Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 1174 záznamů. Zobrazuji 781-795.

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Ještě jsem zapoměla Vladane,s tím,že jsou tu nenažranci díky 40.letému komunismu máš naprostou pravdu.Ale já jsem se opět před tím nepřesně vyjádřila,to se omlouvám.Když jsem mluvila o kapitalismu,měla jsem na mysli i Američany.Všimla jsem si,že už jim také vadí ty velké korporace.A nebude ta nespokojenost jen u nich.Prostě nenažranost je celkem celosvětová.Myslím ve vládách a pár zbohatlíkách.
Je fakt,že zatím tu politiku zkoumám povrchně a celosvětově a hodně obyčejně,vlastně selskym rozumem,což už je dávno pasé.
Já to mám z pohledu ženský.
Nenávidím útlak,nespravedlnost,války a násilí.Zachránit svět jsem chtěla ve dvaceti.Teď už vím,že to nejde.Ale hrozně mi vadí,že k vůli pár blbcům nahoře-momentálně myslím opět Ameriku a třeba i Izrael se pořád někde válčí a válčí,vždycky je nějaký důvod,ale že tam umírají něčí synové nad tím už nikdo nepřemýšlí.Z pohledu matky mi to rve srdce.Ale vy jako otcové to znáte taky.Všimli jste si ale,že synové politiků do války nemusí? Viděla jsem dokument o jednom americkém městečku,kde byla nezaměstnanost 50 procent a jedna žena tam pomáhala mladým čerstvě plnoletým dostat se do armády.Sama měla v armádě celou rodinu včetně 4.dětí a říkala:vstupte do armády,budete mít plat,podíváte se do světa a Amerika bude pyšná,že bráníte naši zemi.JE TO ČEST.Říkala to ovšem jen do doby,než jí v Iráku odpráskli syna.Pak otočila o 180 stupňů.A ani se jí nedivim.Ono je hezké říct,že když se za něco bojuje,oběti jsou nevyhnutelné,ale když to člověk zažije na vlastní kůži,pak se mu to "sobecky" nelíbí a změní názor.A myslím,že je to v pořádku.
Já sem prostě fanda Lenonovy písničky Imagine a Dylanova-Blowing in the wind.Je to naivní utopie,ale krááááááááásnej sen.
Chlapi já vím,že jste tu řešili původně celkem něco jiného a já jsem se dneska moc rozjela,tak se moc omlouvám,teď vidím,že jsem se asi potřebovala vykecat.No asi bylo moc času.Musím poprosit manžela, aby mi zkrátil u dřezu řetěz :-) prosím nekomentovat.Dělám si srandu.Mám skvělýho chlapa.
Sem moc ukecaná co?
Já vim.Tak já se přiznám,mám v sobě kapku vína.No jo no.Pak nevim kdy přestat.Tak dobrou,už dám pokoj.

12.10.2010 01:33:00 | Ivreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

No to máš Vladane možná pravdu,já to takhle ještě vydedukovat neumím,ale já jsem ani nemyslela vyhnat je odsud,jde mi jen o to aby sem nelezli další a další a hlavně jsem kritizovala to,že jsme jich sem před tím tolik pustili,ale na to už je pozdě.Já nejsem v politice a ekonomice tak zběhlá jako vy,ale úplně obyčejně ti řeknu,že to že přistěhovalci drží ceny dole je mi na hovno,když mi stále klesá plat a nemůžu si nic kooupit.Promiň za to sprosté slovo,to není na tebe,jen už jsem naštvaná na ten bordel tady.
Mě osobně po revoluci dost let,nevím už kolik,ale prostě do doby než vyhrála volby ČSSD se žilo dobře.Ceny rostly,ale platy taky.Teď ceny rostou-hlavně energií a platy klesají.Nevím přesně co to způsobilo-možná si Paroubek koupil Austrálii,ale úplně obyčejně se mi to nelíbí.Těžko se tu žije.Vidím jak lidi co podnikají od revoluce musí poslední roky mnohem víc makat než na začátku,přitom by to mělo být obráceně.
Taky jsem si myslela,že ekonomika vzkvétá,když je dobrá koupěschopnost a tak si myslím,že kdyby ty platy neklesaly a lidi mohli nakupovat,tak by vyšší ceny nemusely nutně vadit ne?
Ale to je zas jen můj názor já se tak nevyznám,vidím to jen sobecky z mého pohledu.Já spolitikou teprve bohužel začínám,jelikož jsem se kdysi idiot rozhodla,že se chci živit rukama a od té doby dělám víc a víc a na nic jiného nebyl čas.Až teď mi došlo,že si ho prostě udělat musím! Dosud jsem to sledovala jen velmi zběžně.Tak se budu snažit,abych se lépe orientovala a když budu mít štěstí za pár let se k vám snad přiblížím se slušnými a věcnými argumenty :-)
Ale ráda čtu Aťanovy názory a tvoje komenty.ČLOVĚK se poučí.
To víš ženská.Dlouho jsem se zabývala jen prací,domáctností a výchovou syna a moc mi toho uteklo,což mě teď mrzí.
Takže sice vám tady do toho budu občas kecat,ale budu se snažit vás nevytáčet.
Uznávám,že se můžu mýlit a občas se vyjadřuji dost nepřesně,v tom se musím polepšit a dát si na to pozor.
Ale jsem vám (myslím celý tento Aťanův spolek)vděčná,že tu propíráte politiku.Já neměla poslední dobou na Liter čas a nevěděla jsem to.
Študovala jsem si noviny a dokumenty na netu,ale neznám nikoho koho by politika zajímala a už jsem z toho byla na hlavu a říkala jsem si:Sem v tomhle státě jedinej magor,koho to rozčiluje? Ale nebyla sem objektivní,koukala sem jen na lidi kolem sebe.Tak sem ráda,že jsem narazila na ty vaše debaty a dozvím se zajímavé názory.Takže díky.

12.10.2010 00:29:00 | Ivreagovat

Nevznikne z Evropské unie nepovedená Rada vzájemné hospodářské pomoci? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

No jo máte pravdu,je těžký si vybrat,je fakt,že oproti historii si teď žijeme v bezpečí.Unie nám sice bude pořád něco diktovat a vymýšlet daně na kraviny,ale nedá se předem říct jestli je lepší malý suverení státeček,nebo unie.Já bych byla radši pro ten státeček,ale nejsem Sybila,ani prognostik,tak to nechám zatím osudu.Až mě unie poleze ještě víc krkem znovu se nad tím zamyslím.

11.10.2010 23:22:00 | Ivreagovat

Americký (zlý) sen Publikoval(a): Iv | Básně » Ostatní

Aťane:proti násilí jsem všeobecně a totálně automaticky,snad krom sebeobrany,když někdo na druhého zaútočí.
Ale v Americe mi jde o to,že není jediný důkaz,kdo 11.9 ty útoky spáchal a oni začnou válčit se zemí,která je jim dlouho trnem v oku.Přitom Irák je nikdy neohrozil.
Pak začnou zastrašovat a omezovat své vlastní obyvatele.Je to k smíchu,nebo spíš k pláči.To by se Usáma musel rozkrájet,aby stihl všechny ty teroristické útoky,kterými nyní údajně vyhrožuje celé evropě.
Nikdo neví kdo to udělal,ačkoliv někdo určitě ano,takže já osobně se Usámy a arabů nebojím,dokud se nenajdou důkazy,že to spáchali oni.

11.10.2010 14:37:00 | Ivreagovat

Nevznikne z Evropské unie nepovedená Rada vzájemné hospodářské pomoci? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Z jakého důvodu,to Klaus dělá nevím,ale souhlasím s ním A s Dokim souhlasím taky.Doufám,že se unie rozpadne,nebo že z ní vystoupíme,zvláště když jsme ztratili právo veta.Stejně,máme tu sice bordel,ale pořád se lépe uhlídá malý státeček,než kus světadílu.Oni tam sice přerozdělují peníze od bohatších států k chudším,ale mezitím taky tahají z daní obyčejných lidí pěkný prachy pro sebe.Ale stejně,tohle už je moc doleva.S Řeckem teda nesouhlasim! Když někdo neumí hospodařit ať si to pak vyžere.To je mohlo napadnout,že to takhle jednou musí dopadnout ne?
To je jako kdybych řekla sousedovi:hele mě se nechce dělat,ale ty máš peněz dost,tak mi něco dej ať si můžu koupit jídlo.
Připadá mi,že unii spíš vymyslelo pár nenažranců,které nikdo ani nezná a dobře si užívají z našich daní.

11.10.2010 14:23:00 | Ivreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Aťane: je fakt,že jsem se špatně vyjádřila,já měla v tu chvíli na mysli kapitalismus náš a ten ruskej,trochu i americkej a na Švédsko jsem ani nevzpoměla,jelikož se o něm říká,že je sociální stát.Já vím,že kapitalismus jako takový je 100krát lepší než socialismus.Ale například u nás se mi nelíbí coby obyčejnému občanovi za 1.monopolní a za 2.většina mezinárodních západních firem.Nějaké tu být můžou,ale je jich tu trošku moc na můj vkus.Ovládly skoro celý velký trh a ten malý zase ovládají vietnamci a rusáci.
Ti velcí nám sem tahají předraženou druhou jakost ať je to oblečení,nebo jídlo a ti "menší" drží přemrštěné nájmy obchodů nahoře,protože tam snad i chrápou,nebo perou prachy,já nevim.
A můžeš si dneska např.otevřít na Václaváku,nebo jiném lukrativním místě stánek s občerstvením?Protože komu patří dneska Václavák? Ani nemám chuť se tam jít projít,tedy hlavně večer to tam vypadá jak v Bronxu.
Znám pár malých podnikatelů a vidím jak jdou s tržbami rok od roku dolů a postupně utíkají z Prahy,jelikož se tu velmi těžko hledá místo se slušným nájmem.Dneska dáš za nájem klidně
3krát tolik,než máš čistý zisk.Je to od revoluce čím dál horší.Pozoruji,že spousta lidí už nemá peníze,než na jídlo a to ještě nevalné kvality.Upřímně proto z duše nenávidím supermarkety a pokud možno se jim vyhýbám.Ale to je jen můj názor.Líbí se mi ale jak se rozjíždějí malé víkendové trhy s českými zemědělskými,masnými a mléčnými produkty.Už si zas můžu koupit český jabko ! Těmhle podnikatelům držím moc palce.
Tak kapitalismu zdar! Ale tomu s lidskou tváří.Já vím tohle už říkali komunisti tak mě nechytejte za slovo :-) A mimochodem já chci prostě jenom o něco víc český Čechy,než jsou nyní.Ale netvrdím Čechy jen čechům-nejsem rasista,jen ať sem nelezou příživníci a vyžírkové jakékoliv národnosti a nesnižují českým lidem platy a koupěschopnost.O sociálních dávkách ani nemluvím.
Kluci,ale řeknu vám,že jedné věci nerozumim.Tam co bydlím máme stanici metrem velké nákupní centrum,které zeje prázdnotou.Teď budou otvírat další přímo u nás za barákem a už se chystají stavět opět nové další stanici metrem směrem na druhou stranu.Takže ta centra do kterých nikdo nechodí jsou asi tak po pětistech metrech od sebe.Tolik lidí tu ani nežije aby mohli ty obchodníky uspokojit.A ti mimopražští co jezdí kolem nakupují až na okraji Prahy,takže tu vůbec nezastaví.Tak to mi vážně zůstává rozum stát,jaký tu ta centra mají vlastně smysl.
A k tomu tu máme ještě na každé zastávce metra supermarket.
Já fakt nevim kdo je bude všechny živit.

11.10.2010 13:38:00 | Ivreagovat

Jak jsme zprasili přechod od socialismu ke kapitalismu - 3. DÍL Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Vladane: já taky zažila obojí a vím,že socialismus je horší.Kapitalismus sám o sobě není špatný,kdyby ovšem lidé měli charakter.Nelíbí se mi třeba i v Americe ty velké korporace a majetky určitých lidí,kteří díky tomu,že sponzorují politiky při volbách mohou pak také do politiky kecat.Připadá mi,že Amerika při svém ochraňování určitých národů od jejich zlých diktátorů,si jen zajišťuje lacinou ropu.Proč je v Iráku milion mrtvých civilistů.To byl každý z nich podezřelý,že má doma ve spíži atomovou zbraň?
A proč,když je někdo jen podezřelý z terorismu nemá žádná práva?
A na seznamu podezřelých z terorismu je už milion američanů.
To je divný ne? A když vláda potřebuje půjčit např.na výrobu zbraní,klidně se vytisknou nové bankovky.Někde jsem četla že dolar už má hodnotu 4 centy.Nevím jestli je to pravda.Ale to je už všude i u nás.Od doby co peníze nejsou kryté zlatem,platíme čím dál víc virtuálníma penězma,ale banky ty mezi sebou obchodují zlatými pruty.Proto si myslím,že je krize,ale ta bublina nemůže růst donekonečna,jednou musí splasknout a pak peníze skoro ztratí hodnotu.Kapitalismus jako takový je asi nejlepší zřízení,které můžeme mít,pokud v něm vládne demokracie,ale připadá mi,že pár lidí ho dost zneužilo ve svůj prospěch.

11.10.2010 12:46:00 | Ivreagovat

Důvěra Publikoval(a): CULIKATÁ | Básně » Ostatní

Krásná.A konec dokonalej ! ST

10.10.2010 01:03:00 | Ivreagovat

Vyčerpaná Publikoval(a): CULIKATÁ | Básně » Ostatní

:-( Smutná,unavená,je to dřina takové směny.Básnička-ST

10.10.2010 01:01:00 | Ivreagovat

Sex, nebo politika? Publikoval(a): Aťan | Básně » Ostatní

No.Moc zajímavý ! ST

10.10.2010 00:29:00 | Ivreagovat

Každý máme svoje "číslo" Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života

Mě to funguje,mám hrozně ráda hodný lidi a můžou bejt nejšerednější na světě,hloupí,ačkoliv HLOUPÝ-je nesmyslné slovo.Maximálně by se dalo říct naivní.Ať jsou jakýkolov,když jsou hodní jsem schopná jim dát i to co nemám,ale pokud se mnou někdo vy... může být třeba bez nohou a pošlu ho do ...Už mám zkušenosti.

10.10.2010 00:26:00 | Ivreagovat

Každý máme svoje "číslo" Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života

S tou láskou je to pravda,ale musí to člověk tak cítit a dělat to od srdce.Má z toho pak taky potěšení.Jinak to nemá cenu.A Vašut má taky pravdu.A velkou!

10.10.2010 00:20:00 | Ivreagovat

Zaslechnuto v nemocnici... Publikoval(a): Aťan | Básně » Ostatní

:-)))

10.10.2010 00:16:00 | Ivreagovat

Ta naše povaha česká... Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Ale my vyčkáváme.Jen co přijde hlad,tak se proberem.Knedlo zelo si vzít nenechám !

10.10.2010 00:14:00 | Ivreagovat

Ta naše povaha česká... Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Ovce ?

10.10.2010 00:10:00 | Ivreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel