Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 836 záznamů. Zobrazuji 31-45.

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Čili pošli ho do háje, stejně jako jsem to udělal já. Brzy po nás ho do háje pošlou i ostatní...

29.06.2011 11:11:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

a vidíš to Aťane... abys prý poznal, jaké to je... Prý sis začal... Že samozřejmě on dřív napsal celou úvahu, kde tě zostuzuje, to samozřejmě není zostuzení ani urážka, to je pravda pravdoucí. Za jeho úvahu o tom jak demagogické metody používáš, za to ho samozřejmě urážet nesmíš...
Proti tomu se nedá argumentovat. Prostě Vladan má pravdu pravdoucí a pokud tě uráží, dělá to schválně, abys poznal jaké to je, když s ním nesouhlasíš. A pokud prohlásíš, že Vladanův trh je oproti současnému stavu vlastně čistý trh, tak je to důvod o tobě lhát. Protože on to vidí jinak a ty musíš být potrestán, že s ním nesouhasíš.

29.06.2011 11:10:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Prostě to je ta pokračující normalizace jak napsal Pullman. Prostě se nám snaží vnutit, že existují jen dvě varianty - buď mafie a nebo komunismus. Tenkrát nám zase STBáci tvrdili, že jsou lepší variantou než kapitalismus.
Ostatně Vladan sám několikrát řekl, že neodstraníš korupci jinak než totalitou a nebo důsledným pravičáckým režimem minimálního státu. Žádné jiné varinaty nepřipouští. O všem, co jsme kdy navrhli, tak to buď nemůže fungovat a nebo dojde na vidle. Nikdy z toho nic jiného nebylo.
Ostatně co jiného taky může mafii zůstat, než tvrdit, že jsou tou lepší variantou.
Dualistické pojetí světa u nás zakořenilo víc než kdekoliv jinde na světě. Proto taky u VLadana a podobných normalizátorů nikde neuspěješ... pro ně existují jen dvě varinaty. Ta dobrá a a ta špatná. No a když oni sami mají tu dobrou, tak ti ostatní přece automaticky musí mít tu špatnou. A je úplně jedno, co říkáš... Prostě nemáš pravdu, protože pravdu má už on a ty to můžeš jedině přiznat. cokoliv jiného podle nich hraničí s demagogií a vlastizradou.

29.06.2011 10:59:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

A navíc Aťane - co si máš myslet o dospělým člověku, který se tě tady pokouší vychovávat tím, že se k tobě chová jako k malýmu fakanovi a ještě se tím chlubí.

29.06.2011 10:38:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Byl jsem na tom stejně... píšu si s ním už víc naž čtyři roky. Tedy psal jsem... Taky jsem to vydržel dlouho a myslel si, že takovej exot, to je jen informační blok, jiné prostředí, to chce jen čas a vysvětlovat... časem se to prolomí. Jo tůdle... čím víc jsem vysvětloval, tím víc jsem podle něj mlžil, čím víc jsem byl ochoten ke kompromisu, tím víc jsem nebyl zásadovej a měnil postoje, a pokud jsem v něčem trval na svém, tím víc jsem byl demagog neschopný kompromisu. Pokud jsem deklaroval rozhořčení nad politikou a touhu po změně, tak jsem byl revolucionář s vidlemi, pokud jsem deklaroval zájem o sociální situaci, tak jsem byl komunista, pokud jsem deklaroval mírumilovnost, tak to ode mě byl jen dočasný demagogický ústupek na uchlácholení veřejnosti. ¨Pokud se něco na světě povedlo, tak to bylo pravicové, pokud se něco nepovedlo, mohla za to vždycky levice. Prostě pravice byla pravda a levice byla demagogie která nemá žádné právo na existenci.
A samozřejmě teď nám Vladan vysvětlí, že to tak není, že mu zase něco podsouváme, co nikdy neřekl, ale to on bude dělat vždycky a všude, protože on si doopravdy myslí, že má víc pravdy než my všichni dohromady.

Kdybych ten čas, co jsem věnoval Vladanovi věnoval na politickou kampaň, tak dneska sedím v parlamentu, užívám si poslaneckých výhod a notuju si s Vladanem, jak je ta pravice skvělá a jak mi nechá vydělat.

snažím se ti Aťane ušetřit móře času, investici do nové klávesnice a investici do prášků na bolení hlavy. Já vím, že náturu nepředěláš, ale byl bych rád, abys kvůli Vladanovi nemusel absolvovat to co já...

29.06.2011 10:34:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Aťane, stojím za tebou. Vladan neuráží jenom tebe, ale urazil tady už spoustu lidí a samozřejmě vždycky tvrdil, že on si nezačal. Ačkoliv mně ještě nedávno tvrdil, že by se nikdy nesnížil k tomu, aby někomu nadával aniž by to myslel vážně.
Nedávno mi řekli, že se s Vladanem nemám hádat, čtenáři by pak nemuseli poznat, že je mezi námi rozdíl.
Nejsem doktor, ale Vladan vykazuje celkem zřejmé příznaky paranoiy a za takových okolností s ním nemá cenu vést argumentační bitvu. Ostatně jen Vladan si mže myslet, že to co teď s tebou předvádí, jsou ještě argumenty.
Ostatně ať řekneš cokoliv, stejně bude vždycky proti, stejně nebudeš mít pravdu a stejně o tobě bud psát úvahy a v nich spekulovat nad tvou společenskou škodlivostí. Takový přístup je samozřejmě mor každého dialogu a každého kompromisu.

V zájmu zachování duševní svěžesti, vykašli se na něj. Ať si plká co chce, když na něj nebudeme reagovat, ono ho to časem omrzí. Stejně už to všechno známe nazpaměť a mnohokrát dokolečka.

29.06.2011 10:17:00 | Daniel S.reagovat

Každý národ, kde převládnou ovce, je po zásluze potrestán Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Jo Aťane... včera jsem se také dověděl, že Peake chce vládu podržet, ať bude ultimátum splněno nebo nebude. Novými podmínkami VV jsou členství v dozorčích radách - to jsou ty dobře placené nicnedělačky.
Já jsem říkal ve své úvaze, že dokud se budou handrkovat o křesílka a ne o program, tak to nikdy nebude dobrý.
Nicméně Aťane, Václavák není republika a role Prahy se sytematicky přeceňuje. Praha nakonec bude dobrá leda tak na tu závěrečnou demonstraci... Regiony, vesnice, náměstíčka, návsi a hospody. To je místo, kde se bude nakonec rozhodovat o budoucnosti. Tam je třeba pracovat, tam latentně čeká nejvíc spolupracovníků. Potřebujeme platformu která bude hledat širokou podporu právě na vesnicích. Lidé nechodí za politikou, politika musí přijít za lidmi.

29.06.2011 08:28:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Sio, tak se zdá, že se vlastně s Vladanem shodnete... 30 poválečných let v Evropě považuje za pravicový stát. Těch 30 let, kdy vládnul nejen Adenauer, ale i Willi Brand... Tu dobu, kdy nejvíce posílili zelení a sociální demokracie. Tu dobu, kdy byla nízká nezaměstnanost, raketový růst ekonomiky, státy si hlídaly trhy pomocí celní politiky. tu dobu, kdy vznikla jednotná zdravotní a sociální pojištění. Tu dobu, kdy američané zavedli svůj program Emergency. Tu dobu, kdy byly progresívní daně v té nejvyšší formě až kolem 90% zisku a v celé západní evropě se musely soukromé banky podřídit centrální státní bance.
Je zajímavé, že těch stejných 30 evropských poválečných let považují levičáci za vzor sociálního státu... Takže problém bude asi jinde než v hodnocení úspěšnosti ekonomiky a sociálního zabezpečení.

28.06.2011 10:05:00 | Daniel S.reagovat

Slovy básníka: kdo může, ať pomůže Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Jo jsem pro... takže vlastně se na tu změnu vůbec netěšíme... současnou vládu milujeme a její pád by byl ta nejhorší katastrofa... :-) Ne, to se prostě nedá... na smětiště dějin s nimi.

28.06.2011 06:34:00 | Daniel S.reagovat

Zkusím odhadnout hlavní motto zítřejšího setkání na Václavském náměstí... Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Uvidíme, uvidíme... Aťane, máš pravdu lidé jsou už pěkně vytočení a přejí si změnu. Ale ještě nejsou dost vytočení. Ještě pořád jich je málo. Nicméně každý krok naší vlády rozpotové odpovědnosti přidává další a další. Dokonce je šance, že tentokrát nebudeme s revolucí (nebo změnou, nebo jak chcete) poslední.

28.06.2011 06:31:00 | Daniel S.reagovat

Slovy básníka: kdo může, ať pomůže Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Kéž by to tak bylo Aťane... moc bych si to přál. pokud se tohle povede a začne se "na každém nároží" diskutovat a dělat politika, tak má demokracie šanci a nebude z toho žádná střelba... Je to jediná šance pro naší zemi... musí se spojit levicový Keller, středový Aťan, křesťan Dan a ostatní lidé schopní kompromisu, musí se diskutovat v každé hospodě, na každém náměstí a za každým rohem.... Pak uje šnace že z výsledku vznikne něco rozumného, co půjde přetavit v požadavky a ty půjde prosadit.

27.06.2011 19:31:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Nicméně, co jsem řekl, to splním... :-) Pokud by vláda padla úplně, napíšu na tebe oslavnou ódu :-) Pokud zůstane menšinová, bude to ještě zajímavé...

27.06.2011 14:22:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Pamp-elko, jen pro informaci... Vláda naší firmě platila tzv inovační dotaci. je to podobné, jako třeba vláda platila dotace pivovarům. Pokud pivovar investoval nějaké miliony do nového vybavení, vláda mu tu částku zdvojnásobila. U nás to bylo podobné. Aby ne, naše firma dělá špičkové výrobky a aby se udržela v kurzu, musí každoročně obměňovat a vylepšovat strojový park. Stejně to dělají i firmy v německu. Teď z ničeho nic může naše firma do nových technologií investovat půlku toho co původně. A samozřejmě během dvou tří let nás německá konkurence položí, protože její vláda není tak zodpovědná a na nové zařízení jim přispěje.
Takže pokud chce vláda šetřit, měla by se nejprve domluvit i s těmi vládami okolo. Takhle sice ušetří nějaké peníze, ale naše firma brzo zkrachuje a kde budou daně, které platila? Naopak budou nezaměstnaní, kteří budou potenciálně volit jinou než vládu úspornou tímto způsobem, zároveň jim stát bude platit podporu, rekvalifikaci, nebo prostě sociální dávky... no předchozí vlády si uměly spočítat, že se jim víc vyplatí vypláznout těch deset milionů ročně...
Jen to ukazuje, že kategorická řešení prostě nefungují. Celá ekonomika je propojená v mnoha oblastech mnoha kanály. Radikální hesla o tom co pokřivuje nebo rovná trh jsou prostě mimo. Stejně tak se neděs Vladanových textů o veřejném dluhu. On totiž vůbec neví, co to veřejný dluh je a tak kombinuje dluh státní a dluh veřejný prostě podle toho, co si zrovna přečte.

27.06.2011 14:07:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Aťane, vláda nepadne. Možná VV vystoupí z koalice, ale i o tom pochybuju. Každopádně vládu pěkně podrží. Ryby si rybník nevypustí.
Ale pokud ano, napíšu na tebe oslavnou ódu a zveřejním ji zde na Literu.

27.06.2011 13:59:00 | Daniel S.reagovat

Víte jak vypadá STÁTNÍ BANKROT? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Ale jo, to já Vladanovi neberu, že to myslí dobře. Ale to že někdo něco myslí dobře ještě jaksi není žádný morální imperativ. Myslet něco dobře není vždycky zrovna důvod tomu dávat za pravdu.
Jen čistě mezi námi příklad z mé vlastní praxe. Náš podnik jako bývalý strategický provoz dostával dlouhá léta určitou státní dotaci díky které dokázal vyrábět špičkové stroje pod cenou. Díky tomu vyvážel 80% své výroby do západní evropy. Teď dotace skončily, odpovědná a opatrná vláda, která to s námi myslí dobře tyto dotace seškrtala a cena výrobků šla samozřejmě o něco nahoru. No jo, ale v Německu dotace pokračují. Najednou jsou naše stroje dražší než německé, protože německá vláda není tak rozpočtově zodpovědná a asi to tak dobře nemyslí. a hádej, kdo dřív zkrachuje, jestli rozpočtově zodpovědná ČR nebo rozpočtově nezodpovědné Německo? Já ti to řeknu... my zkrachujeme dřív. Ne proto, že budeme mít dluhy, ale proto, že nebudeme mít podniky, které budou schopny konkurence mezi dotovanými podniky v Německu. Stejně tak nejsou schopni konkurence naši zemědělci a těch oborů přibývá. Nebo ty jako věříš, že Němci na svojí rozpočtovou nezodpovědnost dojedou dřív než my? V tom případě si přečti Lisabonskou smlouvu a podívej se, k čemu jsme se zavázali. Můžeme být rozpočtově odpovědní a o to víc budeme pomáhat těm rozpočtově nezodpovědným. Můžeme sice vystoupit z EU, ale nechci vidět ten tanec, když nás EU ze všech stran obklopuje...
Je sice hezké plout proti proudu, ale ten proud nás stejně strhává sebou. Myslet něco dobře jaksi nestačí. Nechci spekulovat o Vladanovi, ale on vnímá ještě měnu, peníze a dluhy jako to bylo v době, kdy byla měna podložena zlatem a kdy si každý stát chránil svůj tržní prostor, kdy ještě opravdu skutečně platily nějaké mezinárodní smlouvy a dodržovaly se a kdy byly demokratické vlády o dost víc pod tlakem. Je sice hezké, že k rozpočtu u dluhům přistupuje morálně, ale měl by si uvědomit, že k tomu stejně morálně nepřistupují ani politici, ani ti co jim půjčují, ani okolní státy, ani EU, ani USA ani nikdo jiný. Nemám nic proti tomu, aby dělal Dona Quiota tržního světa, ale pochybuji o jeho právu vnucovat tento možná čestný, ale rozhodně zhoubný postoj i ostatním, navíc když jsou tyto výzvy ke cti adresovány jednoznačně těm, co dluh nezavinili a naopak ho mají mafiánům zaplatit.

27.06.2011 07:12:00 | Daniel S.reagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel