Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 741 záznamů. Zobrazuji 1-15.

Poslední z posledních snů Publikoval(a): Sunny | Básně » Ostatní

Pěkná básnička, sem tam mi to trochu nesedělo, hlavně ta poslední sloka. možná by mi stačily jen ty dvě

10.12.2009 10:58:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

No mohli :)

jen na závěr, tím že by si omezil zbraně bys zabránil několika málo nehodám, ale také mnoha úspěšným obranám. Ten poměr je tam docela jasný každému, kdo si umí najít potřebná data.

19.10.2009 21:01:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

Jo ještě k noži, cílem není zabíjet, cílem je odvrátit útok. Na to je pistol vždy lepší než nůž...

16.10.2009 14:14:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

Ano zbran má velky stop efekt - ale nebudu ji nikdy pouzivat k zastrasovani, ale k obrane. Tzn. ze pokud se utocnik stahne, nebudu střílet, že. Tzn. že jsme ho zastrašil.

No právě, že mám rád logiku, tak mi žádný z tvých argumentů nepříjde moc logický, krom toho, že může dojít k nešťastné náhodě, kterou se každý zodpovědný člověk snaží, co nejvíce snížit.

K noži - nůž u sebe nosím taky, takže pořádí je, pepřák, nůž, pistol. Ano nůž může být i nástroj. Pistol svým způsobem taky...

No každý máme své argumenty, které si asi nevyvrátíme. Nicméně musíš uznat, že není rovnítko mezi míň zbraní mezil lidmi, znamená míň násilí. Protože ono to není o tom, co mám na opasku, ale o tom, co mám v hlavě...

16.10.2009 14:13:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

Jo ještě si trochu odporuješ: takový nůž dokáže nadělat mnohem větší paseku než pistol... troufám si říct, že člověk s výcvikem mnohem pravděpodobněji zabije nožem než pistolí. Pokud nevěříš, je o tom spousta diskusí na netu.

A nošení zbraní enní o zastrašování, je to o obraně. V idealní světě bych zbraň nenosil. Bohužel tento svět takový není. V ideálním případě ji nikdy nebudu muset vytáhnout. Samozřejmě, že většinou vystačí pěsti či pepřák... Ale někdy ne... A nechtěl ybch si pak do konce života vyčítat, že jsem zrovna v tu chvíli u sebe zbrań neměl (např. když mi někdo někoho před očima pobodá).

16.10.2009 10:33:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

No v tom případě, když to doženem do extrému by měli každého zavřít dopolstrované místnosti a oblíct mu svěrací kazajku, protože ti nemůže dát slib, že například dělníkovi nevypadne cihla a nespadne někomu na halvu, nebo že stavař nespostaví barák tak, že nespadne, nebo že chodec do někoho nevrazí a nehodí ho poda uto a ten řidič toho auta že nikoho nepřejede. V podstaě bychom mohli vlastně rovnou zabránit aby se kdokoli narodil...

Všechno je o tom, jak se co použije a o tom, co má člověk v hlavě. Bohužel vždy je tadu určité riziko, že dojde k nešťastné náhodě.

Kdybych náhodu někdy viděl, jak tebe někdo ohrožuje na životě, sorry, ale nebudu se tě ptát jestli s tím souhlasíš, ale dotyčný dostane, co si podle mě zaslouží... A to riziko si vemu na sebe.

16.10.2009 10:24:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

Nechápu pohled, že tvůj život (život tvé rodiny, přátel) má rpo tebe menší výhu, než život útoočníka.
Jinak naprosto nefunguje přímá úměra mezi množstvím legálně držených zbraní a trestných činů. Právě naopak (viz. Velká Británie).
Jinak k čemu ti bude maketa? trochu si doporuješ. Proč chceš mít v ruce něco, co vypadá že může zabít? Vždyt to je jen provokace. Radši vždycky zdrhej. Pokud teda nebudeš muset někoho bránit - pak nevím, co budeš dělat...

15.10.2009 10:07:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

TO Bipolar: no ono je clekem nebezečné nosit maketu. Dobrým příkladem jsou plynové pistole, které udělají pořádnou ránu a vystřelí pepřový oblak. Je to fajn věc třeba proti zvířátům (když seženeš pořádně silné náboje. Ale nošení plynovky (či makety) nese obrovské riziko v tom, že když ji vytáhnu (tahám v situaci, v které bych vytáhl i ostrou), tak se vystavuju obrovskému nebezpečí tím, že mě někdo (zloděj, vrah...) smázne svoji ostrou, kterou vůbec neměl v úmyslu vytahovat. Nemluvě o tom, že když jednou vystřelíš (nedejbože s maketou ani nevystřelíš), tak útočníkovi dojde, že má volnou cestu, že mu vlastně nic nehrozí. Nechtěl ybch tohle zažít třeba proti noži, nebo proti skupině nepřizpůsobivých spoluobčanů.
Jinak co se týče zákona, když nosíš plynovku (i vetšinu maket), musíš ji nosit skrytě (stejně jako ostrou), v případě plynovek nesmíš být pod vlivem alkoholu...
Jo k nebezpečí, že postřelíš někoho nezúčastněného. Mluvím o nešťasné náhodě. Samozřejmě toto riziko tady je, proto si střelec musí pořád dávat pozor, kde stojí, kdyby náhodou. Nicméně riziko, když např. řídíš auto je mnohem mnohem větší.

07.10.2009 08:18:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

Já bych si en test klidně zaplatil... Jinak, ano střelnice nepřipraví na reálnou situaci, ale proto taky jezdíme po LOS (lidová obranná střelba), chodíme na výcviky obranné střelby, zkoušíme si různé modelové situace atd.

11.06.2009 20:44:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

To Vladan: ještě upřesnění, myslel jsem to tak, že buď mám zbraň na opasku, nebo schovanou v trezoru (přes noc). Neexistuje případ, že bych ji měl třeba na nočním stolku. (pokud teda třeba nesedím u počítače, kde ji mám někde hned po ruce a v případě, že odcházím ji dávám na opasek).

11.06.2009 14:39:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

To Vladan: já mám zbraň přes den na opasku, tam je jí nejlíp a mám ji pořád pod kontrolou.

To Zahin: Ano máš naprostou pravdu, nejlepší je utéct. Což ovšem moc nejde púokud třeba partička lidí mlátí jednoho. Pak okřiknu. Podle situace se přípandě rozhodnu jestli vytáhnu pepřák a nůž, nebo zbraň. Trochu nechápu tvůj názor, že by ses nechal zastřelit, než tasit zbraň. Na mě někdo vytáhnout zbraň, tak čekám na nejbližší příležitost, kdy mi dá šanci alespoň zkusit vytáhnout tu moji, nebo se mu ji budu snažit vyrvat. Jinak zavedení povinných psychologických testů enní špatná myšlenka, otázka je kdo to bude platit a hlavěn který doktor to bude dělat (většina z nich s epod to odmítne podepsat). Nemluvě o tom, že spousta lidí v USA, kteří spáchali masakr byla pod psychologickým dohledem a nic nepoznali.

Zastřelit si omylem dceru? V těchle případech ten člověk poruší snad veškerá pravidla, vytahuje zbraň když ji nepotřebuje, chová se k ní jako by byla nenabitá...

Třikrát týdně chodí na střelnici málokdo... Nicméně ani 7x týdně tě nepřipraví. Jen ti to dá lepší šanci...

V situaci, kdy bude hrozit zranění jiných osob, např. když běží pryč bych zbraň rozhdně nepoužil. Navíc zde už útok netrvá (pravděpodobně ani nehrozí), tkaže s enejdná o nutnou obranu či krajní nouzi. Tady bych se spíš věnoval oběti, poskytl ji první pomoc...

Pistol je až poslední možné řešení, ale někdy jediné. Své by o tom mohlo říct docela dost lidí. A v 99 procentech stačí zbraň pouze vytáhnout, má celkem velký stop efekt. Pokud by ji např. někdo vytáhl a spletl si útočníka s neutočníkem, pořád mu dá šanci to vysvětlit. Ovšem pokud na mě někdo běží s nožem či míří pistolí, tak není moc o čem diskutovat.

Většina trestných činů je spáchána NELEGÁLNĚ drženou střelnou zbraní.

V případě, který uvádíte z USA bych také okamžitě volal policii a dotyčného měl pořád na očích. Zbraň se nosí skrytě a bezpečně. Nikoli tka aby někomu vypíchla oko.

11.06.2009 14:37:00 | Manikreagovat

Zbraně zabíjejí? Publikoval(a): Manik | Úvahy » Politické

Dovolte reagovat na Váš komentář. člověku, kterého jste popsal (má vždy prvdu, nebaví ho buzerace atd.) by zbraň být vydána neměla a pokud má kdokoli podezření, že tento člověk není psychicky schopen nosit zbraň, má povinnost to nahlásit.

Nicméně píšete, že stačí slušnost. Ano slušnost stačí pro jednání se slušnými lidmi... Nikoli však v případě, že vám někdo máchá před očima nožem či zbraní.

Píšete o jednoduché sostupnosti zbraní v USA. Kdysi tam byly zbraně odstupné v železařství a nebyly masakry. Ano je to přeně o tom, že se k nim dostane nějaký kokot. Nicméně ten se k ní v 99 procentech dostanen nelegálně. A pak chci mít já nějaký legální prostředek, jak se mu bránit...

Ano člověk, který chce nosit (vlastnit)zbraň musí prokázat, že je toho schopen. Musí absolvovat lékařskou prohlídku (pokud doktor má jakékoli podezření, tak i psychologickou), musí složit zkoužky, musí být bezúhonný a spolehlivý....To není obrázek typického kokota, i když ano, jsou případy, kdy i zcela spolehlivému člověku rupne v bedně.

08.06.2009 08:17:00 | Manikreagovat

Krize aneb Vůbec tomu nerozumím Publikoval(a): The | Úvahy » Politické

Zcela souhlasím. Kdo umí uvažovat a rozvažovat, ten ví...

01.06.2009 12:44:00 | Manikreagovat

Mluvky v naší politice Publikoval(a): Zuz | Úvahy » Politické

Navíc zapomínáš, že oni se svých koryt nepustí... to by asi musela proběhnout další defenestrace :)

01.06.2009 12:38:00 | Manikreagovat

Publicita Publikoval(a): René Vulkán | Úvahy » Politické

jo pěkný... policie je měla zbít tak, že by se na to dívali v televizi a napařit jim tolik, že by je to v kriminále přešlo...

01.06.2009 12:18:00 | Manikreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel