Anotace: To se fakt stalo, ale nejsem žádnej umělec, abych to dokázala správně vyjádřit
U nás se z radničních listů strašně vykřikuje, jak jsme moderní město, a přitom kina máme ještě taková ta socialistická;) a za to jsem ráda, protože mi takové stařičké kino vyhovuje mnohem víc, než přemodernizovaný a přetechnizovaný Cinestar v Ostravě.
Fakt pěkný fejeton, toho pána mi je taky líto:(
23.08.2008 23:36:00 | Grafomanická MIA
U nás máme taky takové staré kino a vyhovuje mi o hodně víc hned z několika důvodů. Jednak tam není tolik lidí, kteří by se tlačili shlédnout nejnovější trhák (u nás se totiž nejnovější trháky hrají s půlročním zpožděním), a tak jsem mnohdy v kině úplně sama, což má svoje kouzlo. Popcorn se tam taky neprodává a tak nikdo neruší napínavé scény hlasitým chroustáním. A paní uvaděčky jsou příjemné narozdíl od těch panáků v uniformách, kteří vám jen utrhnou lístek a pošlou vás do sálu.
Stará kina jsou prostě super.:-)
13.08.2008 13:39:00 | Alžběta.
Jo, starý kina mají vážně svoje kouzlo. Stejně jako spousta jinejch věcí, který dneska rychle ustupují moderní době. Dneska je všechno takový naleštěný a vyumělkovaný, někdy je to fajn, ale ztrácí to tu hloubku. Škoda, že s tím, jak k nám ve jménu globalizace přichází ze světa spousta dobrých věcí, stále více mizí ty staré dobré.
02.08.2008 22:56:00 | Hor
Taky navstevuji jedno takove kinecko.......;)u nas v Klanovicich:)
01.08.2008 09:59:00 | už ne pernikova princezna
Moc pěkně jsi to napsala.Nevím odkud jsi, ale v Praze je pár takovýhle podniků, co zatím žijou.
Aby vydržely, musíme do nich chodit:-)
07.07.2008 21:54:00 | spare
Ty jo, fakt dobrý! :o)
Moc se mi to líbilo. Kdybych měl stroj času, přesunul bych se do tý doby před rokem 1989, ovšem ti komunisti by mi neladili ;o)
07.07.2008 10:01:00 | Zasněný básník