Povedený den

Povedený den

Anotace: život přece jen není nudný...

Bezva! Zase jeden skvělý den… Na pytel!!! Předešlý večer jsem se jen tak převalovala na posteli a přes velkou únavu ne a ne usnout. Ráno mě probudila bolest v krku. Polkla jsem a myslela jsem si, že mám zaraženou kudlu v krku. Ohmatala jsem svůj „držák hlavy“, ale stopy po noži jsem nenašla, z čehož vyplynulo, že jsem nemocná. Oh, jak úžasné! Poslepu jsem nahmatala mobil na nočním stolku, odlepila od sebe víčka a mžourala na displej, kolik že to vlastně je hodin. 5??? Cože??? Ještě jsem mohla hodinu a půl spát! No toto! Značně naštvaná jsem mobil hodila někde za postel, strčila hlavu pod polštář a snažila jsem se usnout. Začalo mě šimrat v podbřišku. Močový měchýř potřeboval vyvenčit. Tož kuš, jdi do háje… Hledala jsem polohu, ve které by se „močák“ cítil klidně a celkem prázdně, ale asi jsem hodně pila – samozřejmě nealko – protože ne a ne přestat otravovat. Vstala jsem z postele a: BIM BAM, BIM BAM! Řvalo mi to v hlavě jak kdybych seděla na orloji v Praze! Usednu na mísu a ulevují tomu vaku tam ve vnitř. Šáhnu po toaletním papíru a on? Zmizel! Mrzutě jsem se otřela do zmuchlaného kapesníku, který jsem našla v kapse od pyžama. Umyla jsem si ruce a rychle jsem běžela po chodbě do pokoje. Z pod schodiště na mě vychna zakřičela pšt, prý že jsem dupala jako slon. Ts, taková urážka. Zachumlala jsem se do peřin a pokoušela jsem se usnout. Tentokrát mě přemohla paní Zima. Líně jsem vstala z postele a šla zavřít okno… Ale nebylo co zavírat, všechna byla zabouchnutá, topení hřálo jako kamna. Takže ne zima, ale její sestřenice zimnice. Bezva… Už jsem se ani nepokoušela usnout a tak mě ani nevytočil ranní budíček paní vychovatelky. Spíš naopak mě potěšil. V břichu mi už kručelo, jak kdybych tam měla rozzuřeného psa. Hodila jsem na sebe pár hadříků, ustlala jsem si lóže a vyrazila na snídani. Narvala jsem do sebe dva rohlíky a frčela k doktorce.

Po půl hodině jsem konečně stanula před dveřmi se jmenovkou lékařky. Zaklepala jsem na ně. Vylezla mladá cikánka. Sice jsem se divila, co tam dělá, ale slušně jsem ji pozdravila a začla na ni sypat informace, odkud jsem a jak se jmenuju a co mě trápí. Chvilku na mě nechápavě koukala a pak se usmála a řekla: „Slečno, ale tady je teprve čekárna, tady nemusíte klepat.“ Na to jsem rudá jak rak vstoupila do místnosti – čekárny, kde se chichotal nějaký mladík. Bylo mi jasné, čemu… „Zaklepej na paní doktorku,“ radila mi chytře cikánka a tak jsem tak učinila. Ze dveří vykoukla nazuřená doktorka… „No, jasně, počkám…“ říkala jsem si v duchu, po jejím výstupu, že se čeká, od toho je tam ta čekárna… Na to už se nesmál jen ten klučina, ale i ta cikánka. Hodila jsem posměšný úšklebek a dál nic neřešila.

Tak jsem nasedla do busu a pádila domů. Hurá! Hlava mi pořád třeštila, ale přežít se to dalo. No ještě aby ne! Hodina a půl autobusem utekla jako nic. Žádný trapas, malér, nic… Pohodička. Dojela jsem na Svinov. Vlak mi jel až za půl hodiny, tak jsem hledala čekárnu. Stanula jsem před dveřmi a na nich skvěl nápis: Pozor, dveře se otvírají směrem k vám… Já blbá jsem si říkala, proč tam rovnou nenapíšou: SEM nebo TAM… Šáhla jsem po klice, ale žádná tam nebyla, za to ty dveře se automaticky otevřely a dostala jsem pěknou ránu do těla… Oh… Lidi v čekárně jsem nesmírně pobavila. No co už, život má být zábava. Našla jsem si volné místečko, vedle nějakého bezdomovce a v duchu jsem si říkala, jak ti dnešní lidi jsou hákliví na bezďáky, jelikož vedle něj byli tři sedačky volné a polovina čekárny stála. Po chvilce, kdy už jsem si málem začala čichat i k nohám mi to došlo, proč tam nesedí ani moucha. Ten chlap smrděl jak sto let nemytý obesraný záchod. Nekecám! Radši jsem si pěkně pomrzla venku – ale hlavně na čerstvém vzduchu!

Usínám… Venku je tma… Jsem ve své posteli… Je mi teplo… Ani krk už nebolí… Usínám… A skrz přivřené oko vidím, jak nade mnou leze pavouk… Neusínám…
Autor Agnesita, 31.10.2006
Přečteno 2275x
Tipy 4
Poslední tipující: čipetka, Sanake
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (16x)

Komentáře
líbí

no nechtela bych to zazit ;-) ja se z trapasu tak rychle neoklepu :-D le sklanim se ze ty jo...

13.02.2009 17:30:00 | Darinka666

líbí

Stává se a naštěstí všem:)

21.03.2008 19:57:00 | Grafomanická MIA

líbí

Takovým dnům říkám "den blbec" a také jsem jich pár měla. Zasmála jsem se - díky.

30.06.2007 09:08:00 | vandule

líbí

Ups... mělo to být 40%. Ale abych si to obhájil. Tvůj fejeton mi přijde dost obyčejný. Šup, šup, vyprávění a na konec hodím pavouka. Nespím... a mám fejeton. Jenže takhle to nefunguje. Nevím, mně osobně se to fakt moc nelíbí a člověk s ambicemi by měl možná psát trochu líp. Aspoň, co jsem slyšel... Chybí tomu nějaká taková kompatibilita. Jsou tam tři časové skoky, které spolu v podstatě nesouvisejí a spojuje je jen datum. To se mi nelíbí. Piš vtipné příběhy, ale neříkej tomu fejeton. Nebo piš fejetony, ale nesnaž se do toho narvat tři nebo čtyři nesouvisející příběhy. Ztrácí to význam... Když budu mít čas, kouknu se snad i na další. Vcelku si mě zaujala, ale to asi "zatím" nebude tvorbou.

24.04.2007 20:13:00 | Findred z Celenu

líbí

jsem nemocná a tak me to pobavilo..mozna taky neco takovyho napisu.. =)

13.03.2007 08:30:00 | Gabika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel