Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 11920 záznamů. Zobrazuji 6811-6825.

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

...ještě k těm hypotékám v USA - "pravicově svobodní" bankéři, kteří tahali za nitky, dobře věděli, že to jednou musí křachnout. Přesto mezi sebou kšeftovali s dluhama klientů. Popsalo se o tom moc papíru, jmenovitě kdo a kdy... pozdě, samozřejmě.
Ale vyřešme nejdřív ČR, Vladane, pak vyřešíme zbytek světa a můžem jít za odměnu na panáka :-)

15.10.2010 16:15:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Hele, Vladane, my už se spolu asi zdárně valíme ke konci, protože teď už částečně nesouhlasím jen s jednou větou:
"Státní úředník by dohled potřeboval, jak prase drbání, jenže kdo na něj dohlédne? Jiný státní úředník..."

To je pravda jen napůl, protože pyramidálně se přeci dostaneš na špici všech kontrolorů - premiéra + ministrů (+ justice). A tam (jak už jsem mockrát napsal) tam permanentně selhává opozice, média a hlavně my - lůza. Nechci nikoho věšet za krk na kandelábr, ale že o jejich podvodech víme, mělo by na veřejnosti pořádně zaznít. Takže Vladane, dnes v 17.00 na Václaváku u koně, dáme si duo. :-))

15.10.2010 15:57:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Vladane, když už jsem narazil na Wall Street, tak probereme další tvoji větu:
"Omezování a zpřísňování podmínek volného trhu je v rozporu s pravicovým náhledem na podnikání."
To je sice pěkný, ale podívej na ty důsledky:

http://www.vizualne.cz/webova-infografika/usa-hledaji-viniky-krize-na-wall-street/

(klikni na Start a pak Další krok, atd. Máš to i s grafy, pěkně barevně vyvedený :-) Skromně podotýkám, že jsem taky pravičák, proto mě mrzí, že pravice tady i v USA dělá ostudu.

15.10.2010 13:51:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Jsem rád, že se termín "hovado" ujalo. :-)) Stát není hovado, nýbrž špatný státní úředník - s tím souhlasím. Ovšem když jsou pravidla ve státě taková, že není problém si pokoutně nacpat kapsy, tak čím vyšší úředník - tím větší "hovado", protože to těm pod sebou dovoluje, souhlasíš? Jsme opět u Klause & spol.

Pak nerozumím další tvojí myšlence: "Varianta zpřísnit státní dohled by znamenala, že se banky budou pokládat postupně (tunelování bude pozvolnější, ale ne menší)." Máš tento názor podložen čísly, statistikou, nebo to je jen plácnutí do vody? Znáš hovada z Wall Street? Ti potřebovali dohled, jak prase drbání, to je zase můj názor, ...a čísel mám takovou hromadu, až mi je blivno...

15.10.2010 13:18:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

...Vladane, ještě mám poznámku k tvému hodnocení soukromých a státních podniků. Dřív jsem si myslel co ty, ale teď už si to, po trpkých zkušenostech s obojím, nemyslím. Soukromník může být stejné hovado, jako tzv. "stát". (omlouvám se za výrazivo, jsem unaven :) Dobrou.

14.10.2010 22:45:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Vladane, nemůžeš přeci vytrhnout samotnou kuponovku a přepočítávat "ztráty". Přece hlavně nedbalá Klausova & spol. legislativa celej ten průšvih rozjela - "kuponovka-fondy-podniky-banky" - to je přeci provázanej chumel, kterej se trestuhodně položil. Tady hledej ztracený bilion. (Mrzí mě, že jsi "Zprávu" jen přejel očima.)

Výňatek ze Zprávy, odstavec Banky:
Celková suma, kterou bylo třeba naplnit vypumpované a rozkradené banky, se odhaduje až k JEDNOMU BILIONU KORUN!!! Sanaci bank a legalizaci jejich pumpování vždy tvrdě prosazoval Václav Klaus, který za dobu své vlády zabránil jakémukoli pokusu o zpřísnění podmínek pro poskytování úvěrů ze strany polostátních bank.

Kalousek s Klausem pořád volají po vyrovnaném rozpočtu. Já jsem pro! Ale proč, kurva (pardon) se před jejich frňákem republika rozkrádala? Oni nám budou kázat, abysme si utáhly opasky???

...manželce teď oznámím, že si před spaním kvůli tobě musím dát panáka...

14.10.2010 22:40:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Yendas, odpovím - nechci aby vyznělo, že bych měl rád všechno státní. Přece bez solidních mantinelů by se kradlo všude ve světě, státní nestátní - i ve Švýcarsku, Švédsku atd., tomu fakt věřím. Češi by nekradli, kdyby to neměli tak snadný... jdu pro druhej šampus, kurňa...

14.10.2010 17:55:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Práááááááááááááááááááásk!!! ...šampus je na stropě a ve skleničkách zase prd... :)

14.10.2010 17:47:00 | Aťanreagovat

Jak se dalo vyhnout privatizačním chybám Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

...dík za další námět na zvracení, ten paragraf jsem naštěstí nepotkal. :-)

14.10.2010 17:45:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Za chvilku bude sto komentů - připravuju k bouchnutí ŠAMPÁÁÁÁŇO :-))

14.10.2010 14:31:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

...dodám, když si vzpomenu na ten předlouhý seznam podniků zařazených do kupónovky, jestlipak někdo spočítá, kolik jich zbytečně padlo a proč. (Nemluvím teď jen o fondech.)

14.10.2010 13:49:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Ještě bych rád reagoval na tvou myšlenku: "Naše rodina nikde neurvala nějakou velkou částku, ale určitě jsme neprodělali."

Tak pozor, tohle je velký omyl. Dejme tomu, že za 1000 Kč v kupónovce jste trefili na 10 nebo 50 tisíc nazpět (většina 0 Kč). Ale jako daňový poplatník si proti tomu postav zatoulaný bilion - a rázem ti to přestane matematicky vycházet.

14.10.2010 13:38:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Jo, tak tady u mne schíza nastala, protože Ellerman fakt v tak obrovském rozsahu nevěřil na správu hromad akcionářů, byť v zastoupení. Přiznám se, že jsem to četl před lety, je to stará věc.
Ale že špatný zákon o fondech lavinovitě rozjel následný průšvih, tam jsme zajedno?

14.10.2010 13:12:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Oprava: "mám pocit" není správný termín. Ve Zprávě je jasný, kdo měl zájem na nefungující privatizaci. Protože se kradlo zleva i zprava, všichni drželi bobříka mlčení. A my - lůza - spinkali... a chrápeme dál :-))

14.10.2010 12:05:00 | Aťanreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Mně se to jeví, že byla stoprocentně chyba v zákonu o fondech a že nebyl takový problém to tenkrát prokouknout. Teď je otázka, proč se to neudělalo - mám pocit, že se lobovalo až hanba.
Co se akcií týče, nemohu mít nestranný názor, protože jako jednomu z mála mě dividendy sypou rok od roku víc. Ale 7 kuponových knížek v rodině jsme mohli spláchnout do záchoda. Jak jsi dopadl ty?

14.10.2010 11:49:00 | Aťanreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel