Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 11125 záznamů. Zobrazuji 361-375.

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Však já jsem jen vyjádřil svůj názor na věc. Snažil jsem se otevřít téma k diskusi. Podle mého má být liter otevřený všem, v tom se moje myšlenka v ničem nerozchází s tvým názorem. Kdokoliv může přijít a napsat úplně cokoliv, stejně tak i obdržet spokojené hlasy, pokud dílo kohokoliv zaujme. Dotyčný by měl i právo hlasovat. Jediné co by se dočasně omezilo, by byla možnost komentářů přímo pod jeho dílem a nováčkova možnost veřejné komentáře udělovat. Pokud by někdo cítil potřebu se k jeho výtvoru neveřejně vyjádřit a nového autora povzbudit, upozornit na chyby atd. tak by tu možnost měl ve formě vzkazu. Mnou navržený nápad, je jen jakýsi pokus o obranný mechanismus. Dobré věci je třeba aktivně bránit a ne jen bezmocně přihlížet jak je likviduje jedinec (i), zneužívající základní principy, na nichž stojí celá západní civilizace. Právě tohle zneužívání nebo nadužívání práv a svobod užírá nejen liter, ale demokracii jako takovou napříč západem. Mnoho lidí si myslí, že demokracie znamená, že mohou všechno a hned, ale tak to přeci není. S všeobecným úpadkem etiky a morálky v nejryzejším smyslu těchto slov, dochází k jevům, vůči kterým je liter a de facto celý západní svět bezmocný, protože s takto zvráceným, sebezničujícím jednáním přicházejícím zevnitř jednoduše nepočítá. Není na něj zařízen, nemá proti němu žádné obrané látky, protože za celou historii se s něčím takovým nesetkal v takové míře, v jaké se setkává dnes. Důvodů proč se tak děje je mnoho, nelze ukázat prstem a říct proto. Je to soubor dějů a příčin, jichž je spousta a slévají se. Kdybych pokračoval, sklouzl bych někam, kde by souvislost s původním tématem byla jen velmi obecná :-). Prostě chápu skutečnou svobodu trochu jinak. Skutečná svoboda je pro mne důvod k tomu se nějaké malé svobody třeba i dobrovolně dočasně vzdát, pokud by to bylo smysluplné.

14.10.2013 22:00:42 | Luky-33reagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Aťánku... zlatíčko, nemusíš snižovat úroveň Literu tím, že nastrčíš téma k diskuzi do děl. :( Mamču to bolí.

14.10.2013 17:56:21 | myší královnareagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Aťo,
jakej typ -vyklepanejch- nováčků otevře jako první štítek s názvem sex-erotika?
:-D
tam se jen tak nezabloudí...bez postranních úmyslů :)
prosím, projev trochu víry a tolerance =)
Já vím, že pro tebe jsou jisté hodnoty velmi důležité, ale...

14.10.2013 16:38:18 | Anjesisreagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

no jo, ale, víš, on je tu v poslední době s typováním tak trochu problém, navíc by tímto také trpěli i hodně mladí, nevybroušení autoři, kteří se mohou zlepšovat až časem, a to mi taky nepříjde moc fér, kromě toho (jestli jsem to pochopila), ty bys chtěl vzít nováčkům možnost vyjadřovat se u komentářů u svých vlastních děl?!
Krom toho, když zmiňuješ laťky, vždyť tohle je AMATÉTSKÝ literární server, je tu pro naši zábavu a náš růst, pro naše možnosti, ať už bysme na tom byli jakkoliv bídně.... také jsem tu už delší čas, a Liter, náš Liter, mě vždycky uchvacoval tím, jak tu byl prostě pro všechny... bez ohledu na rozdíly, styly, nebo úroveň :(
Sama si pamatuju, jak jsem byla mimo a vyklepaná, když jsem se sem registrovala, jak jsem se sem vůbec bála vstoupit, a jak to bylo úžasný, když mi jiní autoři svou podporou a radami pomáhali se zlepšit, najít a vypilovat svůj styl... myslím, že to by se tu mělo posilovat, podpora, ale i konstruktivně založená (neurážlivá) kritika, mírné rady, přátelské diskuse nad díly, styly hloubce.... a nikoliv srážet, urážet, separovat, cenzurovat, nebo banovat....... to by naši úroveň mohlo zve
....aspoň tedy to si myslím já

14.10.2013 16:08:01 | Anjesisreagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/rytmus/verejny-nepriatel-129650

14.10.2013 15:14:02 | kytiureagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Ja vim, tim jsi argumentoval i minule a ja ti rekl to samy, co ti povim ted, a sice ze inteligentni clovek nepotrebuje vulgarismy na to, aby druhyho urazil, to vis jiste sam.

Ohledne editorstvi nevim, jsem tu sice furt, k literu vztah mam, ale nevim, jestli chci, aby me tu lidi nemeli radi. Navic objektivita je osemetna vec.

14.10.2013 08:44:13 | Jan Voralbergreagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Já teda nevim..různé úchylárny také nemám rád, ale prostě jdu dál, Každý má právo sem něco vyvěsit, pokud to někoho uráží tak možná i zareaguje, já tedy s ohledem na některá tato díla, nechci ztrácet čas ani koment, byť kritickým, je to pro mne ztráta času, naopak co mne zaujme, tam dám hodnocení a často i nějakaké slovo...asi tak. Je ale pravda, že pokud by toho začlo být více, asi by mě to donutilo odejít, jelikož bych se v tom nechtěl hrabat...

13.10.2013 23:49:27 | Robin Marnollireagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Aťane sorry, ale lžeš, minulej rok jsi se účastnil a né "účastnil", a proto jsi dostal ban společně s ostatníma, co se účastnili stejně jako ty - nadávkama a nesmyslnejma hádkama, co nebraly konce. Tak ze sebe nedělej mučedníka.

A kdybys měl tendenci mě obviňovat z toho, že jsem využil příležitosti a přidal se teď k těm, co "po tobě jdou", tak jsem ti tohle už minimálně jednou připomínal a když bude třeba, osvěžím ti paměť znovu.

13.10.2013 23:18:41 | Jan Voralbergreagovat

Volební fotoperličky Publikoval(a): Aťan | Ostatní » Politické

Pokud ne teď, tak pak už nikdy.

13.10.2013 16:33:59 | reagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Myslím, že by stála za úvahu jiná věc, a sice nováčkům odpojit komentáře dokud nezískají nějaký počet vstupních tipů od uživatelů registrovaných relativně delší čas majících na kontě určitý „kredit“. Mám na mysli vůbec nepřipustit diskusi pod jejich vlastním výtvorem a současně nepřidělit možnost se vyjadřovat k ostatním. Většina z nich si tenhle text přečte, protože jejich podstata baží po tom, aby si jich už konečně někdo všiml. Představ si to zklamání, když něco tvoří takovou dobu a pak nic. I šokovat totiž dá práci, a když po práci nepřijdou koláče, v jejich pohledu bouřlivá diskuse o normálnosti, mají hračky v kanálu. Ty neschopné vyprodukovat něco smysluplného by tohle opatření vyřešilo okamžitě, ty ostatní včetně něčího alterega, by to také po čase přestalo bavit. Nikoho včetně majitele serveru snad nezajímá kvantita autorů, ale spíše jejich úroveň. Nemyslím, že by tu někdo čekal dokonalá díla, ale minimální laťka by možná celému Literu prospěla. Jsem tu jen pár dní, ale začínám nečíst vše, protože se to prostě nedá. Ti začínající, mezi které se dovoluji započítat, by alespoň měli motivaci ke zlepšení. Celá věc by se nesla v duchu: nejdřív si splň povinnosti (vytvoř cokoliv, co alespoň někoho oslovuje) a až poté získej práva, jichž si logicky budeš vážit. Nikdo nemusí nic hlídat, vše by fungovalo samo od sebe. Možná by hra podle nových pravidel začala bavit i jiné hráče a třeba by se vrátil i někdo dávno už nepublikující. Neber prosím mou myšlenku jako konečný návrh, ale spíše jako téma k diskusi, ti kdo jsou tu déle, budou celou problematiku vidět jistě mnohem komplexněji než já. Je však otázka, jestli je vůbec nějaká změna možná… Záleží na tom, zdali server jede spíše ze setrvačnosti, nebo skutečně žije.

13.10.2013 15:33:13 | Luky-33reagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Aťane - nebudu Ti oponovat, protože nemám důkaz, že v tomto nemáš pravdu. Ale tady je vidět, jak užitečné by bylo zveřejňování IP adres. Není to ovšem jen můj názor, vím, že zveřejňování adres IP nejednou navrhoval např. Nikotin - bývá často podezřelý z alternickování. A vím stoprocentně, že právě on by zveřejňování IP u dílek, příspěvků atd. bral všemi deseti. Před časem jsem si s ním o tomto vyměnil pár vzkazů
S tím, že já, ať už si o Nikotinovi myslí kdo chce co chce, s ním v tomto naprosto souhlasím.

13.10.2013 15:03:12 | reagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Vlastně se od zádrozdovské éry nezměnilo nic, jen to blokovací tlačítko - které je naprosto nanic ale, blokneš-li si někoho, stejně se ho nezbavíš. O tom by mohla povyprávět Kropydlína Škopounová, kdyby tu ještě byla. Jednomu uživateli se dařilo ji pronásledovat i přes blokaci tak, až byl napomenut.
Přesto si, Aťane, myslím, že Liter nerovná se Titanic, nebuď takový pesimista, cenzura a "zagorkismus" jako za Paulmatthioleho tu není - a to je důležité. Když se někdo chce nějak projevit, nechť tak činí na svou zodpovědnost a když se chová jako debil, je to jen jeho ostuda, jen jeho, jakožto konkrétního jedince, který neváhal a přes klávesnici se tu psychicky vyblil.
Může mít sto nicků a identit, ale ostuda je to jen jeho a nic na tom nemění fakt, že ho nikdo nezná. Nemysli si - taková Zádrozda občas také nebyla tak úplně nad věcí a když ji někdo pěkně utřel, kolikrát se aj zarděla, i trapně se někdy cítila - sama před sebou.
Myslím si, že to tak mají všichni úchylní alteregaři, ač najevo to nikdy nedají.
Možná by nebylo špatné, kdyby se na jednotlivých profilech, ale i v diskuzích, objevovaly IP adresy. Diskusní fóra některých internetových novin to takto mají a alteregáčům tam věru nedobře jest.

No a pozor - máme tu nějakou novou Zádrozdu, ovšem to je nějaký padělek, nejedná se o Helehulhelu z roku 2011.

Viz toto:
http://www.liter.cz/autor-info-124702

Cikáně
.

13.10.2013 14:18:51 | reagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Aťane, nejsem na Literu sice zase tak dlouho a ony „zlaté časy“, které tu pamětníci stále připomínají, nepamatuju, ale nevidím to tak zle. Za tu svou krátkou dobu jsem tu objevil pěknou řádku zajímavých autorek a autorů, které si rád přečtu a docela mě to obohacuje jak „řemeslnými“ postřehy, tak hlavně neopakovatelným způsobem nahlížení na svět. Schválně jsem si teď přepočítal, kolik jich mám v oblíbených, a nechce se mi věřit, že téměř 80 – to je přece ohromná síla. Ne všichni tu možná stále publikují, ale většina alespoň občas zřejmě ano.

Ti provokatéři za každou cenu jsou produktem doby – dnes už zkrátka nejde šokovat třeba dlouhými vlasy, jako za našich mladých let. Nelíbí se mi to, je to syndrom duchovního úpadku celé společnosti - ani ve světovém umění už nehraje rozhodující roli kvalita, ale reklama, a čím víc kdo šokuje, tím má větší šanci na úspěch. Alespoň do té doby, dokud nabobové budou své astronomické přebytky ukládat do uměle vytvořeného „pseudoumění“ jako bezpečného úložiště peněz a dokud je v tom banda příživnicky zdatných „pseudokritiků“ a „pseudokunsthistoriků“ bude podporovat, protože je to pro ně taky výnosný byznys a svět chce být klamán. Čím víc šokujících senzací – tím větší reklama a potažmo profit.

To se nemůže neprojevit i tady na Literu. Naštěstí tu nejde o peníze, jen chce být někdo taky „slavný“ – vždyť je to tím šokováním tak snadné. Pomoc je poměrně jednoduchá – nevšímat si jich. Pouštět se s nimi do křížku, to jen roztáčí kola toho jejich mlýna. Jestli se tu vytvoří skupinka provokatérů, co se bude vzájemně plácat po zádech, ale nikdo jiný si jich jinak všímat nebude, přestane je to brzy bavit. Proto se k nim s výjimkou Tvé úvahy už nevyjadřuju a ani do budoucna nebudu – nechci jim dělat zadarmo reklamu.

Něco jiného je tu agrese vůči druhým u jiných děl. Tam budu aktivní i napříště, ale každému doporučuju jedno – je tu blokování. Dva nejhorší agresory jsem si zablokoval a mám od nich svatý pokoj. Doporučuji i všem ostatním a pak i tito „kazišuci“ odsud brzy zmizí. Anebo se časem chytnou za nos, což mám pocit, že jeden už takovou nadějnou metamorfózou postupně prochází – třeba si ho i brzy odblokuju.

13.10.2013 13:24:23 | Amonasrreagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Ani odměny nevyplácí, ach jo.

13.10.2013 12:42:06 | Kaitlynnreagovat

Stane se z Literu ráj pro úchyly a patologické egocentriky? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Smutné

Myslím si, že je to jen cyklická záležitost, která za chvíli odezní. Nesmíš v tom vidět takovou tragédii - jak řekla Kate, takoví vždycky jsou a budou.

Timhle je naopak víc zviditelňuješ.

13.10.2013 12:39:34 | Jan Voralbergreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel