Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 365 záznamů. Zobrazuji 196-210.

Smysl bolesti v lidském životě Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Četl jsem hezkou definici:

Bolest je daň z přidané hodnoty za hezké věci. Za lásku, přátelství, mír... A až mě bude bolet tělo nebo duše, chci mít co zdanit...

26.09.2007 08:51:00 | Daniel S.reagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Naprosto s tebou souhlasím!Píše se jen o všem špatným,média umí jen pomlouvat...proč nenapíšou třeba něco o nedávném Celostátním setkání mládeže v Klokotech?To byla moc pěkná akce a nikde v bulváru ani slovo!A stačí jen sebemenší kauza a už o tom ví celá země...

30.08.2007 10:19:00 | reagovat

O smrti Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Co vidíš špatného na spálení těla. Sám mluvíš jen o schránce, tak k čemu je ti mrtvé tělo, aby jsi chodil na hřbitov a okopával kolem něj plevel? Tak to máme zažité, že z toho děláme samozřejmost, někdo dokonce křesťanské dogma. Sám víš, že to je jen prach a zavzpomínat si na toho druhého můžu kdekoli, nemusím kvůli tomu chodit několik kilometrů daleko.

24.08.2007 12:28:00 | Dao dereagovat

Potrat Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Andrea01: Nezlob se, ale myslím, že je to dost zjednodušená verze lidského života. I když chápu a vím,co tím chceš říct. Ani tahle situace se mi ale nezdá bezvýchodná. Člověk může vzdát ledacos a zanevřít na život mi přijde prostě sobecký...ale jak už bylo řečeno, záleží na situaci a těžko se vžiju do role těchto žen.

23.08.2007 17:59:00 | Queenofcranberriesreagovat

Pravda se ztratila v alkoholových zvratcích Publikoval(a): Hippy | Básně » Ostatní

My jsme ti, kteří chodí ulicemi s tvářemi voskových figurín, napovrch necitelní. Nejde oslovovat"Společnost je zkažená", "Svět je povrchní".. my sami jsme tím Světem, na který už padlo dost hanlivých slov, my jej tvoříme kamkoli šlápneme, jen v našich rukou je, jestli se změní, každý z nás je součástí konzumního systému. Společnost, Dnešní Svět, Konzum nejsou vládci, nejsou to bytosti, není to nic na co by se dalo konrétně poukázat a tedy ani to zničit. Společnost jsme my, i Dnešní Svět je každý z nás.... jsme to jen my, lidé.
Báseň je krásná, tato slova byla jen reakcí na komentáře...

23.08.2007 16:47:00 | Dillareagovat

Bouře niternosti Publikoval(a): Hippy | Básně » Ostatní

Moc mi to připomíná něco, co ve mně také moc dlouho pulzovalo; že můžeš projít světa kraj, ale nakonec to, co doopravdy hledáš najdeš na dně svého srdce. Děkuji ti za komentář a požehnání...
Dilla

23.08.2007 16:40:00 | Dillareagovat

USA, Bush a téma svoboda Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Co byste dělali na místě Bushe? Uvažujte,jakému tlaku musel čelit? Většina lidí požadovala invazi! To jen dnes se ve své rozmařilosti pokoušejí odvolat to co chtěli! A komunismus...jakýkoliv stát,soužený komunismem jen upadal=u-p-a-d-a-l. A nevím jak by něco tak velkého a rozsáhlého jako lovení pomocí tajných služeb zatajili.Prosáklo by to. Souhlasím Hippy,s tebou.
Sám jsem hipík a z duše se raduju že nejsi jeden z z těch,kteří tvrdohlavě a bez argumentů vidí věci černobíle.Mír.

23.08.2007 13:25:00 | Kávový Poutníkreagovat

O smrti Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Hezké Hippy. Ano, je důležité se na konci života otočit a vidět kus práce a ne jen dlouhou řadu prázdných lahví... A pak je zapotřebí se otočit a být připraven na nové dobrodružství, až toto pozemské skončí..

22.08.2007 14:11:00 | Daniel S.reagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Ještě snad malý dodatek: já sama jsem 2x exkomunikovaná, nejsem nijak zatrpklá, jen jsem jaksi "denominačně inkompatibilní"... :o))
a přesto se cítím být součástí právě té Církve o které jsem níže psala a denno denně mi to můj Mistr a Pán potvrzuje ve svojí obrovské Lásce. Je to úžasné tajemství, ke kterému vede Cesta jedině přes Jeho oběť a víru v Jeho vzkříšení, které dává život i nám... ach jooo!!!

21.08.2007 17:27:00 | Hannazkareagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Chce se mi napsat "Miláčci!!!" Tluče mi teď srdce jako zvon...
Církev, ta jedinečná, čistá a krásná nevěsta Kristova přece není nějaká chybující lidská organizace... ve své podstatě z každé denominace, z každého organizovaného společenství křesťanů (nebo kristovců, chcete-li) je určitá část součástí právě té Církve. Té Církve, která není omezena naší lidskou nedokonalostí. Jsme "údy těla Kristova". Ta Církev, které je hlavou Kristus (a né papež), ta Církev, kterou si sám Bůh formuje po tisíciletí a připravuje ji pro příchod svého Syna. Ta Církev, která bude vytržena do věčné slávy. Tisíce, miliony lidí, kteří položili svůj život jako bezcenný, pokud nebude naplněn Duchem Božím. Lidé, kteří vydali svůj život do služby Kristu a Jeho záměrům. Lidé, kteří jsou spojeni pouty Lásky po celém světě. Pro které je Láska k Bohu a k bližnímu na prvním místě.
To je ta všeobjímající Církev o které mluvil Ježíš.
-----
Katolíci si dělají patent na tento název. Tvrdí, že oni jsou jediná pravá Církev, stejně jako mnohé další lidské náboženské organizace...
-----
Né náboženství, ale víra! Né kostely, ale život sám!

21.08.2007 17:10:00 | Hannazkareagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

S Církví atd... jsem velice blízko ve styku.. znám hodně ty lidi aspon z našeho sboru... a nepatřím tam, protože nechci a nesouhlasím

21.08.2007 11:47:00 | TerAreagovat

O smrti Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

je to moc dobře napsané...
Zaujal mě ten citát na konci...myslím, že lidé se smrti bojí právě proto, že nikdo neví, co je "pak". Obecně se bojíme všeho neznámého, to je přece přirozené. A já vždycky dodávám /opět v návaznosti an ten citát/, že pokud se ještě nikdo nevrátil, asi to "tam" není zas tak špatný:-)
Pěkná úvaha, s mnoha body souhlasím; o eutanazii už jsem psala komentář, na který jsi reagoval, můj názor na tohle neměním.

20.08.2007 20:43:00 | paranoidandroidreagovat

Pokladnice lásky Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

"Nádhera"

20.08.2007 16:03:00 | reagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

Zdravím. Tvá úvaha je povedená, obdivuji hlavně tvou odvahu jít do takového tématu a ještě se s klidem vypořádat s rozlícenými satanistkami :), ale co mi docela vadí je její až příliš agitační charakter. Nevidím nic špatného na tom, že se chceš s lidmi podělit o své názory (konec konců, k tomu přeci úvahy slouží), spíše si myslím, že bys měl vynechat ty výrazy jako např. "To jsme již skutečně tak ubozí?" nebo "Nechoďme se stádem jako hloupé ovce". Připadá mi moc ideologické.

Ještě si nemohu odpustit nereagovat na tvůj kometář níže, kde píšeš, že je nesmysl, aby byl někdo homosexuálem od mládí. V otázce výchovy dětí homosexuály se obracíš na studie odborníků, takže jistě víš, že některé studie také dokazují biologickou podmíněnost homosexuality (např. Hamerova studie a tzv. genu homosexuality na úseku 28q X chromozomu). Osobně se v těch jejich chromozomech a dalších věcech moc nevyznám, ale věřím, že ti pánové vědí o čem mluví. Osobně zastávám názor, že pokud se někdo ve 40 rozvede a začne žít s jiným mužem, tak do toho určitého věku nebyl "normální", jak říkáš ty, ale pouze potlačoval, to co v něm bylo od narození ze strachu, že ho budou lidé v jeho okolí odsuzovat. Myslím si, že nikdo není homosexuálem, protože by si to sám vybral.

A ještě poslední věc. Zabýváš se otázkou svobody a kritizuješ feťáky a spol. S tím souhlasím, jenom by mě spíš zajímalo, jestli svobodu spojuješ pouze s vírou nebo dokážeš uznat, že člověk může být svobodný i jako nevěřící. Z tvé úvahy jsem to nevyčetla a zajímalo by mě to.

Jinak doufám, že jsem nebyla až moc kritická. Tvá úvaha se mi líbila a s tvým hlavním nazorem, co se týká sexu i souhlásím. Donutila mě přemýšlet a u některých tvých názorů i se trochu rozčílit , ale já to beru spíše jako pozitivum :).

Hezký zbytek prázdnin.

19.08.2007 14:23:00 | longingreagovat

USA, Bush a téma svoboda Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

No ještě jednu připomínku k tomu jak zatracuješ komunismus.Netvrdím že je to správný režim ale kdyý jsem studoval jeho základní principy a historii dospěl jsem k jasnému závěru.to co vymyslel marx není žádná šílenost.Je to trochu idealistické.To co z toho udělali lidé je záležitost za kterou bychom měli zatracovat lidi ne komunismus.

16.08.2007 01:40:00 | Gorgyreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel