Anotace: Domácí úkol... Zajímaly by mě rozdíly v komentářích češtinářky a "běžných" čtenářů... ;-)
Pěkně jsem se zasmála..sdílím s tebou tvoje dojmy...též já nosím v tašce Perwol, víš co kdyby..:D
27.03.2009 22:16:00 | Tempaire
Jůů, dlouho jsem nečetla něco takhle vtipnýho. Opravdu moc povedený. :-)
27.02.2009 14:27:00 | Tracy Beakerová
Pěkný fejeton...já myslím, že reklamu potřebují hlavně výrobky, který se špatně prodávají...výrobky co jsou opravdu dobré nepotřebují reklamu...viděli jste třeba někdy reklamu na jogurt Florian?Přitom zrovna v mým okolí je mnohem oblíbenější než Jogobbela... ;)
06.12.2008 16:28:00 | Petussska
reklamy ovlivnůjí naše životy aniž bysme to chtěli, někteří si koupí ty barevnější a lépe vypadající prací prostředky než jen hloupě zabalené, ale za to kvalitní a taky někdy levnější...
vše se točí kolem peněz a kapitalismu..lepší reklama víc prodaných výrobků>>více peněz...
doufám že jednou až budem spát třeba už na měsíci a budem lítat ve vznášedlech nám nebudou tyto komerční společnosti vkládat reklamu i do snů,jak je poukázané ve Futuramě...
pěkny fejeton;) ahoj
02.12.2008 15:37:00 | SARI
Hm, fakt vtipný fejeton a hlavně přesný! :-D .... a reklama na jogobelu mě taky dostává, třikrát denně jíst ,,lahodný,, ovocný jogurt... tak nám nejspíš naroste kravský vemeno.
28.10.2008 22:29:00 | Tyssi
Tohle je přesné! Ale víc než paní s kabelkou obtěžkanou pracím práškem mě dostává ta "milá" slečna, co dlabe Jogobelku k snídani, obědu, večeři a je zcela šťastná ... z toho mi plyne jen jedno, ať jsou v Jogebele kusy ovoce jakkoli velké, Jogobela očividně vymývá mozek (tak už proto bych ji nekoupila)... :)
09.10.2008 10:34:00 | Bláznivá Markéta
Srandičky srandičky:) Víš jak se takový aviváž v plesové kabelce pronese?:D Fakt super, pěkný fejeton.
02.10.2008 16:01:00 | Grafomanická MIA