Anotace: Zítra je pro mě vzácný den.21.prosinec se k nám vrací Slunce a Sluníčko mi přišlo do mého Života ještě jedno.Narodil se nám starší vnouček Milánek. Vkládám zde báseň ve slovenském jazyce. Je krásná a snad se bude líbit i Vám....
Už aby tu zase byl. Sotva sice pominula rovnodennost, ale já už se na návrat slunce těším teď.
26.10.2022 19:19:34 | annanymsová
Také se na tento den velice těším....pro ten návrat Slunce a také proto, neboť je to den narození, našeho prvního vnoučka.
26.10.2022 21:48:32 | Jarunka
Všechno má své kořeny
v mnohých se dnes vracíme
aby jsme, do mouder nahlédly.
Jaruško, to je moc pěkné
a ráda jsem četla *ST :)
...
Tvýmu vnoučkovi
přeji, jen to nejlepší
hlavně zdraví a ať se mu plní
tajné sny a tajná přání. ;)
02.01.2022 22:34:25 | jenommarie
Maruško milá, děkuji za přání pro Milánka a zítra mu to vyřídím. On má ze všech přáníček velikou radost .-)
S těmi kořeny máš pravdu a čím jsem starší,vnímám to o to víc.
Děkuji za vnímání a přeji krásné dny.
04.01.2022 22:08:05 | Jarunka
Jsem ŠŤASTNÝ být zde s Vámi.
Protože ...
Nejsme jen my kdo vládne této ZEMI a VY to cítíte stejně dobře jako já.
Bohy našich předků uctívám.
A Vám se uklonit chci a TO právě nyní udělám.
Krásný den a Slunce v duši.
21.12.2021 13:39:39 | Fialový metal
Děkuji milý Vašku za komentář,který mě velice dojal.To si ani nezasloužím.
Chtěla jsem napsat nějakou svoji báseň,k tomuto významnému dni.Ale už se s tím potýkám léta a nemohu přijít na to,proč tomu tak je.Prostě tu báseň nemohu dokončit...tak snad příští Slunovrat.Asi to tak má být .-)
Souhlasím s tím, co jste vyjádřil....cítím a vím to od dětství.
Přeji klidný večer.
21.12.2021 22:25:33 | Jarunka
...Usmívám se....mou odpovědí je básnička,kterou jsem napsala 20.12.2013/úsměv/....
SLUNO VRAT
stojíš zasněn u starých,dřevěných vrat.
V rukou máš podivné,neklidné chvění,
v srdci se ozývá po něčem svěžím chtění.
SLUNCE VRACENÍ
staré,ztvrdlé a zbytečné čeká na drcení.
Mrazení bílé v konečcích prstů souží,
po hřejivém teple vnitřním snad každý touží.
SLUNCE SE VRACÍ
zima tvrději pokročí v mrazivé práci.
V ledovou sochu promění se němý vzdor,
Světlo navrací se na cestu vzhůru,nad obzor.
Tak ať je zítra krásně.....a má být i se Slunkem....jsem zítra v práci a chystám se dávat kolegům malé drobnosti.....to bude "můj"Slunovrat.../úsměv/Ji.Tvá básenka je osvěžující a prodchnutá Světlem.....to je tak teď potřeba...
20.12.2021 22:01:43 | jitoush
Tak Jituško,za tento komentář Ti velmi děkuji i za krásnou básničku.To bude zítra krásný den.
A neboj....jsem s Tebou...také budu v práci:-)
Ale to Sluníčko si budeme hýčkat uvnitř sebe .-)
20.12.2021 22:13:35 | Jarunka
za tohle děkuju Jaruško, a krásný slunovratový den!:)*
20.12.2021 19:58:30 | Sonador
Já děkuji Tobě Sonador a zítra si to pěkně užijme tak,aby jsme byli spokojení.
20.12.2021 21:57:37 | Jarunka
Zapálím si doma svůj rituální oheň a budu brouzdat v řekách nevědomí .) Pěkná věcička, Jaruško .)
20.12.2021 14:57:14 | Constantine