"Neboj, však ty ostatní holky taky doženeš!"
Anotace: Za kritiku předem díky :-)
Od puberty jsem trpěla pocitem méněcennosti kvůli mému opožděnému vývoji poprsí.
Kamarádka Daniela se již v šesté třídě pyšnila novou podprsenkou velikosti B, zatímco já se mohla pochlubit jen dětskou "lambádou".
Dokázalo mi to pokaždé zkazit náladu. Maminka mě však pohladila po hnědých vlasech a řekla: "Neboj, však ty ostatní holky taky doženeš!"
Jenže nedohnala!
Kluci mne dlouho neoslovovali, poněvadž si nebyli jistí, kolik mi je let (zřejmě se báli hranice zákona), a tak jsem své lásky prožívala výhradně přes zimní období, kdy jsem svou "vadu na kráse" skrývala pod vrstvy triček a svetru. Jakmile mne totiž některý z mých ctitelů pozval do bazénu nebo do posilovny, vzápětí se odmiloval.
Push-up podprsenky, které lze dnes koupit takřka v každém obchodě, nebyly dříve ještě tolik k dostání.
Nedlouho na to jsem se seznámila s Cyrilem, o šest let starším podnikatelem, do kterého jsem se bezhlavě zamilovala.
Plnila jsem mu všechna přání, která jsem mu viděla na očích. Dokud ovšem nezatoužil po sblížení. V té chvíli jsem se stáhla a cudně dodala: "Až po svatbě!"
Cyril si mne opravdu vzal. Měli jsme malou, ale pohádkovou svatbu. Užít si ji naplno mi však nedovolovalo pomyšlení na svatební noc!!
Snažila jsem se svému novopečenému manželovi stále nenápadně dolévat číši s červeným vínem, snažení bylo však marné!
Byla tu! Ta noc, které jsem se tolik bála!
Manžel ležel na novém letišti, za které jsme utratili skoro polovinu novomanželské půjčky a mlčky mne pozoroval.
Přistoupila jsem k němu a s úmyslem mít už tuhle trapnou situaci za sebou, jsem spustila na zem svůj nový bledě modrý župánek. Zavřela jsem oči, abych se vyhnula jeho zkoumavému pohledu...
"Lásko, tobě se dělá na bříšku faldíček," zasmál se a přitáhl si mne k sobě!
Přečteno 813x
Tipy 3
Poslední tipující: Tacca, Alžběta., Grafomanická MIA
Komentáře (4)
Komentujících (4)