a projev není projev?!?

13.07.2019 14:23:06 | hanele m.

líbí

Žeby projev byl jen pouhá rouška ? :-)
A úhel pouze ke spálení?
Ani se mi tomu nechce věřit :-))

13.07.2019 14:54:22 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

Jeden řádek je půlkou verše a druhý je jeho doplněk.

13.07.2019 13:40:30 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

líbí

verš je jeden řádek básně
takže se ti líbí první dva verše a druhé dva už ne, nebo první a druhý ano a třetí se čtvrtým ne - to jen abys někoho nezmátl

13.07.2019 13:18:14 | hanele m.

líbí

Ano děkuji za upřesnění, je to radost pracovat mezi odborníky kteří ochotně dovysvětlí co by snad kritik přehlédl - a koblížek si snáze udělá plný ostrý obraz o co jde.

13.07.2019 13:31:22 | Karel Koryntka

líbí

Ano, Karle, přesně jak díš. Cenu nemá ani za nehet, to já dobře vím. Však také nejsem žádný básník. Jen počkej! Ještě takových pár bezduchých do tebe naperu! :o)) Udělej si zásobu uklidňujících prášků.

13.07.2019 10:26:48 | Koblížek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel