Církev je takový "ochránce poutníků".Představ si,že každý člověk jde svojí vlastní cestou života,plnou nástrah a má předem určený cíl.Ze všech stran na toho člověka,který putuje k vysněnému cíli,doléhají pokušení.Jsou dost silná a je jich mnoho.Některým se sám ubrání a některým ne.Církev je taková posila.Sdružení těchto poutníků.Když je jich víc,mají větší sílu a větší šanci,že všem těm pokušením odolají.Je to taková "armáda".Všichni mají stejný cíl a kráčí společnou cestou.V tom je ta výhoda-je jich víc pospolu.Když si někdo myslí,že tu cestu zvládne sám,ať jde.Ale s vědomím,že to bude mít těžší...
Dávám stovku,protože i když mám jiný názor,líbí se mi,že si za tím stojíš a máš odvahu jít sama.Já se budu radši držet v houfu! ;-)
29.08.2007 13:58:00 | Chancer
Nehodnotím, protože tohle není o procentech, jak MOC je to dobré, nebo jak MÁLO se mi to líbí... tohle výkřik duše, která se setkala s Bohem, má Ho v sobě a už nepotřebuje dál umělou výživu náboženství, vyrvala si kanylu, do které tekl med sladkých keců o Lásce. Tohle je zpověd duše, která má lásku v sobě, vstává z lůžka intenzivní péče a intenzivně jde milovat a žít a být při tom všem TEĎ A TADY!!!
Moc Ti držím palce, Tvoje Cesta není jednoduchá, ale skláním se před Tvým odhodláním!
16.07.2007 13:15:00 | Hannazka
...nevěřím, že Bůh by měl raději nasládlé, falší prolezlé náboženské přisluhovače, než čisté rebely...
17.03.2007 00:15:00 | Lota
Musela jsi ten příběh nechat doznít...
A já podruhé naslouchala... Někdo mi řekl, že nejdřív musíme najít lásku sami v sobě, pak teprve můžeme milovat. Víra je založena opačně, nejdřív oddaně miluj svého bližního, pak měj rád sám sebe. A proč nepostavit lásku na nejvyšší stupínek?
14.03.2007 18:30:00 | Koprtinka
... ani jsem tě nemusela vidět ...
/ ale to by mi bylo moc líto /
... a věděla jsem ... na stopráč ... že vyjímečným človíčkem jsi ... voňavá srdcová dámo ...
14.03.2007 12:21:00 | Marcella
Od doby, co jsem tě poznal, jsem nepochyboval, že jsi vyjímečně nádherný člověk.
A taky že jo. Jsem šťastný, že tě znám.
14.03.2007 08:15:00 | smudlinek