FAMÓZNÍ CESTOVÁNÍ aneb krátký fejeton o užitečnosti fám

FAMÓZNÍ CESTOVÁNÍ aneb krátký fejeton o užitečnosti fám

Anotace: Zadání znělo :Napište krátký fejeton na téma "Fámy a my". A jak se mi to (ne)povedlo? To už posuďte sami. :)

Známe to každý. Ráno, spěch, vozidla MHD převážejí množství lidí dvakrát větší, než je jejich skutečná kapacita a my se chtě nechtě musíme doslova sbližovat s lidmi, které vůbec neznáme. Občas posloužíme jako boxovací pytel, občas vyzkoušíme, co vydrží naše prsty u nohou, občas jsou vyzkoušeny naše nervy, co vydrží a téměř vždy si vyslechneme, co kterou paní Novákovou trápí za vředy a kam ta naše společnost s takovou mládeží spěje. Hm, blízká si to témata.
Řeč je o našich starších spoluobčanech, kteří denně vyráží na ranní putování za pokladem LIDLU. Při cestě za kilem cibule, na kterém ušetří přesně korunu padesát, si paní Vondráčková nechala udělat tři nové plastiky, při cestě zpátky jich paní Vondráčková má už deset. Navíc na to nemá peníze, je zadlužená a tak se nervově zhroutila. Chtělo by to plastiku nervů, ne?
Vyslechnutí informací o aktuálním dění v podání našich spoluobčanů v důchodovém věku může být aspoň částečnou kompenzací za obtížné cestovní podmínky. Není přece nad to srdečně se zasmát. Ale pozor! Nenápadně! Jinak při cestě tam jsme smíchy doslova řvali a při cestě zpátky se řidič našeho smíchu tak lekl, že naboural do auta před ním. A v něm beztak byla paní Vondráčková!
Autor JennyK, 09.03.2008
Přečteno 1525x
Tipy 5
Poslední tipující: Cloniess, Eiffel, Grafomanická MIA
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dost dobrý fejeton :)

05.04.2008 13:29:00 | Cloniess

Přesně znám tyto důchodcovské rozhovory a někdy z nich opravdu nemůžu.
Moc povedené!

11.03.2008 18:02:00 | Alžběta.

Haha, taky jsem chtěla napsat fejeton na toto téma ... :D Ale tak dobře bych to nesvedla ... :D máš super tip:)

11.03.2008 15:00:00 | Grafomanická MIA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí