Hele nechcete si jít kecat někam jinam?! Tady mi kazíte požitek z díla. Když chci něco krásného napsat, praští mě přes oči ty vaše pindy. Tady se mají psát komentíky k dílu!!!! Tak bando přesuňte se do Vzkazů. Nebo bude bububu!!!
01.10.2007 01:20:00 | vandule
Ehm ehm: Moje maminka právě dočetla Renovaci... Hlásíme se o další vydání čehokoli :-)
27.09.2007 20:09:00 | lidus
Konecne jsem dohnala tve myslenky a take pero, ktere rychlosti blesku klouze po papire....
Uz jsem zpatky na palube tvych povidek a uzivam si skvelou jizdu!!
...nojo, taky je ze me jeden zavislak na bezdomovcich. No a Trdlo ti pise dokonce i z Goyru! To ja jen z prace, z kanclu schovana za monitorem, s prirodou v nedohlednu.
27.09.2007 15:36:00 | widder
zdravim z gyoru....a karolyhazy...je tu taky hezka priroda, ale poznavam ji teda krapet slusneji samozrejme, hehe....
jen madari fakt divne mluvi...mej se!
27.09.2007 13:11:00 | Trdlo
... případ ... Aťan Moravec ....
narazil jsem na něj ... co by sekundanta nerovného duelu ...
nestranil nikomu .... a získal mé sympatie ...
/ možná o ně nestojíš, ale máš smůlu ... táhl jsem první ...:-)) /
*- ... a i když doposud pro mě povídky nebyly ta správná poetická časo-konzerva ...
po přečtení měním názor ... :-))
25.09.2007 19:13:00 | HarryHH
..a nemohla by se Věrka jmenovat Jana? :-))) Jméno Věrka se mi nikdy nějak zvlášť nelíbilo :-) a alespoň by bylo jasné, kde čerpáš ;-)
25.09.2007 14:48:00 | no
Září je prý nejblbější období - po dovolených, dětem jsme zaplatili školy a kroužky, ...peníze v háji, volno v nedohlednu, práce v dohlednu. Od toho mám klávesnici, že si jaro udělám kdy chci, dokonce loňské. :-)) Píšu to opravdu s láskou, jakoby se to stalo, viď Jani? :-))
24.09.2007 19:21:00 | Aťan