Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 508 záznamů. Zobrazuji 406-420.

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Já to četla,ale předpokládám,že vás začal spamovat z nějakého důvodu a ne jen tak ze srandy.
Netvrdím,že má pravdu,nevím to,ale taky nevím co ho k tomu vedlo a proč má dojem,že s ním není jednáno fér o tom se tam nešíříte.
Do ignorace si můžeš vložit koho chceš,to jsem myslela že budete dělat každý nezávisle na sobě jak kdo uváží a ne že tam člověka nepustíte vůbec.

27.12.2011 22:03:47 | Ivreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane, ale nemělo by se zapomínat na to, že Havel byl hlavně učitelem nesouhlasu. Revoluce vyžaduje nekritický souhlas, což je hrozně NEBEZPEČNÝ, ale naproti tomu demokracie vyžaduje kritický nesouhlas, což bohužel v našich končinách moc nepěstujeme. Nedávno jsem si nabil čumák v Libresu. :-) (ne u všech, popravdě objektivně dodávám)

25.12.2011 11:44:30 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Aťane, já to neberu ani na internetu jako hru.
Já si nemyslím, že by se člověk choval až tak odlišně ve virtuálním světě a v realitě.
Nemyslím si, že bych se nezastala člověka, kterému bylo ublíženo.
Jenomže, myslím si, že tady už k té domluvě stačil jen krůček...

V tom také vidím tu "sílu"...(myslím v té domluvě...)
A mimochodem, také tu demokracii.

Vladan tady psal, že tady není moc etnických skupin, to ne, ale různých povah a názorů je tu spousta.

A teď si představ, že my si teda tady jenom hrajeme, nechci si představit, jak to bude, až to bude naostro.


Honzíku, ráda bych, ale mně to s těmi básničkami moc nejde. :-(

07.01.2012 17:23:37 | reagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Sežeru tátův baret, jestli takové "Společné prohlášení o události" na Libresu vyjde. :-) :-) :-) :-)

06.01.2012 18:29:55 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Paule, s většinou lze souhlasit, ale stále z tvých proslovů cítím - "vykašlem se na to, stejně to dopadne blbě".
A pak docela často slyším nebezpečné zlehčování "...zda naše prodavačka nebyla v KSČ" a podobné říkánky. Tlustá čára za komunistickými zločinci neměla být, byl to historický omyl. Popovídej si s politickým vězněm, který byl fyzicky a duševně týrán, co se mu honí v hlavě, když své věznitele a mučitele potkává rozesmáté, sebejisté, v blahobytu na který byli vždycky zvyklí i před rokem 89. (nemluvím samozžejmě o řadových členech, kteří platili jen příspěvky, o těch tvých prodavačkách apod., to je nad slunce jasnější, probůh).

27.12.2011 13:12:52 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

ptáš se mne: "propaguješ čeho přesný opak?" a pak následuje opět, jak jsi zvyklý, hromada účelových lží, sprška zlých schválností.

Oba jsme NAPROSTO PŘESNĚ VĚDĚLI, že propaguji přesný opak toho, co jsi o mně tvrdil, podruhé cituji: " „Přemýšlel jsem, proč Aťan nepodporuje přenos odpovědnosti na nižší články správy a došel jsem k tomu, že se normálně bojí!"

Odpověď pro tebe speciálně zní: "Aťan podporuje a vždycky podporoval přenos opovědnosti na nižší články, naprosto zřetelně patrné z odkazu. Na odkazy poukazuju proto, že jsem línej psát to samé, když si MYSLÍM TO SAMÉ co autor. Ale to ti v urážkách mé osoby určitě nezabrání, tohle prostě nikdy nepochopíš."

Někde jsem u tebe zahlédl věty, že ti na něco neodpovídám, že nevím, že se ti bojím odpovědět bla bla bla... Ale já tě Vladane čtu tak, že skáču po celých odstavcích a někdy ani to ne. Opravdu nemám čas na tvoje lži odpovídat, nebavíš mě, musíš se s tím vyrovnat jako chlap.

07.01.2012 18:05:28 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Ani jsem tak nějak nic jiného nečekala.
Nepamatuji si,že bys mi někdy na něco nepříjemného odpověděl hned a přímo.
Tak přeji na libresu příjemné cukrouškování a posílám pěknou písničku :-)

http://www.youtube.com/watch?v=asYKW7neB5s

27.12.2011 20:29:47 | Ivreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Tak především jsme nedostali odpověď žádnou.
No já jsem tu hlavně v posledních dnech dost nebyla,takže nevím o čem mluvíš a taky který myslíš v
(Častých dotazech) dialog.
Nepamatuji se,že bych se nějakého účastnila.
Co víme lépe? Já se Tě neptám co jsi kde posílal za maily a kam telefonoval a jestli tu seš dobrovodlně,nebo ne.To je mi úplně jedno.Tvoje soukromí mě vůbec nezajímá.
Ptala jsem se jen proč Hanku pranýřujete-což jsem se nepřesně vyjádřila,takže tedy proč jste ho zablokovali a to se stejně nevím proč nedozvím.
A dál nevím jaké nepříjemné pravdy máš na mysli.

27.12.2011 21:28:56 | Ivreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Možná jsem to mohla pojmenovat jako "blog" nebo nějak jinak...

07.01.2012 22:31:20 | reagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

to Vladan : vladan_ 04.01.2012 na 13:23 #
v reakci na

Myslím, že nejsme matadoři, ale nejsme ani ti býci. Spíš zrníčka písku…
---------------------------------------------------------------------------

Jo uvědomuji si to, a jediný co nám zbývá se z toho neposrat ... a také v rámci možností
se nenechat přesejpat z jedný strany na druhou ... a tvářit se že co Bůh činí ... dobře činí ...

/ ***- ... a jestli Bůh nakonec přece jen existuje ... tak je to pěknej hajzlík ...
a já za svou držku nevymáchanou jsem připraven nést posmrtné následky .... Honzo Dodo ŠOLERE ... :-)

04.01.2012 14:39:14 | HarryHHreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane řeknu ti, jak jsem si ten citát subjektivně přebral: při revoluci je nutné zvolit správného velitele a pak ho na slovo poslouchat, jinak revoluce nevyhraje. Naproti tomu v demokracii se nesmíš učit držet hubu, jinak demokracie nevyhraje. To, že si na Literu občas tvrději vyměňujeme názory ...buď realista - tady si jen povídáme, netvoříme dějiny, je to tak?

Pak říkáš: "občanské iniciativy, Aťan, Stalker a další naši demokracii kritizují". Budu raději mluvit jen za sebe: už jsem říkal snad tisíckrát - kritizuju nedostatek demokracie, ne demokracii jako takovou, kurňa.

27.12.2011 11:09:27 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Čiki, ještě než Harryho sežehne oheň pekelný, rád bych se ho zeptal co myslel slovy, cituji: "pak se udiveně od všeho co rozpoutal distancuje."

Od čeho jsem se distancoval? Nechápu...

17.01.2012 12:29:53 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

danny, napiš nějakou básničku
o lásce a porozumění, o dohodě a vnitřním chvění .-)

07.01.2012 17:00:55 | Jeněcovevzduchukrásnéhoreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Paule, proboha, co mi to tady podsouváš, kurňa? vzpamatuj se. Literácký dlouholetý virtuální kamarád mi napsal vzkaz, že ti dal za uši o tom cenzurování, invalidech apod., a ty ze mne budeš tahat jeho jméno? Jediné co ti můžu říct, že to nějaký (pro mne neznámý) Petr Hanka nebyl. Doteď netuším, proč je na Libresu kvůli němu takový povyk, žádný ze zakladatelů to nechce říct, ale veřejně ho pranýřovat... jo, to by vám šlo :-)

27.12.2011 16:38:59 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Jo tak proto on má takový informace,mě to hned nezaplo.A ještě ke všemu má na mě hroznej vliv,jak se někde objeví mám hned v komentech hrubky.(už zase mY) je to divnej patron,kdoví co všechno ještě dokáže,musíme si dát pozor :-)

03.01.2012 15:51:27 | Ivreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel