Anotace: Napsáno k příběhu "Nedostižná"
Supertip! Kde jsou ty časy kdy mě trápilo to samé o čem zde píšeš, kdy jsem ještě byl zasněnej nemytej neohippie a ne zatrpklej satanista v černé mikině a zanedbanej línej fotr.
16.04.2015 00:17:00 | Baphomet
no víš, to jací jsme záleží především na nás samotných. takže zatrpklost či ten zbytek nemusí být trvalý stav. jen člověk musí zabojovat... a někdy bojovat delší dobu, abys tedy nebyl tím, čím píšeš, že jsi...
16.04.2015 10:20:06 | Anne Leyyd
Moc krásné... ¨
Až závistí puká mé srdce :)
19.09.2014 09:10:28 | Barčík
ale prosím tě! zase tak dobrá báseň není, ale jsem ráda, že se ti líbí :)
20.09.2014 22:47:55 | Anne Leyyd
Me se ten obsah libi :-)
21.09.2014 05:55:26 | Barčík
tak to jsem tedy opravdu moc ráda :)
21.09.2014 21:34:13 | Anne Leyyd
Jen tak dale... myslim s dilkama :-)
21.09.2014 22:57:42 | Barčík
no jo, já bych ráda, ale teď je to děs. chodím do práce, vracím se až k 7 večer, takže jsem ráda, že přijdu, něco pojím, padnu do postele a ráno zase nanovo :D s psaním teď mám asi nucenou pauzu... :-( :-/
23.09.2014 11:13:13 | Anne Leyyd
Vyjádření čisté myšlenky může někoho popudit,ale i to je úděl lásky krásné věčné a někdy bolavé.
26.10.2013 23:16:23 | Íá
Díky za zastavení a komentář. no, ano, také. někdo asi nebyl schopen akceptovat, že každý můžeme prožívat jinak. navíc tahle báseň je součástí jednoho příběhu, kde ji píše hlavní hrdinka. ale samozřejmě má každý právo na svůj názor. díky ještě jednou ;)
26.10.2013 23:30:29 | Anne Leyyd
v(d)ěčné téma, výstižně vyjádřené :-)
09.09.2013 09:53:32 | muchomůrka bílá
Jako vyznání na jedničku, jako báseň....hm, jsem upřímně překvapena výší tipů i komentů, ale možná je to tím, že už sem moc nechodím :-)
18.07.2013 21:47:58 | Verena
díky za zastavení a komentář. no, tahle báseň (dáli-li se tomu tak říkat :) )je psána k příběhu, jak je uvedeno v anotaci. navíc je tady už od roku 2011, takž možná proto ty tipy a taky proto, že se v ní třeba někdo našel ;)
18.07.2013 22:27:30 | Anne Leyyd
vau,tak to sem nějak pro švih,krásná múza, tě políbila.Děkuji za atmosféru,která je tak křehká a zranitelná.
28.04.2013 09:49:56 | Danger
Klobouk dolu i když žádný není tohle Tvé snění.Dělá mi na tváři rdění.
Taky bych chtěl psát tak abych měl spoustu lajkůů:)
23.01.2013 20:21:43 | Jacob P. Verlaine
Díky, jsem ráda, že se ti to líbilo. No, zrovna k téhle básni se našlo spoustu odpůrců, takže bych spíš řekla, že jde o to, jak to na koho působí, než že bych uměla tak geniálně psát ;)
23.01.2013 20:27:37 | Anne Leyyd
A já Ti chtěl něco poslat, ale prý už jsem hlasoval...Tak aspoň takhle..Krásný slova .-)
23.11.2012 22:31:48 | Madanik
Děkuji moc, jsem ráda, že se Ti to líbí :) I mě se občas stane, že si něco přečtu, chci dát tip a už to nejde, protože jsem ho dala někdy dřív ;)
23.11.2012 22:39:02 | Anne Leyyd
Noo to neva...aspoň jsem mohl napsat že je to moc fajn .-)
23.11.2012 22:40:18 | Madanik
Krásňoučká básnička plná citečku, srdíčko mi tluče až v hlavičce, našlo si to ke mně krásnou, zlatou cestičku, do mýho srdíčka, do toho v té hlavičce..
07.11.2012 16:36:45 | nepřihlášený komentátor
Kdyby jen, má vůbec mnoho nej:)
07.11.2012 16:43:37 | Lilien
"Miluju tě" jsou velký slova... Jenže s každým takovýmhle textem v nich přestávám cokoliv vidět a přesvědčuju se o tom, že jsou jen navoněným nic. Stejně jako celý dílo. 101 tipů tady není bohužel ničím, než zrcadlem citový negramotnosti.
06.11.2012 20:56:10 | Nikotin
Díky za zastavení. No, jak už se řešilo v x komentářích pod tím tvým, tak vzhledem k tomu, že to psala holka a holky mají vskutku jiný mozek než kluci, tak je jasné, že tak velký počet komentářů mají na svědomí ony ;) + je to báseň psaná k příběhu, takže je směřovaná na vztah dvou hrdinů. Ale můžu říct, že si za ní opravdu stojím... ať už ti připadá jakákoliv... Máš právo na svůj názor, a za upřímnost jsem vděčná, takže díky (bez ironie)
06.11.2012 21:01:28 | Anne Leyyd
Holky neví, co je láska ;-).
06.11.2012 21:03:25 | Nikotin
Když už my ne, tak v tom případě ani vy ;)
06.11.2012 21:04:36 | Anne Leyyd
Vy jste jen poddaný hračky, aniž byste se to někdy dověděly ;-). A když s váma někdo bude jednat upřímně- s láskou- utečete za někym, kdo bude zlej a tvrdej, a komu budete chtě-nechtě dělat v prvé řadě potěšení a matraci. A dobrýmu pocitu z toho všeho- z naplnění své odvěké role- pak říkat zamilovanost, láska(?). Ach, ach, svět je tak nekompromisně jednoduchej :D.
06.11.2012 21:09:25 | Nikotin
neděláme si iluze, že jsi ve svém věku sežral všechnu moudrost světa.
06.11.2012 21:43:35 | CCGREE
"Nevěř nikomu, komu je nad třicet..." ( John Lennon ) - Ještě dva roky a jsi zlomenej, smířenej, zadupanej člověk bez nároku na to, aby to někdy bylo takový, jaký to doopravdy chtěl.
06.11.2012 21:48:52 | Nikotin
Tebe to stihlo už před pubertou:)
06.11.2012 21:50:29 | Lilien
To bych rozhodně nebyl tak revoltivní, nemyslíš?
06.11.2012 21:58:37 | Nikotin
To je pravda, ta puberta zrovna začala propukat.
07.11.2012 10:25:24 | Lilien
Tebe to jednou čeká také. Tak bych být tebou trochu pomlčela :)
06.11.2012 21:50:03 | Hoshi
To je logika typu proč neumřít zejtra, když umřu za padesát let ;-)
06.11.2012 21:52:30 | Nikotin
Nikotine, my nemůžeme za to, že ti snad ztorskotal vztah nebo co, a máš ve sklepě metro a zubní kartáčky a kdesi cosi.
06.11.2012 21:57:54 | CCGREE
Myšlenky, který by tě nenapadly...
06.11.2012 22:03:27 | Nikotin
v patnácti ano
06.11.2012 22:53:01 | CCGREE
Vždyť říkám, že si zabitej dospělej...
06.11.2012 22:54:53 | Nikotin
no, jestli jednou taky "umřeš", věřím, že se svému dnešnímu já zasměješ. vlastně ne, nevěřím :D
06.11.2012 22:55:59 | CCGREE
„Každá minulost je k pláči...“ ( Pavel Holšan )
06.11.2012 23:01:18 | Nikotin
ty jsi vlastně takový diktátor. že někomu cpeš názor na básně, to bych ještě pochopil, ale že už začínáš i s názorem na život, to je na pováženou, pavle hošane. vlastně je to na mávnutí rukou. co s tebou.
06.11.2012 23:03:38 | CCGREE
Kluci, nemohli byste si to jít vyřizovat někam jinam? ;) :) Tohle už je hoooodně vzdálené pointě básně ;)
06.11.2012 23:02:38 | Anne Leyyd
No, tak tímto komentářem jsi mi dal za pravdu a jen dokázal, že o lásce víš opravdu málo. Minimum. Pokud někdo v dívce vidí to, co jsi napsal, tak to není chlap ale ubožák. A jestli s nějakou dívkou takovou zkušenost máš, tak je mi to opravdu líto, ale házet nás všechny do jednoho pytle je vskutku docela hloupé.
06.11.2012 21:15:52 | Anne Leyyd
Neber ten život tak vážně ;-)
06.11.2012 21:17:29 | Nikotin
Beru ho tak, jak je potřeba ;) A takový komentář prostě nedokážu brát jako srandu. Z vážných věcí to dělat nedokážu.
06.11.2012 21:19:20 | Anne Leyyd
Napsal jsem pravdu, kterou si člověk nikdy nesmí přiznat ;-).
06.11.2012 21:20:07 | Nikotin
No, když si to myslíš, klidně si to mysli dál...
06.11.2012 21:21:05 | Anne Leyyd
Vždyť- já ti ty ideály taky neberu :-).
06.11.2012 21:21:41 | Nikotin
Já bych si je ani vzít nenechala ;) Taky jsem psala, že ti názor neberu, že si ho můžeš klidně myslet takto dál
06.11.2012 21:24:09 | Anne Leyyd
Chlapci jsou na tom neskonale lépe:)))
06.11.2012 21:15:52 | Lilien
Jsou. Už jenom proto, že narozdíl od holek, ví... - viz já a Anne Leyyd
06.11.2012 21:28:36 | Nikotin
Kdepak, jen ty víš vše za všechny, s chlapci se nemůžeš nijak porovnávat. Tvá sebepropagace šovinismu je zoufalá stejně jako její tolerance.
06.11.2012 21:30:20 | Lilien
Dík, to beru jako kompliment :)
06.11.2012 21:31:54 | Anne Leyyd
Anne, on by ani nežil, kdybychom se mu tak moc nevěnovaly;)))
06.11.2012 21:32:43 | Lilien
:D Možné to je
06.11.2012 21:33:14 | Anne Leyyd
Mám to odpozorované, ryje tak dlouho, dokud si ho někdo nevšimne:)))
06.11.2012 21:36:35 | Lilien
Nemá to chlapec jednoduché :D
06.11.2012 21:37:59 | Anne Leyyd
Tak:)
06.11.2012 21:41:05 | Lilien
Lilien je naštvaná, že na její věčné rýpavé reakce na mé komenty odpovídám už jen velmi zřídka, tak malinko překrucuje ;-).
06.11.2012 21:40:16 | Nikotin
Statistika mluví o opaku, domýšlivý lháři. Proč pořád opruzuješ tam, kde tě ani jediná dušička "nechápe"? Hm, to už se dnes ptám podruhé, ale chápu, na to není jen tak rychlá odpověď.
06.11.2012 21:44:56 | Lilien
Proč zapalovat oheň tam, kde už hoří...
06.11.2012 21:46:51 | Nikotin
Prostě jen potřebuješ prudit, ohýnku.
06.11.2012 21:47:44 | Lilien
Citlivě sdělená slova lásky. Šťasten musí býti ten, kdo jest v básni opěvován.
06.11.2012 20:48:34 | kudlankaW
Děkuj moc za přečtení. No, ten zmíněný šťasten opravdu byl :) Bylo to psané k jednomu z mých příběhů a tam to toho hrdinu vskutku přímo dojalo :)
06.11.2012 20:53:37 | Anne Leyyd
hodně úspěšně veřejností přijatý soukromý dopis :o)
99 tipů znamená jen to že se určitému počtu lidí líbil, přestože nejsou adresáti - možná by takový dopis rádi dostali, možná sami takové píšou
nemyslím to zle, ale dobrou básničku v tom fakt vidět nemůžu
pokud je součásti nějaké prózy, kam zapadá a má tam svou funkci, to by bylo něco jiného - ale to takhle samostatně nejde posoudit
13.09.2012 09:49:12 | hanele m.
Díky za přečtení a upřímný názor. Jsem vděčná, že se najdou i tací, kteří v tom vidí prostě "jen" určitý druh vyjádření emocí a ne pokus o světobornou báseň. Jsem ráda, za tvou upřímnost, opravdu ;)
13.09.2012 10:57:10 | Anne Leyyd
Nádhera = 1 doporučení, 101 komentů, 777 přečtení a 99 tipů, jů;)
13.09.2012 09:22:41 | Lilien
:)
13.09.2012 09:38:55 | Anne Leyyd
Bohužel je fakt, že nejtipovanější díla mají hodnotu v lepším případě výpovědní, v horším pouze jakýsi hromadný balast, obé bez literárního podkladu.
13.09.2012 13:08:07 | Lilien
Já nevím co je Nedostižná. Nevím jak komentovali pode mnou.Mně příjde báseň příliš dětská, jednoduchá, zejména poslední sloka.Nenašel jsem v ní nic, co by mě překvapilo,nebo potěšilo
11.09.2012 22:20:15 | kočkopes
"To si fakt tak naivní nebo to myslíš vážně? Text hroznej, příšernej."
přečti si něco od nikotina, než začneš brát jeho "komentáře" vážně. Mě se to líbí, piš dál ;)
11.09.2012 20:53:29 | Black Sardinian
Máš naprostou pravdu. Ať si ode mne něco přečte, pak od tebe, a nakonec ať se rozhodne, koho má nebo nemá brát vážně.
11.09.2012 20:56:56 | Nikotin
Raději nebudu rozhodovat, koho z vás brát vážně, beru vaše názory a sama mám svoje tak, jako vy ;)
11.09.2012 21:40:45 | Anne Leyyd
souhlas
11.09.2012 21:10:15 | Black Sardinian
To si fakt tak naivní nebo to myslíš vážně? Text hroznej, příšernej.
11.09.2012 18:53:06 | Nikotin
Mám dotaz: jak svobodně říct svůj názor tak, aby to autora neurazilo, ale naopak motivovalo k lepším výkonům?
11.09.2012 22:04:13 | Aťan
Nic k lepším výkonům autora nenamotivuje tak jako truc a vztek.
11.09.2012 22:06:03 | Nikotin
Žádný truc a vztek vyvolaný prázdnou povýšenou krittikou nic lepšího nezplodí. Tvé výkřiky u děl jsou pouhou vizitkou tvého trápení na tomto světě, ničím víc.
12.09.2012 05:20:51 | Lilien
A co když jim vyletí jen adrenalin? To se mi jeví kontraproduktivní. :)
11.09.2012 22:11:34 | Aťan
Každej kontakt s pravdou je krutej a spojenej se zmíněným. Ale po čase se s tím člověk vyrovná a už přesně ví, kam se má dostat, a co to obnáší. Dávat někomu pravdu po lžičkách je k ničemu- zklamání se dřív nebo později člověk stejně nevyhne.
11.09.2012 22:14:56 | Nikotin
Všiml sis, že se zde nesoutěží o nejlepší výkon, že obyčejnému literu jde spíš o pocit sdělení nikoliv o touhu být významným literátem?
12.09.2012 05:23:50 | Lilien
Rozumím. Ale stejně si myslím, že je nejlepší zlatý střed - někde mezi kávovou lžičkou a bagrem. Záleží hodně na tom jaký máme cíl, jestli nasrat, nebo pomoct, no né? :)
11.09.2012 22:18:26 | Aťan
Je těžký udělat jedno bez druhýho. A lépe trochu nasrat, než nepomoct :-).
11.09.2012 22:19:16 | Nikotin
No jo, je to dilema, s touto myšlenkou asi půjdu do postele. Dobrou. :)
11.09.2012 22:21:31 | Aťan
Dobrou :-)
11.09.2012 22:27:12 | Nikotin
Nemuzu si pomoct, ale po precteni valne vetsiny tvych kritik mam jasno. Ty mas nazor. Ze jsi buh poezie. Ale ani za boha to sve presvedceni nedokazes obhajit. Kdyby jsi ty chytraku trochu pokorne napsal, co se ti na ktere basni nelibi a proc, da to autorovi, ve kterem neco je predstavu. Ale ne, ty se budes radeji ohanet tim, ze je nekdo zacatecnik. Vzbud se. Patent na pravdu nema nikdo. Ani buh poezie, jakym jsi ty. Na tebe si jeste posvitim, ty poeto.
11.09.2012 22:48:40 | CCGREE
Díky za zastavení a komentář. Všechno, co sem dávám, myslím vážně. Pokud se to někomu nelíbí, má na to právo, je to jeho názor ;)
P. S. Báseň vznikla jako doplněk k románu "Nedostižná" jak už jsem předeslala v anotaci
11.09.2012 18:55:49 | Anne Leyyd
Ne, promiň. Může to být psané s láskou, ale stejně jako deprese sama od sebe díla netvoří, netvoří je ani jiné pocity. Přeji Ti, ať jsou Tvá vyznání opětovaná, ale báseň neberu.
11.09.2012 18:48:29 | Mango-Holka
Díky za zastavení a komentář, ale už po několikáté tady opakuji, že tato báseň je jako doplněk k dílu "Nedostižná" ;) Není to psáno pro nikoho, koho znám. I přesto díky za přečtení ;)
P. S. Myslím, že většina básní přece vznikla na základě pocitů, čeho taky jiného? Rozumu? No, nevím nevím...
11.09.2012 18:53:56 | Anne Leyyd
Tak jinak. Emoce múzy nutkání pnutí, všechno je u toho, samozřejmě. Ale opakuji, samotné pocity nestačí. Jejich konstatování už vůbec ne.
Nepročítala jsem předešlé komentáře, tak nevím, kolikrát jsi to opakovala, ale rozhodla ses prezentovat jednu báseň, takže by měla obstát sama za sebe- pochybuji, že aspoň 20% zdejších návštěvníků četlo román dotyčný.
11.09.2012 19:01:31 | Mango-Holka
O konstatování pocitů jsem se nesnažila, pokud to na tebe tak působí... dle předešlých komentářů to zjevně na každého působí zcela jinak.
Kolik si jich román četlo nemám opravdu zdání.
11.09.2012 19:13:43 | Anne Leyyd
Anne, je tu jeden a jedna, kteří se drží starého přísloví a to, že kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde:-(.Tvé psaní se mi moc líbylo a piš dál a nenech se nikým zbytečně nasrat:-). Píšeš hezky:-).Honza.
04.06.2012 16:15:27 | Jeněcovevzduchukrásného
Chacha, tak to už budeme tři:)
Nemyslím, že by někdo někoho bil. Zkuste se zamyslet nad faktickou obj. hodnotou veršů
"Tys řekl, že miluješ mě,
a já musím říci Ti to samé.
Miluji Tě srdcem svým,
které v objetí vždy splývá s Tvým…
Miluji Tě duší svou… jedinou,
která přesto se skládá z dvou…
Miluji Tě s nadějí, že jednou
vše s láskou se promění…" atd atd atd...
Pro mne (a evidentně nejen pro mne) je tato báseň zařaditelná někam k naivní pubescentní poezii, kterou už patnáct šestnáct let nečtu, ze které mám husí kůži, ale která si, evidentně (vzhledem k tomu moři TIPů:)) svoji čtenářskou základnu najde. Myslím, že autorka časem dojde i k tomu, že milostná báseň se dá pojmout mnohem jinak, kvalitně, bez té příšerně sladké/rozervané selanky.
Zajímavé a pro mne dobré komentáře - mango holka a nikotin.
11.09.2012 20:07:42 | vrbák
žoldáku
12.09.2012 20:33:07 | CCGREE
Proč tohle píšeš? Můžeš mi, prosím, rozumně zdůvodnit, proč mne napadáš? Za to, že jsem korektně napsal, že se mi tahle básnička nelíbí? A přijde Ti to správně???
12.09.2012 21:18:13 | vrbák
čau, asi jsem to přehnal. nejsi žoldák. prostě jen píšeš básničky a máš svůj názor jako každý tady.
12.09.2012 21:57:29 | CCGREE
naivní pubescentní poezii? a co chceš, aby všichni kopírovali tvojí tvorbu a psali slova, na který si zrovna vzpomenou? Všichni prostě nechtěj bejt jako ty, zvykej si
12.09.2012 20:30:33 | Black Sardinian
Sardiniane, nechci, aby všichni kopírovali moji tvorbu:) A nejsem jako všichni:) Řekni mi upřímně, Tobě tahle básnička přijde kvalitní? Nemyslím, jestli se Ti líbí, myslím, jestli ji považuješ za kvalitní. Já naprosto respektuju to, že autorka píše a co píše. Vím, že jakákoli tvorba je většinou "vypsání se" z nějaké osobní zkušenosti, ať už dobré nebo ne a je to velmi potřebné. Ale to je jen jedna strana. Ta druhá je o zvládnutí řemesla a každé řemeslo má alepoň minimum pravidel. Ať je to fotografie, výtvarno, básnictví atd... A to už jsou hodnoty, které , myslím, jde nějak objektivně zaměřit. Uvědomte si, že negativní kritika má posouvat, nikoli ponížit a že nebývá (většinou) namířena k osobě autora. Pěkný večer:)
12.09.2012 21:30:24 | vrbák
myslím, že poezie je natolik rozsáhlá, že o nějakých pravidlech co je a co není dobré nemůže být řeč
12.09.2012 21:34:29 | Black Sardinian
To souhlasím. Já ale mluvím o zvládnutí řemesla (v jakémkoli umění), a to potřebné je, to Ti poví každá odbornější kniha, každej učitel výtvarky nebo tvůrčího psaní. Zapomněl jsi mi odpovědět - ptal jsem se, jestli považuješ tuhle básničku za literárně kvalitní.
12.09.2012 21:36:50 | vrbák
poezie tu není proto, abysme jí chápali, ale proto, aby nám něco dávala, a k tomu nepotřebuješ odborný knihy ani učitele
literárně kvalitní? kdyby to napsal anonym před dvousty lety, byla by to klasika, dnes není vyjímečná. Když chceš, prostě to tam najdeš, když ne, tak ne.
12.09.2012 21:40:59 | Black Sardinian
Že by se znalec třeba prezentoval něčím výtečně poetickým? Nebo zůstane u kritik toho, co je tu zcela běžně oblíbeným standardem?
11.09.2012 20:32:27 | Lilien
Jo a jinak, běžně oblíbeným standardem je tady bohužel bodo/TIPo/superTIPo/metení bez rozmyslu, rozvahy a soudnosti:D
11.09.2012 20:58:54 | vrbák
Aha, proto ses vrátil:)
11.09.2012 22:19:15 | Lilien
Díky za přečtení a komentář. Samozřejmě souhlasím s tím, že nejen milostná, ale i jakákoliv báseň se dá pojmout různě - kolik lidí, tolik by bylo nápadů a změn. Pro mě tehdy a k tomuto příběhu se tento typ básně hodí a líbí - moje báseň, můj příběh - to není značka pro to, aby se to líbilo každému ;)
Každopádně díky za zastavení.
11.09.2012 20:18:29 | Anne Leyyd
Ahoj, děkuji za pěkný komentář :D Jsem ráda, že se ti mé psaní líbilo ;) Neboj, nejsem takový urážecí a naštvávací typ, takže jsem to vzala vcelku neutrálně. Zvláště když pozitivní ohlasy byly v přesile. A i kdyby nebyly, za svými výtvory si stojím. Ještě jednou ti děkuji! :)
04.06.2012 17:11:10 | Anne Leyyd
Ano, děláš dobře! a jak by to řekl šmoula mračoun?,no pčeci, nemám rád chytrolíny:-(, :-).
04.06.2012 17:20:11 | Jeněcovevzduchukrásného
Tak oni jen vyjádřili svůj názor ;) Upřímnosti si opravdu moc vážím, takže mě to nijak neurazilo. Oni si mohou myslet, co chtějí, stejně tak já i každý jiný :)
04.06.2012 17:23:39 | Anne Leyyd
Přesně tak a proto je taky ten život pestřejší a není tak fádní:-)
04.06.2012 17:39:33 | Jeněcovevzduchukrásného
Tak to je nádhera...miluji tyto zamilované básničky a tady ta je prostě kouzelná!:-)))
27.03.2011 15:46:00 | střelkyně1
hledala jsem způsob, jak vypsat lásku, kterou jsem SKUTEČNĚ kdysi cítila, ale nepřiznala ... už nemusím ... udělala jsi to za mě ... děkuji ... ST
20.02.2011 23:13:00 | Helena Lovecká
překrásná, některé okamžiky jsou mi dobře známé ;) krása tohle číst ST ;)
19.02.2011 22:12:00 | Any 4
láska mocná čarodějka píše ty nejkrásnější příběhy.. tak ať jsou pro tebe tím nejcenějším...
10.02.2011 15:14:00 | zelená víla
Na mě sedí ten začátek... Jak moc bych chtěla, aby na mě seděl i ten konec...
ST. :)
07.02.2011 20:35:00 | Pythonissa__