Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 508 záznamů. Zobrazuji 496-508.

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Ano Vladane, máš pravdu. Končím tuto diskusi. Do invektivů už se znovu nepustím. Pokud máš na mě takový náhled, nemá smysl diskutovat.

16.06.2011 19:25:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

o tom okrádání Vladane... ano, ten kdo koupí potraviny za 10.000, ten zaplatí na DPH víc. Dokonce i ten kdo koupí nějaké pitominky domů za milion, tak samozřejmě zaplatí na daních víc. Ale zapoměl jsi, že tento milionový frajer má snížené jiné daně, ktré tehdy platil. V konečném důsledku tak zaplatí stejně jako před reformou za stejný život. Jen za některé aspekty zaplatí víc a za jiné míň.

Náš chudák ovšem zaplatí jedině víc. Přímé daně se mu snižují nepatrně nebo vůbec a ty nepřímé mu vzrostou. Ve srovnání s předchozím stavem zaplatí za stejný život víc. Některé aspekty budou stejné a jiné dražší. Rozhodně ale žádné nebudou levnější.

A to je hodně hodně nefér.

16.06.2011 13:58:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Tak za prvé - jesltiže je v textu Ha ha ha a to velmi ironicky, velmi snadno z toho vzniká dojem, že se mi vysmíváš... Pokud tomu tak není, jsem jen rád.
No a za druhé - Já nijak nepopírám, že by tu snad mohlo být několik milionů voličů, kteří si nepřejí levicovou vládu. To dokonce považuji za krajně pravděpodobné.
Nicméně podle všech anket si tuto konkrétní a jednoznačně určenou vládu nepřeje 80% lidí. Nepopírám, že by se mohlo najít stejných 80% lidí, kteří by si nepřáli určitou konkrétní levicovou vládu ať už by vypadala jakkoliv.
Ale podotýkám, že současná stávka není na podporu jakékoliv levicové vlády, ani na odmítnutí nutnosti reforem (žádný Paroubek či Sobotka na hrad), ale je výrazem odmítnutí této konkrétní vlády a těchto konkrétních reforem. Znovu opakuji, že tuto vládu odmítá 80% lidí a 70% lidí odmítá tyto reformy. A jak psal Paul výraz nevolit nemůže být chápán jako známka nezájmu o situaci, naopak může být vyjádřeným názorem "ať jdou hlavouni do prdele všichni" a rozhodně není možno tyto nevoliče odmítnout, že nemají právo do věci mluvit.
Svou podporou stávky také nijak nepodporuji nějaký samovolný převrat, který by měl dosadit novou "správnou" vládu, ale naprosto obyčejné volby, které by rozdaly znovu karty, protože politici se nám už "vodkopali" a teď je načase jim jejich aktivitu zhodnotit. Nijak nepopírám, že z voleb může vzejít znova nějaká pravostředová koalice, ale také doufám, že v ní budou nová jména a její reformy budou vypadat tak, aby je odmítalo méně než 50% lidí. Stejně i vládu by mělo odmítat méně než 50% lidí. Občané mají plné prvo sesadit jakéhokoliv politika, pokud mají pocit, že pracuje proti nim. Pád vlády Nečas-Kalousek-John vůbec neznamená podporu vládě Sobotka-další. Zjednodušování typu, že když tato špatná "pravicová" vláda odejde, nutně přijde "levicová" se nezakládá na pravdě.

16.06.2011 12:40:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

A Vladane, zase už ukazuješ svojí převahu? Zase už se vysmíváš? V tom případě končím debatu. Své jsem řekl, další zájem nemám.

16.06.2011 09:58:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Pokud je několik milionů voličů, kteří s vládou nesouhlasí, tak má vláda odstoupit a vyhlásit nové volby. Vláda není spolek spasitelů, vláda je volená instituce a je zde jen a pouze z vůle občanů. Pokud si občané vládu nepřejí (a to ještě v počtu několika milionů) tak to chce jinou vládu. V demokracii nemá ani dokonalá a úžasná vláda s dokonalým rozhledem, přehledem a perfektními reformami žádný nadstandartní mandát vyplývající z její dokonalosti, ale má mandát pouze a jen díky svým voličům. A pokud si voliči místo perfektní a dokonalé vlády budou přát vládu špatnou a mizernou, tak k tomu mají zcela plné právo. To je demokracie. Pokud s tím nesouhlasíš, tak se neshodneme ani v pojetí této poměrně základní věci.

Jinak v Řecku zadlužení provedla pravicová vláda... a ano, pokud vláda nejprve zdalužuje na stejném rpincipu jako vlády u nás - korumpuje si vrstvu lidí, kteří si na úkor zbytku dobře žijí a podporují vládu (a je lhostejné zda jde o podnikatele a straníky a nebo o státní zaměstnance, kteří pak tuto vládu volí) a pak tato zvěrstva přehodí na občejné lidi, aby je zaplatili, tak ano v takovém případ je na místě použít i zápalné lahve a tyče... a to obzvlášť, když jsme za celých řeckých protestů neslyšeli o jediném okradeném občanovi demonstranty nebo o případu lynčování nebo bitky.
Ostatně pokud máš rpoti sobě poliejní těžkooděnce v kevlaru se štíty a pendreky, může i vědomí, že protivníci mají taky zbraně - klacky a molotovy - zajistit jakousi rovnováhu sil a "zákopovou válku" kdy ani jedna strana nemá zájem na vyhrocení situace. A to se také v řecku děje. Řecké generální demonstrace za celý půlrok nezpůsobily ani desetinu škod, které způsobí jediná demonstrace v Paříži, kdy se počítá průměrně 50000 zničených aut na jednu demonstraci.

16.06.2011 09:58:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

A skutečně nešvidím žádný rozdíl mezi stavem, kdy protestující zastaví práci a tím svému zaměstnavateli udělají ztrátu a mezi stavem, kdy protestující zablokují komunikace, případně postaví barikády a tím způsobí také ztráty mnoha firmám. Rozdíl je jen kosmetický a náhledový. Nicméně jakýkoliv protest kdekoliv v evropě proti vládě (a že jich je) znamená velké ztráty pro ekonomiku.
Mimochodem v Řecku je generální stávka... a také to není kvůli platům, ale kvůli vládním škrtům. Něco podobného bylo i na Islandu a v Anmglii se to právě chystá. O Španělsku ani nemluvím.

15.06.2011 20:37:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Mandát ve volbách je jedna věc a skutečně pro koalici byl nadpoloviční. Nicméně nebyl nadpoloviční ze všech voličů, takže v nejlepším případě má vláda mandát od jedné třetiny lidí.
Dále považuji za velmi nebezpečné zredukovat demokracii - tedy vládu lidu pouze na volby. To už se hodně blížíme diktatuře. A podle všech statistik reformy vlády odsuzuje a nepodporuje 80% lidí. Tedy i mnoho voličů vládní koalice.
Vláda je na tuto skutečnost dlouhodobě upozorňována. Nejen statitikami, ale i výroky známých osobností kulturního i podnikatelského života. Mezi jinými jsou například Tomio Okamura a mnoho dalších, dokonce i bývalí nebo současní čelnové NERVu. Pokud vláda není ochotná oslyšet hlas lidu (inu demokracie) musí nastoupit jiná forma. V našem případě jde o stávku. Jak jsem už napsal, stávka je de iure zcela legální, protože u nás neexistuje žádný zákon, který by ji zakazoval. Že jsou zákony jinde udělány jinak, to není relevantní. Naše stávka není protestem a nátlakem na podmínky mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, nicméně je to protest při kterém samozřejmě dochází k hospodářským ztrátám. Stejně jako kedkoliv jinde v západním světě.
Vláda nemusí povolit... ať se drží a bojuje. Nic tak nezpolarizuje celou společnost a veřejné mínění jako tato stávka. Velmi brzy se uvidí, na čí straně stojí veřejnost. A pokud veřejnost stojí za stávkujícími, je načase, aby vláda padla...

15.06.2011 19:37:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Zkratka a dobře... já stávku podporuju. Je to odpověď vládě, že svoje reformy nedělá zrovna dobře (to jsem se hodně krotil, ve skutečnosti by se lsušelo říct, že ty reformy vysloveně "posr... ")
A handrkování se o tom, co je a co není stávka jaksi není na místě, protože to u nás nikdo nerozhodl a minimálně do zákonné úpravy mohou obě strany tvrdit, že jsou v právu.
Dokud se protestuje pomocí zastavení práce a blokády metra, tak je to dobré... vláda by měla zapřemýšlet, jestli náhodou nedělá něco blbě a pokud si myslí že to dělá dobře a stejně ti blbci občané hodlají dále protestovat, tak ať rezignuje a ať se zabývají něčím jiným soukromně. Nemusejí si hrát na mesiáše týhle země. Komu není rady, tomu není pomoci a nikdo po vládě nechce, aby dělala dobré skuty národu navzdory.
Pokud se protestuje takhle hezky bez násilí, tak je to dobré... jen ať se to nevyhrotí do střelby...

14.06.2011 14:17:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Velmi smířlivě bych do toho chtěl vstoupit... Tak na prvním místě je třeba říci, že náš národ má zase jednou bordel v pojmech, k čemuž vydatně napomáhají média plná novinářských nedouků, kteří pletou holky s vdolky, je to sice něco jiného, ale zní to stejně.
Konstatuji v první řadě, že každý má v této zemi zaručené plné právo na protest a to mnoha formami z nichž je v ústavě vymezen blíže jen jeden a tím je stávka. Je to tam napsáno nějak tak, že právo na stávku je zaručeno ve znění zákona. Do ústavy to dali, ale ten zákon o stávce už nikdo jaksi nenapsal a tak existuje jen několik bodů, kdy se o stávce zmiňují jiné zákony. Čili víme, že během stávky nemá stávkující právo na mzdu ani náhradu mzdy. Pak taky víme pár detailů, kdo stávkovat nesmí a ještě pár zákonných drobností, se kterými se běžný stávkující, stávkokaz, ani jeho zaměstnavatel nesetká.
Jestliže tedy odboráři vyhlásili jako formu svého protestu stávku v dopravě, je to dle našich zákonů zcela legální a možné a může se tomu říkat stávka, protože u nás pojem stávka jednak nemá vlastní zákon, jednak je vágně formulovaná a jednak ze stávkování nevyplývá milion dalších předpisů narozdíl od Francie a Německa.
Pokud by chtěl někdo protestovat proti vládním reformám v Německu nebo Francii, volil by jinou formu protestu, přičemž by také klidně zastavil práci, zablokoval silnice, nepustil politiky do parlamentu, apod, apod, akorát by se to nejmenovalo stávka, ale demonstrace, blokáda, přerušení práce jako protest, apod, apod, apod, protože naši západní sousedé mají pro demokracii opravdu veliký smysl a tak vědí, že protestovat se někdy musí a protože mají také smysl pro pořádek, tak to mají pěkně posichrované pořádně tučným zákonem. Samozřejmě z každé formy protestu vyplývají trochu jiná práva protestujících. Ta slavná německá demokracie třeba během stávky nesmí stávku blokovat stávkokazy. Ovšem pokud protestuji proti něčemu, co s podnikem nesouvisí, tak práci zastavit můžu, ale může ji za mě někdo převzít a pracovat místo mně.
U nás stávkokazy nic neomezuje ani při normálním vyjednávání o mzdách, čili čistě selským rozumem dělají odboráři stejný protest jako v německu, akorát tomu u nás říkají stávka a v německu by se to muselo jmenovat jinak.

14.06.2011 07:02:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Já bych Kalouska ještě chvíli nechal pracovat... díky němu bude stávka dvakrát tak dlouhá a přidá se skoro dvojnásobek odborových centrál... Co nedokázali šéfové odborů půlročním jednáním, dokázal Kalousek za deset minut...
Při toršce podobně provedené práce bychom mohli mít příští týden revoluci... Napište někdo Kalouskovi, že by měl zítra protlačit ve stavu legislativní nouze zákon o zákazu stávek, ve střebu zmobilizovat těch našich třicet tanků a ve čtvrtek vypnout internet... Příští týden bude revoluce... :-)

13.06.2011 06:34:00 | Daniel S.reagovat

Česká "demokracie" Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Přidám vtípek:

- Ahoj, tak koho budeš volit?
- Komunisty!
- To vím, ale ze který strany?

05.05.2011 07:26:00 | Daniel S.reagovat

Česká "demokracie" Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Nehledě k tomu, že si v komentářích moc nelibuju, tak se ani nepovažuju za vhodnou osobu, která má jako první dávat komentář k takovému článku. Proto jsem čekal na nějakého zkušeného literáckého matadora. S vyjádřením "gabkina" souhlasím. S první větou jako s faktem, s druhou jako s možným vysvětlením.
A přímo Stalkerovi: Máš přehled, ale možná jsi vtěsnal příliš mnoho témat do jednoho článku. Klidně jsi z toho mohl zkusit udělat články 2-3. Při tak širokém záběru je předpoklad, že k jednotlivým okruhům opomeneš napsat něco podstatného. Jinak závěr jako "gabkin" - pokračuj.

01.05.2011 13:48:00 | bamekareagovat

Vyrovnání I.část Publikoval(a): Stalker | Romány » Ostatní

Allahu ackbar! Děkujeme za kampaň, propagující nás. Vaše vlezdo*****ství bude oceněno, pakliže jste muž, darujeme vám několik konkubín, pakliže jste žena, vybereme vám zámožného manžela o něhož se budete dělit s jeho dalšími manželkami a konkubínami. Až Eurabie padne do našich rukou, nebude na vaši snahu zapomenuto, vám, jste li muž, popřípadně vašemu námi vybranému manželovi předáme majetek zabitých bezvěrců, obzvláště židovských opic...

S úctou Musilmanské bratrstvo České

10.03.2011 20:45:00 | Trystan ap Tallwchreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel