Anotace: Mých nekrásnějších šest let v životě - lesy, příroda, ptačí cvrlikání, zurčení potůčku, láskyplného muže po boku a jinak nikde ani živáčka
S tím raním kafem a cigárem jsi obžívila vzpomínku. Kačenka, jak můj kamarád hajný nazývá pani hajnou, je raní ptáče. Vstává každý den v pět hodin a ještě v županu si sedne do křesla před hájovnu. V jedné ruce kafe a druhou ruku zdobí cigáro značky startka bez filtru. Já jsem pravý opak. Uléhám po půlnoci a na návštěvě vstávám ze slušnosti v deset. Při první návštěvě mně probudil hlučný kašel. Kouknu nevěřícně na hodinky a přes záclony malého okénka vidím hajnou jak si vykuřuje.
Vyšel jsem v pižamu před hájovnu a sedl si do druhého křesla.
"Podívej," řekla a ukazovala do rohu louky kterou lemoval vysoký les. Páslo se tam srnčí stádečko. Bylo krásné ráno a já se nemohl té nádhery nabažit.
Po celou dobu mé návštěvy jsem si raní cigáro s Kačenkou nenechal ujít.
11.05.2012 01:12:33 | kolinko
Vanduško já bych tam vydržela,až do konce života...já teda nejsem vůbec městský typ a pěkně jsem si početla,jak já se těším,až budu zase v lese!:-))
21.04.2012 22:21:14 | střelkyně1
To mi povídej! Brávala jsem si celý měsíc dovolenou a nehnula se odtamtud! Nu, teď už mám po přírodě. Letos tedy jedu k Sázavě, ale jen na týden. Ale i to si užiju :)
21.04.2012 23:34:20 | vandule
Zní to idylicky, ale sám bych tam asi dlouho nevydržel :D Je to napsané tak, že pohoda sz toho úplně vyzařuje :-)
20.04.2012 10:22:08 | Dorimant
Však tam také byla pohoda!!! Fakt nejkrásnější místo na světě. Byli jsme tam jednou i v zimě. No, brrr, než jsme dřevěnou maringotku vytopili, seděla jsem, drkotajíc zuby, 2 hodiny přikrytá vším možným. Ale potom - ó boží.♥ Brzy ráno jsem utřela ojíněné okénko a vyhlédla z něj. Pod stromy stály dvě laně se srncem a kopýtky rozrývali půdu, aby se dostali ke šťavnatým kořínkům. No tetelila jsem se blahem, že mohu ze tří metrů pozorovat ta pyšná zvířata. Překvapilo mě jen, jak byla vysoká. Fakt jak kůň.
20.04.2012 11:55:56 | vandule