Anotace: Ctím motto: "Nejlepší antikoncepce je DÍTĚ!"
Tak to jsme na tom s deckama asi stejne.. hlavne at nervou! :) Uz ani nevim co psat za pochvaly. Ten Hitler v sukni me docela pobavil..
05.01.2010 20:50:00 | Nergal
Nikdy jsem proti dětičkám nic neměla, často jsem hlídala dceru mamčiné kámošky. Magdalenka byla úpl v poho, znala jsem jiod narození a hlídala snad od dvou let... až do teď. Teď je jí pět a já se z hlídání snažím co nejvíce vykroutit... Ona díky svým "náctiletým" ségrám rychle vyspěla, na vše má odpověď,komentář. Člověk se nehne bez toho, aby ji měl za zadkem... Stal se z ní malý špunt toužící po existenci a dává to patřičně najevo... takže souhlasím, když spí pod stolem, sluší jim to opravdu nejvíc! Ale taky trochu sebepomluvení: O co jsme my byly LEPŠÍ??
30.12.2008 22:36:00 | Stepankas
Stalo se mi něco obdobného, plně Tě chápu. Měla jsem na krku na víkend 2 ségry sviště...myslím, že už chápu Herodesa :-)
08.09.2008 10:18:00 | Narcysa Buttonová
Jéé slovenská sestřenkaa. Muj bratránej je malej ďánlík, jsou mu 2 a půl. Je šikovnej a povídá, je docela chytrej. ALe když se rozjede to je potom něco. To ho neuhlídá nikdo. malej hyperaktiviták xD
14.08.2008 22:08:00 | Mademoiselle S.
Naprosto chápu, minulý týden jsem měla na krku dva(!!!)prcky, z čehož teda jeden byl v pohodě, ale ten druhý resp. ta druhá byla na zabití. Ale přežila jsem to ve zdraví! Jen moje želva málem ne...:-)
13.08.2008 13:45:00 | Alžběta.
Já byla šílený křikloun, ale když jsem něco chtěla, taxem udělala psí očka a tiše popotahovala (zabírala to, zabírá to občas dodnes :-D ) ... kdo ví, jaká byla Mia :-D možná ještě horší, než její sestřenka :-P (btw pozdrav sestřenku a její chrobáky :-D ) fajn dílko, chválím :o)
12.08.2008 15:18:00 | verushka