Dva kilometry za pubertou

Dva kilometry za pubertou

Anotace: ...

 

Dva kilometry za pubertou

 

rozpláčou mne vysoký zdi
pod modrým nebem
když holka dva kilometry za pubertou
mluví o nekonvenčím filmu

je to jak lágr

na poloprázdný benzínce
od června do září
pár zbylých baget
kondomů
a tuny benzínu
protože není kam dojet

je to jak lágr
s vysokou zdí

 

 

 

Autor Nikotin, 05.02.2011
Přečteno 1964x
Tipy 70
Poslední tipující: AndreaM, zaba.zuzla, gallatea, nikoolkaaa, angellka, innominata, Hazentla, ZILA78, Rezkaaa, Fanosh, ...
ikonkaKomentáře (57)
ikonkaKomentujících (23)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

chápu to jako být lapen v pasti vlastních představ o dívce, která za to vlastně vůbec nestála..všechny investice vyšlé vniveč, jen zřícený svatostánek, který jsi pro ni postavil...
nevím, zda máš rád rock, ale trošku mi při čtené tvé básně zní z dálky písnička od Marillion "Script for a jester's tear" - také se smutným textem.

26.12.2014 00:20:31 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

líbí

Smutné

08.08.2013 01:15:15 | vandule

líbí

"máš výbornej rytmus, tak ještě trochu zamakej na obsahu :) dobře se to čte, ale nic moc to zatim „nenechává“. *"

09.09.2012 18:30:08 | CCGREE

líbí

Velmi dobré komentáře HarryHH a la loba ! To jen tak pro zajímavost a proto, že bych chtěl vyzdvihnout myšlenku o svobodě, protože svobodný člověk se nemá proč rozčilovat.
Jednomu promlouvá do duše to, jinému ono, u jednoho vyvolává obrazy to a u jiného ono, takže mi příjde docela rozumné nechat ty, kteří si dílo užívají ať si ho užijí a ty, kterým nic neříká ať ho nechají být...jinak tvoje básně? Zajímavý, zvláštní, něco chtějí prozradit, ale něco skrývají...a to dělaj umělci(?)! Nebo snad ne, každý to opět pochopí po svém a není právě tohle na tom světě krásné? Že je každý trošku jiný a přitom všichni tak podobní...

27.08.2012 00:16:11 | Marco

líbí

...čtu si loňské komenty a jihnu melancholickým dojetím :-))

10.07.2012 16:08:59 | Aťan

líbí

tahle básnička je jedna z mnoha tvejch který jsou tak dokonalý až to bolí - a tim nemyslim že jim nic nechybí, ale že jsou pravdivý.ale kdo neumí žít, neumí ani číst. a dalo by se to říct i naopak. rozbrečel si mně a nestydim se za to. lidí který si tu léčej mindráky si nevšímej. ty jsi básník a jeden z mála.

29.09.2011 19:53:00 | chicacheca

líbí

Hrát hru na kritiky je volovina...každej tu píše jak umí jak je v jeho možnostech někdo se vyvíjí někdo stagnuje,je fajn lidem říct že by mohli to či ono zlepšit ale pokud mi jejich díla vysloveně nesednou tak je raději nečtu než abych je obracela na svou víru...je to jak poslouchat hádku ateisty a křesťana...
Nicméně když vás to baví tak si to užívejte...

02.08.2011 08:47:00 | la loba

líbí

tzy víš jak psát

15.06.2011 19:24:00 | whiolet

líbí

Obsah básně může každý pochopit po svém. Já hledám smysl v těch nejmenších mališkoSTech.

08.03.2011 20:59:00 | Z kapky deště

líbí

... o co??? :-)

11.02.2011 18:58:00 | Aťan

líbí

Jak patetické, snižovat se k urážení. To jsem nečekal... počkat vlastně ne, čekal. Je smutné, když má člověk předvídatelný charakter... a smutnější, když se někdo takový zve poetem.

08.02.2011 21:11:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

Trystan ap Tallwch: To je pravda, před dětmi jako ty se to říkat nesmí, když kvůli tomu pak dělají divadlo.

08.02.2011 20:59:00 | Nikotin

líbí

Nevím v jakém vesmíru žiješ, ale v tomto vesmíru, na serveru, který je zcela přístupný i dětem, se * místo jednoho písmene za dostačující cenzuru nepovažuje.

08.02.2011 20:45:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

Trystan ap Tallwch: U "vulgarit", které jsem mimochodem
použil spíše vyjímečně, jsem používal *. Podobně tak, jak ty
teď, čili mohu říct, že si zralý na ban. Tolik k tvému "Dušínství".
Tvé dílo bylo špatné hlavně díky tomu, že neobsahovalo ani jeden zajímavý obraz, prvek, čili to je ten případ, kdy nemá cenu v básni nic konkrétního kritizovat, snažit se o zdokonalení její samoúčelnosti a vyzdvihnutí její prázdné podstaty.

08.02.2011 20:24:00 | Nikotin

líbí

Nikotin: Jediné dílo, které se dá kritizovat jako celek je Bíšova "Okurka"... Vše ostatní se negativně kritizuje, když chce člověk být danému autorovi prospěšný, tak jak jsi tu o tom poeticky mluvil(ten kdo kritizuje je přítel), tím způsobem, že ohodnotíš verše a myšlenku, jako jsi to udělal u mě, akorát je od tebe podivné, žes nekritizoval ty do očí bijící rýmy. Když už se člověk rozhodne o díle říci, že je to s*****, jako jsi to udělal Sladke lu, měl bys to nějak odůvodnit, jinak budeš akorát za idiota(psychologický termín, není vulgární slovo), který si honí ego. Mimochodem je dobré toto nepoužívat, kdyby se Sladka lu chtěla pomstít, za vulgarity dostaneš ban a už si na literu neškrtneš, ale ona zřejmě takový člověk není.

08.02.2011 20:09:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

...a já bych dokonce toleroval i tipy z přátelství, dejme tomu. Ale když jsem při nedávné chřipce projel většinu básní a koukl na tipování - která známá jména metráky "hrůz" tipují, došlo mi to. Je to cílené na tzv. "opláceče". Komu jde fakt především o tipy, námaha se jim bohatě vyplatí. :-) fuj tajbl...

08.02.2011 18:09:00 | Aťan

líbí

Lilien: A co když je dílo tak zoufalé, že se nedá kritizovat jinak než jako celek? Chtěl bych vidět, co by na některý díla řekli třeba na písmáku. Bohužel je to tak, že liter je jediný literární server, kde se často maže med kolem pusy, takže dílo, které všude jinde bude totální provar, zde má svou šanci, čehož hodně autorů zneužívá. Jsou zde díla, která mají hodně tipů a jsou báječná, opravdu, a jsou zde díla, která mají tipy evidentě jen jako pomyslný důkaz pomyslného přátelství.

08.02.2011 15:50:00 | Nikotin

líbí

Harry, ještě jsem se jednou podíval co jsi napsal a nelze než souhlasit. Další literácká vichřice ve sklenici vody.

08.02.2011 15:31:00 | Aťan

líbí

Vsichni co tu píšou ... a taky třeba jen čtou a nebo komentují,
tady mají co dělat ...
... a tenhle virtuální svět z toho bere šťávu a je tomu vyhrazen ...

Názory mohou být různý
a chutě taky ...
a tedy nevím proč by si svobodný člověk
měl ztěžovat
že mu někdo kazí vkus svým dílem
a nebo hnusným žrádlem ..

/když vlastně nic z toho nemusí /

Prostoru je tu dost ... tak pište pisálkové ...
ať je co číst, komentovat a nad čím se čílit ... :-)

Vy, ... Um-Jelci ... ... :-))

*

08.02.2011 14:30:00 | HarryHH

líbí

Aťan: Kritika od někoho talentovaného? Budiž, ukaž mi někoho takového. Tady na literu jen málokdo projde tvým vlastním sítem, já rozhodně ne, ale ty rovněž ne, a on jakbysmet. Navíc jeho kritika je neobsažná a prázdná a sám tafy píše něco, co nemá žádnou myšlenku, případně mělo li ji to, neukazuje ji žádným způsobem.

Nikotin: Tvé prostoduché výkřiky mi stačily. Odcházím z této diskuze. Máš li zájem, okomentuj mi každou báseň slovy jaká je to ....., krom toho, že to vypadá o tvé duševní úrovni ubohosti. Doufám, že z toho brzy vyrosteš. V každém případě tento brak, stejně jako můj brak, je BRAK. A tvrdit o svém nebo o mém braku, že je lepší než druhý brak by byla lež. Tak si klidně vyhoň ego, ale musím ti říci, že tvrzením, že tvá poezie je o cokoli lepší než moje, je zvracení si na vlastní boty.

čest, svobodu, a Rozum především

08.02.2011 12:09:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

G.P.: Tady přeci nejde o to, jaké básně se líbí tobě nebo mně, ale jestli přijmeme kritiku od někoho, kdo má očividný talent. Tohle není Horácio nebo Saddová.

08.02.2011 07:47:00 | Aťan

líbí

Trystan: kupčení s dcerou bylo myšleno žertovně, ale ješitný rapl, který se nesmí kritizovat ale jen chválit, to asi nerozezná.

08.02.2011 07:42:00 | Aťan

líbí

G.P: Báseň má jenom jeden jediný význam a to ten, že její smysl je přinejmenším dvojí...

08.02.2011 00:07:00 | Nikotin

líbí

Jen jsem se stavil a (nebudu se zapojovat do diskuze - hádky níž) přiznávám se, že Tvoje dílko šlo trochu mimo mne. Ne snad, že bych ho považoval za špatné (použitý styl a jazyk beru) jen jsem jaksi nepochopil, nenašel, napoznal pointu. Což ovšem může být způsobeno mým malinko vyšším věkem a špatnou pamětí. I to však dává Tvému dílku jisté vysvědčení...

K ostatním komentářů, jak pochvalným tak i hanícím bych jen podotknul:
Kdysi jsem měl tu čest, že jsem byl se svou kapelou pozván do Rubínu, do pořadu Zelené peří Mirka Kovaříka a hráli jsem výhradně vlastní autorskou tvorbu. O přestávce jsme se vloudili do foyeru a poslouchali, co na to poetické obecenstvo, jak hodnotí naší hudbu, moje texty. No a byl jsem opravdu překvapen diskuzí, která se rozproudila nad textem jedné z mých písniček. Zkrátka - do té doby jsem netušil, co jsem to vlastně napsal, co jsem tím myslel...

A proč to tu píšu? Ne každý z komentujících pochopí, ale málokdo to přizná. (viz poslední báseň Levandule - například).

Já tedy upřednostňuji ta "pochopitelná" díla

07.02.2011 23:59:00 | G.P.

líbí

báseň dobrá, evokuje spoustu představ.
hluboce se však skláním před skvělým marketingem autora, jenž vzbuzuje tolik rozporuplných komentářů svou cílenou kritikou, která mu přináší mnohem více slávy než pouhé tipování :-D

07.02.2011 23:27:00 | Maro Deives

líbí

Na tvůj návrh není nikdo zvědavej, bohatě stačí, když ty připustíš, že volný verš je seriózní poetický směr. Napsals úplnou s*ačku, ale stejně pořád nemáš reálnou představu o tom, co obnáší zachytit všechny ty emoce ( které kolikrát u samoúčelných rýmů ani nejsou ) do volného verše.

07.02.2011 22:36:00 | Nikotin

líbí

Po marném pokusu jsem ochoten uznat, že k tomu zřejmě je potřeba jakýsi talent, zároveň, se však nejedná o stejný talent, jaký se týká rýmů. Proto navrhuji, aby se básně a "básně" nejmenovaly totožně, protože nás to proti sobě štve. Takto se hádáme o tom, který druh básní je lepší. A jelikož slovo "báseň" se prve užívalo pro rýmovaná díla, je na vás, byste si vymysleli nějaký ten název pro svoje... ehm... kreace. Tolik můj návrh...

07.02.2011 22:26:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

Trystan ap Tallwch: Chápu naprosto přesně, ty se akorát vyhýbáš tomu, co jsem ti před chvílí napsal. Mimo jiné tedy ani jedna z mých básniček není dadaistická, pouze ve volném verši. Zkus napsat něco volným veršem a zároveň působivého. Možná, že z toho vznikne sotva parodie na tebou tolik opovrhovanou dadu ( je potřeba k ní mít určitou úctu, byť sama o sobě až tak zajímavá není, neboť se z ní vyvinul nový velmi zásadní směr- surrealismus ). A.neplácej tady prosím nesmysly o věcech, který jsou na vyšší úrovni než klasická konzervativní formální suchá a dávno překonaná striktně rýmovaná „poezie“, i když chápu, že v 17 letech jste se v češtině k moderním poetickým proudům ještě nedostali ( ne nadarmo jsou zpravidla v osnovách až čtvrtého ročníku ). Striktní rýmování je přežitek neslučující se s uměleckou svobodomyslností a ve školních čítankách je nebezpečná koncentrace s*aček. Debatovat s tebou o závisti je trochu OT, nemyslíš? Ano, závidím talentovaným básníkům, to jsi řekl přesně- všichni píšou volným veršem. No a psychiatrická léčebna- tím že konvertuješ k „tesilovým“ názorům to nespravíš.

07.02.2011 21:43:00 | Nikotin

líbí

@všichni: Běžte se projít, je tam hezky.

07.02.2011 21:18:00 | Lagedama

líbí

Aťan: s lidmi jenž kupčí se svými dětmi se zásadně nebavím, ale v tomto případě udělám výjimku. Víte drahý příteli co je to užitečná kritika? To je taková, ze které má autor díla užitek. Nicméně s vašimi "básněmi", které žánrově stěží lze nazvat poezií (ostatně máloco od konce 19. století lze), jelikož je to zbavené formy... budiž má to myšlenku (většinou), dá se to chápat... ale jeho básně, bez smyslu a bez formy by dokázala ze sáčku nastřihaných novin vytáhnout koza.

Nikotin: Chjo... nechápající člověk, co si o sobě myslí, že chápe... Odpovím na tvé otázky... možná jsem nenapsal nic dadaistického, tak hluboko abych musel slova lovit v sáčku po slepu jsem ještě neklesl. Nezávidíš mně, mně nemáš co závidět, závidíš talentovaným básníkům, stejně jako celé to dada a post dada trdlení, podobně jako rapeři závidí zpěvákům vrozený snesitelný hlas, možná sis už nalhal stejně jako oni všichni(rapeři a dadáci), že nezávidíš, ale jednou ze základních lidských vlastností je závist, je co se lidí týče všudypřítomná, nemůžeme přestat závidět, stejně jako nemůžeme přestat dýchat. Já jim závidím taky, ostatně jsem člověk. Stejně tak závidím optimistům, že nechápou, neboť člověk, který dokonale chápe... je uvnitř mrtvý. Jestli toto nechápeš, pak smůla, jsi zbabělý vidět nebo ses narodil slepý. A na zavěr, své zvratky sem dávám, protože jinak by mne zavřeli na psychiatrickou léčebnu, jelikož bych ten přetlak v sobě nevydržel, navíc doufám, že pár lidem dojde, o čem tenhle... po..lanej svět je... Takže, otevři oči, slepče, a zři...

07.02.2011 21:10:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

Trystan ap Tallwch: Ponětí o světě v němž si žiji mám, to je hlavní, zvlášť pro poezii. Dále, odsoudil jsi celý dadaistický a na něj tedy i navazující surrealistický proud. Nad tím se zamysli. Tvé řeči o cvičené opici jsou k smíchu, je vidět, že si se o nic podobného pravděpodobně nikdy nepokoušel. Víš co, zkus něco kvalitního v tom "opičím" stylu napsat. Myslím, že nejsi schopen- ono je to totiž o dost těžší než hloupě rýmovat ( a že já sem psal blbosti tak jako ty taky a několik let, než jsem se z toho vypsal, než jsem se našel ). Tvé řeči o závisti jsou tedy zcela bezpředmětné, je to trochu projev dětskosti uvažovat:
"on mě kritizuje, protože mi určitě něco závidí". Řeči o holi jsou úplně mimo, od toho máš básničky a ne komentáře ( teda pokud ti tvé rýmy vůbec dovolí takovéto téma zvolit ), já mám třeba v puse 30 šroubů.
Co se týče hudby, tak ani se svým přirovnáním nemáš pravdu, prioritní je hrát citem. Noty jsou maximálně pomůcka, bavíme-li se teda o tvůrčí muzikantský činnost ( taky o čem jiným, předpokládám, že zde nejsme na recitátorské soutěži ). Jo a taky by mě zajímalo, proč sem dáváš něco o čem nejsi přesvědčen, o čem si dokonce myslíš, že jsou to zvratky. Akorát vedeš falešnou skromností líbivou politiku na třetí čtenáře ;-)...

07.02.2011 20:26:00 | Nikotin

líbí

Za těch pár let, co sleduju Liter, všiml jsem si asi třech čtyřech superodrzlých nafoukaných atorů, kteří o sobě měli hodně vysoké mínění a ostatním to dávali tzv. "sežrat". Ale (podle mne) je Nikotin úplně prvním dobrým autorem se střízlivým vkusem. Jen ho podezírám, že mu není 19. Vy, kteří jste se urazili a přes zlobu (či z jiného důvodu) nerozeznáte kvalitu jeho věcí, máte hold smůlu. :)

07.02.2011 20:25:00 | Aťan

líbí

No nechtěla jsem se zapojovat, zřejmě ti jde jen o to naštvat lidi a upoutat na sebe pozornost, a pokud ne, jak bys asi tvrdil a jde ti vážně jen o to napsat svůj názor, možná by sis mohl uvědomit, že psát ostatním, že jejich díla jsou kraviny a s*ačky není zrovna ta pravá kritika, kterou by očekávali. Takže pokud si nějakou takovou báseň, která se ti nelíbí (což je naprosto normální) přečteš a jediné co tě napadne bude jedno z tvých slušných slov, radši z ní prostě vyjeď a čti si něco jiného, protože tohle nikomu nic nedá. Mně se tvoje básně taky nelíbí, kolikrát jsem najela na něco, co se mi nelíbilo, ale pokud nemám co rozumně tomu vytknout, nekomentuju.;)
Mimoto myslím, že máš nějakej problém s Hrubínem, pravděpodobně ním budeš ovlivněnej víc než my všichni nařčení dohromady.=)

07.02.2011 19:59:00 | *Kaki*

líbí

Nikotin: Je zřetelně vidět, že nemáš ani nejmenší ponětí o světě v němž žiješ... a je to k pláči... nicméně tu nejsme, abychom se dohadovali o tom, který z našich pohledů na svět je blíže pravdě, ale o básních. Básně jsou zobrazením okamžitého stavu naší mysli a jejího přístupu, promítnutého do slov. Pakliže se kdokoli pokusí o cokoli jiného, vypadne z toho dadaistický brak, který by uměla sestavit i opice, něco jako tvé dílo. Neomezování formou je nesmysl, už jen psaní pomocí slov je "omezování". Nemohu říci, že nechápu tvůj přístup. Člověk bez kousku talentu samozřejmě těm, kteří mají nějaký dar závidí, například já závidím lidem jenž nepotřebují k chůzi hůl. Byl bych lhář kdybych popřel toto, stejně jako by byl kdokoli na tomto světě, kdo by řekl, že nezávidí. A tak přišli lidé bez talentu, jelikož byli líní si zkusit najít něco, v čem vynikají, s geniálním nápadem - nazvat ten talent "omezováním". V hudbě to jde, díky bohu, trochu hůře. Byla by hudba pořád hudbou, kdybys jen náhodně sestavil noty? Nebyla. Já talent nemám také, nepopírám to, mé básně jsou pouhé zvratky, ale narozdíl od tebe je já nevydávám za lahodný džus.

07.02.2011 19:53:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

Trystan ap Tallwch: Dobře, příště si na tvé dílo vyhradím celé odpoledne ( doufám, že se přinutím, za tu dobu tvůj výplod pořádně přelouskat ). I smysl poezie vidím jinej a dokonce nejsem ani zastánce
nějakýho "stylu", pravidel, norem, forem, hranic; pokud právě jejich nepřítomnost bude tím oným "záhadným", kvůli čemu to všichni děláme. A s moralizováním se taky odstěhuj do Běloruska. Dobrý básničky zabíraj zpravidla napoprvé a nemusí to kolikrát být ani nějak extra hloubavý čtení. Pokud něco zabere, popíšu to, pokud nepopíšu nic, co z díla alespoň částečně nějakým způsobem zabralo, a jen "kritizuju", došlo k tomu, že pro mě na básničce není zajímavé vůbec nic, což je de facto hlavní chyba a následný výčet nedostatků je spíše doplnění a zároveň i možná příčina této hlavní chyby. Imho, kolikrát je to opravdu taková kravina, že nelze kritizovat jinak než jako celek.

07.02.2011 19:33:00 | Nikotin

líbí

PS: Kritiku rád přijímám, ale musí kritizovat všechna slabá místa ne jen pár náhodný. Takže pokud by někdo zde měl zájem o to kritizovat má díla... ať to klidně dělá, ale pořádně.

07.02.2011 18:34:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

Bohužel, horší výsměch poesii jsem ještě nečetl. Postrádá to smysl, báseň musí mít styl a smysl, nemá-li styl ale hluboký smysl, je přijatelná a může být dokonce i lepší než stará, ale nemá-li ani smysl, ani styl, je jenom potiskem na toaletní papír. Ani jako kritik nepatříš do poezie - 1) používáš vulgarity jako komentáře (což není dobrý důvod) 2) u mé básně jsi kritizoval rýmy, které byly opravdu nedobré, ale přehlédl jsi opravdu místa, která strádala v touze o přepsání a nevšiml sis jich, do kterých si mohl zarýt. Mám doporučení, ruce pryč od poezie, nebo tě svět sklame.

Bez úcty, tvůj kritik, rádoby-básník, Trystan ap Tallwch.

07.02.2011 18:23:00 | Trystan ap Tallwch

líbí

Sladkalu: Vůbec mi to od tebe nevadí.

07.02.2011 16:08:00 | Nikotin

líbí

No, a třeba je to pubertální s*ačka, co říkáš Nikotine ?
Jak ti chutná takovej komentík, mlaskáš si ? Třeba se ti v kebuli rozsvítí...

07.02.2011 15:45:00 | Sladkalu

líbí

... nebojte se říct ...

***- .... Král je nahý ..:-))

-----------------------------------------------

Použil jem poslední kondom
jako balónek

Nad střechou Žižkovskýho činžáku
se chechtá Helium

je to únik

vztyčený prostředník
... nahrazuje potenci ...

v lágru slov

... když erekce chybí .... *-... :-))

.

/ jo strejdo, experimentuj hrej si se slovy ...
ale takovýto omílání stereotypního slovníku v šablonách na efekt bez vnitřního náboje, nemůže snad uspokojovat ani tebe ... / tedy v případě že ti Narcisizmus povolí taky nějakou sebereflexi ...-:)) /

07.02.2011 11:30:00 | HarryHH

líbí

Nikotine, nepleť si oprávněnou užitečnou kritiku s tvým prskáním kravin, to je dost podstatný rozdíl, který přes ten svůj nabubřelý frňák nikdy nespatříš!!!

07.02.2011 10:16:00 | Lilien

líbí

V prvním verši bych se vyhnul směsi knižní češtiny "mne" s nespisovnou češtinou "vysoký zdi" aspíš byh se rozhodl pro tu modernější.
Stejně to máš dost dobrý a o typ si koledující.
:-)

07.02.2011 02:38:00 | René Vulkán

líbí

no...

07.02.2011 01:32:00 | zelená víla

líbí

... zajímavý...

07.02.2011 00:16:00 | labuť

líbí

Mandlový andílek: Děkuji za názor, promiň, na kritice nevidím nic špatného, koneckonců, i proto sem svá díla autoří vkládájí. Je jen na nich budou-li mou kritiku brát vážně či s menší nebo větší rezervou.

06.02.2011 23:32:00 | Nikotin

líbí

Noo a tohle je jako co....nemá to nic do sebe...taknekritizuj cizí...

06.02.2011 21:11:00 | Mandlový andílek

líbí

Sprostá bezduchá "kritika" je dobrá akorát k pohlazení ega pisatele.

06.02.2011 19:38:00 | Lilien

líbí

@Nik. přes net každej hrdina :-))) chtělo by to trochu respektu, ale upřímnost cenim a s většinou souhlasim

06.02.2011 19:25:00 | Lagedama

líbí

...nóóó, tak jestli ti je opravdu 19 let, mám pro tebe svou nejmladší dceru (18) :-))

06.02.2011 18:52:00 | Aťan

líbí

Aťan: Děkuji, že si zde někdo cení vlastního názoru a upřímnosti. Mohl bych být tradiční sběratel tipů a vést tady tradiční líbivou politiku, ale proč někomu lhát- vždyť mu to ve finále jen uškodí. "Nepřítel" je nejlepší učitel.

06.02.2011 18:46:00 | Nikotin

líbí

Začíná být kolem tebe rušno :) Chtěl jsem ti napsat vzkaz, ale nefunguje, tak to kopíruju sem:

Dík za koment u Moravce, ale já jsem si na tebe vzpomněl o 5 minut dřív, koukej:

http://liter.cz/Basne/317268-koment.aspx

06.02.2011 18:43:00 | Aťan

líbí

Od Nikotinu žádné vysvětlení není možné neboť je zahleděn sám v sobě a tímto ukonejšen:)

06.02.2011 18:32:00 | Lilien

líbí

Nikotine, můžeš mi vysvětlit tvůj komentář k mojí básni...A to mě blaží...
Napsal si - hrubínovská s*ačka - Nepochopila jsem :-))
Sladkalu

06.02.2011 00:44:00 | Sladkalu

líbí

je to zajímavý, čim víc lidem tady píšeš, jaký sračky píšou, tim víc ti píšou, že se jim tvoje psaní líbí, nemá to logiku, ale funguje to tak
ale komu by se to fakt líbilo, bez těch urážek okolo... mně jo

05.02.2011 19:08:00 | Lagedama

líbí

máš styl....
st

05.02.2011 16:27:00 | zenge

líbí

Na svoji pubertu si pamatuju asi tak, jako bych ji prožila v minulém století, ale chápu co chceš říct...a dávám ti ST, mě se to prostě líbí...

05.02.2011 15:49:00 | Sladkalu

líbí

mankote

05.02.2011 15:43:00 | Lilien

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel