Funeral fejeton

Funeral fejeton

Anotace: Ok, dnes trochu morbidně. Udělíte mi poslední pomazání?:D

Jelikož se u nás v rodině už několik generací dědí choroba těžká z nejtěžších - hypochondrie, a jelikož jsem k tomu všemu ještě navíc tak trochu paranoik a kdykoliv mě může proklít nějaká zrádná krásná Zlíňačka, není divu, že se v poslední době začínám lehce obávat o svůj mladý život.
Nědělám si iluze, že by se s mým pohřbem někdo patlal, dokonce podezřívám svou na první pohled laskavou rodinu a blízké, že by s mým posledním výdechem odhodili přetvářku, pochovali mě do krabice od vysavače, místo náhrobku použili šutrák ze sousedovy skalky, vytesali na něj, že tentokrát mi něco fakticky bylo, a zádušní mše by proběhla v nadzvukové rychlosti, aby se hrstka těch, kteří by se přišli ujistit, že už je nikdy ničím neohrozím a kopnout si do mého krabicového hrobečku, mohli vrátit na magistrát, do nemocnice, k šachovnici nebo k jídlu.
Tak to teda ne. Hned jak mi došlo, že by můj skromný náhrobek from sousedova zahrádka nebyl skropen jedinou slzou, rozhodla jsem se pojmout přípravy na svůj vlastní pohřeb tak, jako celý život. Jinými slovy s humorem. Nemůže to být těžší než přípravy na svatbu. Jen nachystat správné efekty, působivou hudbu, a jako překvápko nakonec nějakou mírně morbidní hru. Nyní instrukce pro zatím nepověřeného organizátora:
Bod 1.) Hudba
Nechceme být konfekční, takže žádné takové "až mě andělé zavolají k sobě", dokonce ani Funeral song od The Rasmus. Aby to mělo grády, nechám si zahrát skladbu ironickou vůči situaci, jakpak by mi asi pohřeb osolili Bon Jovi se svým It's my life?
Bod 2.) Kostýmy
Abych vytvořila hororovou atmosféru, všichni pozůstalí přijdou oděni ve viktoriánských kostýmech. Snad bude účast hojná, nerada bych, abych se v poslední lavici krčil jen opilý kostelník v námořnickém oblečku. Brr.
A abych šokovala svou babičku - pohřběte mě v negližé, pokud seženete mou velikost /XS/, a v černém plášti. Moje kadeřnice bude jistě tak ochotná, že mi na hlavě vytvoří roztomilý chaos. Tentokrát aspoň nebude muset poslouchat nářky, že mám zoufale málo vlasů.
Jo, a abych nezapomněla - trochu mi přišmrncněte oči. Že budu mrtvá neznamená, že tak taky musím vypadat.
Bod 3.) Efekty
Pokusím se umřít začátkem listopadu, takže odchyťte počasí zatažené, chladné, ale hlavně ať neprší, zmokla by mi rakev. Žádný kněz, ten by se asi stejně bránil přijít, ale přiveďte na ty pohřební kecy chlápka s oholenou lebkou a působivou bradkou. Něco jako Anton Sandor LaVey.
Opatřete ještě za mého života nahrávku jednoho z mých záchvatů smíchu. Pár lidí mi řeklo, že bych s tím mohla dabovat hororovou postavu, tak by nebylo od věci pořídit mi do rakve nějaké zvedáky a spolu s přehráváním mého smíchu vyzvednout mé mrtvé tělo do listopadového vichru a pak mě pomalu spustit zpátky do rakve. Nic pro slabší povahy, někteří ze mě mají posttraumatické šoky i teď (že, pane profesore:D), natož při sledování mého "zmrtvýchvstání".
A sladká tečka na konec. Znáte stezku odvahy? Proč něco takového nesehrát i na pohřbu? Po zádušní řeči se satanistický řečník rozhlédne po odlehlém hřbitově, prohlásí, že mu to je líto ale zde již pro mě není místo, pověří šest největších poseroutků, aby se chopili mé těžké okované rakve, a celý průvod se odebere přes nejbližší (a nejhlubší) lesy a pole hledat vhodné místo, kde mě zakopat. Ono místo bude pochopitelně hrozně daleko, brzy se setmí a pár fiškusů z pohřebního ústavu budou po cestě nenápadně pronásledovat celý průvod a chystat na pozůstalé překážky v podobě smečky vlků, podezřelých týpků se sekerou nebo letlampou, oběšenců, zahalených postav s kápěmi na hlavách, to vše samozřejmě doprovázeno efektivními zvuky.
Tak co, dorazíte?
Autor Grafomanická MIA, 31.01.2009
Přečteno 948x
Tipy 50
Poslední tipující: Boscai, L., Neriah, Striptérka, čipetka, Karen Blixen, Isquieasuus, Lili Holiday, Nergal, Merin, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (16)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
líbí

to je supr! :D

06.10.2011 13:22:00 | Boscai

líbí

Já jsem na tohle dostala dneska typ od kamaráda a musím říct, že líp se to ani vymyslet nedá. Prostě jedním slovem Bomba. :)

17.11.2009 20:58:00 | Lili Holiday

líbí

Hmm zacatkem listopadu.. tak to mas co delat.. ale neboj, ja bych urcite prisel :) A s tim LaVeyem jsi me dostala :D

07.11.2009 22:52:00 | Nergal

líbí

Hey jako musíš mi ae sehnat nějaký luxusní kostým jasný?!:)a já ti tam zaspívám na posledy "Byl jednou jeden holoubek":D:D

27.02.2009 22:15:00 | Nicolaus Alexios von Gotthard Leirchner

líbí

neskutečně žeru ty tvé fejetonky:-D ne fakt, při tom se nedá nesmát, kde na to všecko chodíš, můj mozek už odmítá jakoukoli činnost krom spánku...:) a na takový pohřeb přijedu i kdyby nevimco.. a ani tak daleko to neni;) :-D

15.02.2009 14:21:00 | Linushka

líbí

Skvělé, moc dobře a vtipně pojaté. Hodně se mi to líbilo :)

03.02.2009 18:48:00 | Andělská holka

líbí

ani na chvilku nezaváhám a klidně přes půl republiky přijedu, jen abych to viděla. skvělý.

03.02.2009 17:18:00 | Kristine Clary-Aldringen

líbí

No já každopádně přijdu, teda pokud mi nezatlučou víko od mojí rakve příliš pevně:)

03.02.2009 13:16:00 | Hor

líbí

Já se dostavím s kabelkou plnou nabroušených břitev, abych přežila tu stezku odvahy. Umřít na pohřbu přece není slušné, člověk pak strhne veškerou pozornost na sebe

03.02.2009 10:15:00 | Sushino

líbí

Funeral song jsem chtěla, to je pravda :-D ale teď jsi mě inspirovala- Bye Bye Beautiful od Nightwish, trocha recese neuškodí =D

02.02.2009 19:39:00 | Alex Foster

líbí

Já přijdu. ;-)

02.02.2009 15:36:00 | Alasea

líbí

Já myslím, že It's My Life je takové divné. Nebylo by lepší třeba I Just Wanna Live od Good Charlotte (hádám). Případně, pokud bys změnila názor a přijala pohřeb žehem, jako jedninou volbu bych viděl Light My Fire od The Doors.

31.01.2009 22:03:00 | J.U. Ray

líbí

přesně tohle sem si potřebovala přečíst dokresluje to moji dnešní náladu - jinak já bych zvolila ty rasmus ale tož ty už to maš vystylovane a promyšlene do posledního pocitu...

31.01.2009 21:09:00 | angelicek

líbí

Tak tomu říkám stylový pohřeb ;-), na to bych se zašel podívat (aspoň bych na chvilku vylezl ven z té svojí serverovny :-D).

31.01.2009 20:31:00 | Myghael - the Lord of Absurdity

líbí

"...ale přiveďte na ty pohřební kecy chlápka s oholenou lebkou a působivou bradkou. Něco jako Anton Sandor LaVey." - Cool hláška!:-D

31.01.2009 20:29:00 | Isabella Monvoisin

líbí

až když dáš vědět...pak možná...

31.01.2009 20:19:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel