Anotace: Narozdíl od mého přechozího romantického dílka, je tohle něco jako tvrdé "porno". Být k tomu obraz, vážně se tomu nedivíte! Ani nevím, kde se to ve mně vzalo stvořit takovouhle povídku!!!
určitě jsem chtěla ukázat, co se mi nelíbí a co bych nikdy nechtěla zažít;-)
28.03.2008 09:28:00 | kraaska_
Věřím, že dominantně založeným pánům se tohle bude líbit, protože je to o ponížení a přinucení k poslušnosti. Pak se to také budé líbit subinkám, protože ty vzrušuje, když je někdo ponižuje. A to je asi tak vše co bych k této povídce měl.
28.03.2008 09:27:00 | J.Švihovský
proč by to měla být jako ostuda? Není horší si kupovat nějaký pornočasák? Ale vlastně možná i tam bys mohl něco svého poslat, ne?
Nevím, co je špatného na Top Dívce, člověk nějak začít musí!
22.07.2007 11:09:00 | kraaska_
A on snad někdo čte něco jiného než to, co se mu samotnému líbí? :D
Až Ti vyjde ta povídka, dej mi vědět... udělám si veřejnou ostudu a půjdu si tu Top Dívku fakt koupit...
21.07.2007 13:54:00 | Perilan
OK... erotické taky nemusí být vždycky hezké, stejně jako třeba zamilované nejsou vždycky jen o dobru. Ale u tebe se mi právě líbí, že čteš, co se ti líbí.
17.07.2007 10:10:00 | kraaska_
No...zabruslila jsem do úplně jiného tématu než čtu a po téhle povídce se zas vracím ke smutným, zamilovaným atd, jen erotickým se radši vyhnu. Trošku jsi mi to znechutila. Nápad dobrý, zpracování hrozný! Tot můj názor!
16.07.2007 23:49:00 | Iwetta
ne ne, Topdívku si kupuju, protože chci být v kontaktu s časopisy a někdy bych v takovém ráda působila, ale určitě jsem jí neopsala, to by mi bylo hodně trapně a holky, které si ten časopis kupujou by to ihned poznaly. No ale... možná mi nějaká povídka vyjde, tak uvidíme, nechci nic zakřiknout:)
14.07.2007 21:20:00 | kraaska_
Jako povídka to jde, jen mi přijde, že jsem jí už někde četla ( V top dívce myslím, že to bylo ... )
14.07.2007 18:11:00 | Pauline Toywelová
Hele, když jsem - údajně - zverboval část "literovců", aby to zkritizovali, neměla bys být naopak ráda? :D Ty tu píšeš, že bereš i negativní kritiku, přičemž se jí zuby nehty bráníš (možná se opakuju po Katherin, ale její poslední koment jsem nečetl), protože dřív, jak předpokládám, prostě nepřicházela... no jo.
BtW: já jsem z literu v aktivním kontaktu (nepočítejme náš zábavný vzkazníkový duel) s Katherin a Emis, nikým víc. Takže ta Tvá teorie o "zverbování" je pěkná hloupost :) upřímně řečeno - ani bych se neobtěžoval ztrácet tím čas.
14.07.2007 12:04:00 | Perilan
Slečinko, já pokud si pamatuji tak jsem hodnotila dvě Tvoje povídky. Tuto a jinou, a tu vesměs kladně a krátce. Za druhé až já do Tebe budu "rýt", jak jsi pravila, tak to poznáš. Za další nikdo nikoho nezverboval, jen se dalo očekávat, že když se ozve jeden, dovolí si i další nelichotivou kritiku. A za třetí, to že Tě hodnotí Perilan je moje zásluha. Díky mě je na tomto portálu, neboť je to můj bratr.
V případě Tvých dalších "reakcí" se mi ozvi na ICQ 268 097 967 a nemusíš to řešit v komentářích.
PS: Nechápu, proč se opět ozýváš zde, když jsi s Perilanem komunikovala přes vzkazník, tak si rozmysli co chceš.
13.07.2007 22:38:00 | Katherin
Ok beru, nemusí se to všem líbit. Akorát pořád nechápu, proč s tou Katherin do mě ryjete. Tak se vám to nelíbí, a co? Proto to musíte psát do desetí komentářů? Stačí jeden, ve kterém popíšete co a jak - váš názor a kritika - a konec. Já jí beru, vůbec nejsem namyšlená a ještě abych pomlouvala staré lidi či kritizovala jejich názory. 100 lidí 100 názorů. Asi takhle. Ale já jsem ráda za každý komentář, protože ty mi ukazují cestu, čemu se třeba vyvarovat. I když ty, Perilane, jsi asi zverboval část "literovců", aby to zkritizovali, takže si z toho ani moc brát nechci.
13.07.2007 20:46:00 | kraaska_
nelíbí se mi to-je to podprůměrné...bez děje,bez náplně...snad dobrý nápad,ale nic víc
13.07.2007 18:20:00 | ztracená
Řeknu to zkratkovitě. Třeba to autorka lépe pochopí.
a) neřekl jsem, že bys měla něco měnit. Jen jsem řekl, co se mi tam moc nelíbilo. O změně nepadlo ani slovo.
b) že bereš i to negativní? V tom případě bych mohl zveřejnit Tvůj vzkaz adresovaný mně. Nevypadalo to, že bys kritiku mě nebo Katherin ustála.
c) zdrobněliny ironicky? To má holka asi nízké sebevědomí, aby o svých intimních partiích mluvila v "ironických" zdrobnělinách. Navíc by, pokud je to tak, jak říkáš, celá povídka byla prolezlá ironií. To se mi moc nezdá.
d) to, že Tě učitelé tlačí do časopisů a studia žurnalistiky, ještě neznamená, že Tvůj sloh je "dobrý" nebo "perfektní".
e) nikdo neřekl, že se za svůj sloh máš stydět. Tvá slova, jen Tvá.
13.07.2007 01:05:00 | Perilan
Jasně, psala jsem, že je to otázka názoru. Někomu se líbi to, či ono. Každý máme na něco svůj názor a já samozřejmě beru i to negativní!
A ještě... přeci i v tvrdém pornu může být ironicky použitá zdrobnělina.
A ještě... těžko říct, co je podle lidí dobrý sloh, třeba mojí učitelé pořád do mě hustí, ať píšu do časopísu a po maturitě vyzkouším žurnalistiku. Můžu se tam dostat, ale taky nemusím, to je taky problém. A zase lidem, kteří budou moje dílka hodnotit se to může a nemusí líbit.
Jenom bych chtěla říct, že se za svůj sloh nestydím, i kdyby byl nejhorší na světě a to nemyslím nijak povýšeně.
Lidem se líbí různé věci, různě píšou, různě vnímají okolí a lidské vyjadřování.
Ale i tak děkuju za komentík.
12.07.2007 18:39:00 | kraaska_
Nikdo ovšem po Tobě nechtěl, abys svoje dílo měnila, každý si píše po svém. Ovšem to se netýče slohu, natož gramatiky.
Je sice velmi krásné, že Ti všichni chválí stylistiku, otázkou je nakolik tomu lidé rozumí. A když se objeví člověk, který slohu opravdu rozumí a Tvoji práci "roztrhá na kousky" tak je ihned pranýřován. Naopak si myslím, že i negativní kritika je potřebná (a dle mého soudu Ti to dá více než pochlebování).
Co se týče samotné povídky, musím ve všem souhlasit s Perilanem a nemám ani co dodat, protože máme na literaturu podobný názor.
Ehm... ještě dodatek: Pokud toto chceš považovat za tvrdé "porno", vyvaruj se některých zdrobnělin a potom si v hlavě srovnej, co je to porno.
12.07.2007 15:43:00 | Katherin
třeba to tu už bylo, ale to já nemůžu vědět. Je to moje dílko a nebudu ho měnit kvůli někomu, komu se nelíbí, když dalším se líbí takové, jaké je. Je to prostě otázka názoru.
11.07.2007 21:26:00 | kraaska_
Hm... nečetlo se to špatně. Jen doufám, že ti, kteří mluvili o perfektním slohu a skvělém stylu napsaní, to nemysleli vážně. Stylisticky je to průměr, možná spíš slabý podprůměr.
Text mě nijak zvlášť nepřekvapil - byl dokonale předvídatelný. Možná by mě jen zajímalo, proč ses rozhodla psát právě o tomhle; jaký jsi k tomu měla důvod. Nebudu pohoršovat, takže si své domněnky nechám pro sebe.
Takže kolem a kolem: forma průměrná, obsah možná nechutný a ne právě líbivý, nicméně taky ne právě dvakrát zajímavý. Nestalo se mi, že bych se zděsil nad osudem Marie. Asi jsem prostě moc otrlý. Klidně piš dál, ale doporučil bych změnit rybník - tohle téma tu za a) bylo už x-krát (konkrétně různé formy ponižování slabšího pohlaví), b) je dobře, když má autor širší záběr a nevěnuje se jen jednomu tématu.
11.07.2007 14:17:00 | Perilan
jsem ráda, že se vám líbí moje spracování. Díky lidi!!! Hodně to pro mě znamená!
08.07.2007 23:12:00 | kraaska_
Opravdu čtivé. Ačkoliv to téma není příjemné je dobře zpracované. Dávám 100%.. Vážně povedené, jen tak dál a třeba i o něčem příjemnějším :-)
08.07.2007 21:40:00 | Zoanka
Jo, téma samo o sobě je vážně "hnusné", ale snažím se do těch svých dílek dávat to, čeho se taky v životě bojím, nebo co se může lidem klidně stát...
06.07.2007 20:37:00 | kraaska_
Skvěle napsané dílko o hnusných věcech. Stovku dávám za styl psaní, ale z toho téma se mi chce zvracet. Tobě asi taky, že jo...
06.07.2007 10:07:00 | Aťan
Nejdřív jsem si přečetl to tvoje dílko o tom "vysněném poprvé". Obdivuji to, jak píšeš, protože je to na rozdíl od jiných perverzáren prolezlé pocity a hlavně to má slušnou stavbu textu. S tím zvracením to bylo trošku krutý, nicméně to dodává příběhu to, o čem hlavně měl být.
06.07.2007 09:19:00 | jastrebok
Nejdřív jsem si přečetl to tvoje dílko o tom "vysněném poprvé". Obdivuji to, jak píšeš, protože je to na rozdíl od jiných perverzáren prolezlé pocity a hlavně to má slušnou stavbu textu. S tím zvracením to bylo trošku krutý, nicméně to dodává příběhu to, o čem hlavně měl být.
06.07.2007 09:17:00 | jastrebok
"dobrýdne" děkuji! Vím, že je to kruté, ale každý příběh nemusí mít kolem sebe jen med...
05.07.2007 14:28:00 | kraaska_
jsem ráda a v žádném případě to nikomu nepřeju!!! Sice mě mrzí, že nehodnotíš, protože by mě zajímalo, jak se ti ten příběh líbil, či nelíbil, ale nevadí;)
04.07.2007 19:01:00 | kraaska_
..buď ráda,žes tohle nikdy nezažila..
..nepřeju to žádné..
..promiň,ale hodnotit nebudu..
04.07.2007 17:26:00 | Žqáry