Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 11920 záznamů. Zobrazuji 5161-5175.

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane, důvěřuj trochu čtenářům, proč jim nenecháš prostor? Dej jim šanci se bez tvého "výkladu" přímé demokracie, (který tu asi 20x už zazněl), obejít. :-)

06.01.2012 07:47:30 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

...docela bych uvítal možnost oprav vlastních komentů, ale to asi každej, kromě správce serveru...

03.01.2012 20:58:39 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Tak jsem si tady ještě před spaním trochu početl. :-)

Vladane, napíšu sem, jak jsem Petra pochopil já. On totiž Petr (subjektivně si myslím) uvažuje podobně jako já. Stejně jako, já nechce ani komunisty, ani fašisty, ani rasisty, ani násilí. To, že napsal, cituji: "Já budu volit toho, kdo ještě nekradl, a pokud bude také, pak už na ně asi půjdeme s klackama…protože i pravda a láska jednou dojde a nasere se."
Z toho je patrno, že klacky jsou až tou úplně nejnejnejkrajnější variantou, když všechny mírové prostředky byly (např. mafií) totálně pošlapány. Hitler taky musel dostat přes držku - a ti, kteří mu přes ní dávali, myslíš že je násilí děsně bavilo a vyžívali se v něm??? Pochybuju, raději by si doma hráli se svými dětmi a milovali své ženy... teď mě napadá, že bych už měl jít do postele... Tak dobrou.

03.01.2012 20:57:02 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

další důvod, proč se s tebou nebudu bavit, kolikátá je tohle účelová lež?: "A nemusíš se bát, nebudu ani vyžadovat odpověď na tvém blogu, stejně bys mě demokraticky smazal (ala Libres)."

Tohle je fakt hnus...

08.01.2012 11:32:25 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Sioraku,

ráno jsem dal na Libres úvahu / politika: "Úvaha o bezkonfliktním klidu"

Teprve teď čtu tvé komentáře a uvědomuju si, že jestli si tu úvahu přečteš - tak to je má odpověď speciálně tobě, LUKiOvi a ostatním. Je mi z vás smutno.

Na Libresu se s Vladanem nehádám, na hrubý pytel šiju hrubou záplatu na Literu. Tak to prosímtě alibisticky už dopředu něřeš ve stylu COBY KDYBY. Starejte se o svá pravidla na Libresu, které jste v případě Marka a Petra porušili. Vyžadujete slušnost, a sami jste se tím doporučením neřídili.

Pročpak jsi sem, Sio, nenakopíroval komentář Petra Pun-ka, kde nám nadává do špinavců? Zapomněl jsi, že jo...

08.01.2012 10:04:59 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Harry, píšeš: "a místo zamyšlení oslovených jsme svědky hysterických výpadů a dogmatického překřikování, které je tím objemnější a hlasitější, čím je fakticky a argumentačně slabší."

Ale to je přesně to, co ti tady už vytýkalo dost autorů, nejen já.
Ale abych tě furt nebuzeroval, tentokrát tenhle koment má hlavu i patu, i když s tebou místy nesouhlasím - např. že příčinou krize je jen Havel. Maslím si, že příčinou krize je, že se Havel nechal převálcovat Klausem, Tošovským, Třískou a podobnou sortou, protože je až moc slušnej. Petr Cibulka je zase až moc sprostej - líbil by se mi střed.

03.01.2012 12:49:51 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

A co se týká mé kauzy Vladan,

opět pro jistotu zopakuji - ať si tu Vladan mluví co chce, nebudu ho omezovat ani v nejmenším, nejsem Libres, ale zároveň se chci věnovat důležitějším věcem, než stále narovnávat jeho účelové lži. Takže Vladane, směle pokračuj, nedej se vyvézt z míry když budu někdy otálet s odpovědí.

08.01.2012 12:02:17 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

vysvětlím ti rozdíl mezi blokací komentů u jednotlivce, a zrušení registrace na literárním webu. Anebo ne, Petřééééééééé Hankóóóóóóó.... už je čas na výměnu veslááááááááááá... pomóóóóóóóc

Ale když už jsem tady, nakopíruju odpověď ohledně blokací blogu, co jsem včera psal demokratovi Siorakovi:

______________________

Na blogu Aťanova zásuvka mám také svoje pravidla – blokuju komenty propagující násilí. Ale jeden jsem si tam nechal, nakopíruju, viz:

Jan Novák | E-mail | 11. března 2011 v 8:43 | Reagovat
Chtěl bych připomenout, že žádný strom neroste do nebe. Už proto, aby se ti hajzli zlodějští na ně dali pověsit. Brzo k tomu dojde!!!

Aťan | 11. března 2011 v 10:06 | Reagovat
…chci jen dopředu říct, že výzvy k vraždám kohokoliv budu na tomto blogu mazat. Váš komentář pane Novák ještě ponechám, protože máte vtipný mail (hovnocuc) :-)

je to komentář č. 54 a 55, viz odkaz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil

08.01.2012 12:07:59 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

To Stalker: Havla jsem se zájmem sledoval od počátku 70. let. Do schránky mi pravidelně chodily "Literární listy" a podobné tiskoviny z tzv. "Edice petlice", což jsem po přečtení zase posílal dál. Těžko se mi to říká, ale v hodně bodech máš pravdu. Nebudu se konkrétně vyjadřovat, ale v Chartě (i po rozpuštění) se toho přetřáslo tolik, až mi je dodnes blivno... mafie, většinou rekrutovaná z komunistických řad, bohužel v ČR ovládla pole. Ale i tak si myslím, že jednou historici na maděru roztrhají Klause, Tošovského, Třísku & spol., Havel zůstane světovým symbolem nenásilného boje za svobodu. A že tady svoboda je, toho jsme my dva důkazem - jinak bychom spolu seděli v Ruzyni, ...a tím nemyslím letiště...:)

Ještě se pozastavím nad místem ve tvém článku, kde to podle mě drhne nejvíc: je nelogické jedním dechem hájit zároveň Kryla a Dubčeka. Buďto jeden, nebo druhý - já jsem tedy pro Karla, ty asi taky.

19.12.2011 17:17:23 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Harry, myslím že vedeš v řiťolezectví. :-) Přeju ti dlouhou a ničím nepřerušenou kariéru na rudém Libresu.

16.01.2012 14:51:12 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

...ale slib Havla Dubčekovi nebyl tenkrát daný ze zlého úmyslu - nýbrž okolnosti a spád různých událostí šel jinou cestou, než si Vašek představoval. Tenkrát se do něj pustilo tolik lidí (hlavně Kocáb ad.), že Dubček přišel o prezidentování a stal se "jen" předsedou Federálního shromáždění. Moc dobře si vzpomínám, že já osobně bych mu nedal ani to (ale Aťan měl prd slovo, jako dnes :-)

19.12.2011 18:00:12 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Harry, teď střílíš slepejma nebo ostrýma? Iv a danny pracují pro Mírové sbory, měli by o tom vědět...
...pomóóóóóc...

17.01.2012 11:07:47 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane,

máš pravdu, na svém blogu se asi čtyřikrát nebo pětkrát za ta léta jednalo o blokaci násilí. Dokonce si pamatuju na jednoho šílence, jak popisoval u konkrétního politika rozříznutí smrdutého pajšlu, střeva ještě teplá dám psovi, ale ten je stejně žrát nebude... tyhle zvrhlosti je pohodička smáznout, s nikým se nemusím 100x dohadovat jako se Zádrozdou, skoro nikdo si vlastně nevšiml, že jsem nějaký koment smáznul.

Ty jsi ale výjimka, Vladane. Během doby co tě znám, překrucuješ moje věty. Když se to stane 10x - 50x... tak člověk sice skřípe zubama, ale říkal jsem si, třeba to přežiju. :-) Pak na Literu zkolabovali 2-3 tví oponenti, a to už jsem o sebe začínal mít strach. :-) V tu dobu, kdyby existoval blog na komenty, tak ho proti tobě použiju.

No jo, musím se mrknout, jestli se na Literu v tomto směru hnula těéééchnika, tak mne na chvíli omluv...

Ne, dělám si srandu. Sice se z tebe nezblázním, ale většinou asi neodpovím, to se smí, nebo ne? Siorak třeba řekne, že se to nesmí, že to není demokratické.

08.01.2012 15:34:50 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

danny,

...a zrovna teď, když mám nové boxerky (myšleno trenýrky)

08.01.2012 15:37:52 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

danny,

protože se nacházíme u článku o Václavu Havlovi, rád bych se k němu vrátil.
Havel byl strašně slušnej člověk, i když měl rád alkohol, cigarety a ženský... ale víš asi, jak to myslím. Kdo ho znal, tak ti řekne jak byl slušný, dovedl naslouchat, odpouštět, často mluvil o pokoře, byl sečtělý, nebál se podpořit dalajlámu, když od něj Amerika i většina Evropy dávala ruce pryč, protože se kšeftuje s Čínou a peníze mají samozřejmě přednost... atd...

Ale za prezidentování Václava Havla se dostali k moci mafiáni, kteří morálně i materiálně zdevastovali Českou republiku. On je nepodporoval, on se nechal oblafnout. Klaus, Tošovský a Tříska mají daleko větší vinu, ale kdo z normálních občanů to dnes rozezná? A proto mnozí po těchto zkušenostech tvrdí, buďme slušní, ale nenechme si všechno líbit.

Nevím jestli nejsi pražanda, Sio určitě Pražák je... vašeho primátora Svobodu jsem si moc nevážil, když udělal mafiánskou koalici s ČSSD, ale v listopadu jsme všichni koukali, jaký husarský kousek se mu na magistrátu povedl. Má moji úctu a obdiv, jeden z prvních politiků, který se mafie nezalekl a na rozdíl od Havla věděl jak postupovat.

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1111/uzitecny-idiot-presel-do-utoku

08.01.2012 15:12:23 | Aťanreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel