Valentyna "beru," jiz skoro tricet let...posílám kytice postou své ratolesti a svym skoro dorostlym polotovárkum ve skole dovolím "party" -mohou prinést jídlo v barvách cervené, ruzové, a bílé a to jim delá desnou radost. Tak proc bych to neudelala? Souhlasím, ze láska se vyjadrule kazdodenní pozorností a malickostmi - ale clovek si rád zpestruje zivot tím, ze hledá duvod k oslavám. S dospeláky si hrajeme na Secret Valentine po cely tyden. Je krásne prijít ráno do práce a najít na stole zákusek a hrnek kávy, ci balícek casopisu, ci cervenou sklenici naplnenou cervenymi bonbóny, nebo kosícek cervenych jablicek...napr. vynalézavosti se nekladou meze, vse v rámci financních mozností. Veselí pri odhalení osoby, která na nás cely tyden myslela, je osvezujíci. Dekuji Ti za prání a vsem preji Happy St. Valentine's!
11.02.2010 01:11:00 | northcarolina
:) já to neslavím,neb je mi to cizí, ale nemluvím o tom, abych někoho neodradila - slavení je fajn
05.02.2010 10:35:00 | pamp_elka
pokud bychom vzali do úvahy praposelství Valentýna,
objetovat se pro Lásku a žít lásku tak by to bylo o něčem jiném, dnes vidíme jen torzo, kšeft ono je hezké a milé překvapovat své blízké něčím sladkým nebo nápaditým a opravdu to nemusí být jedenkrát v roce, ale třeba každý den úsměvem pochvalou pomocí
07.04.2009 11:12:00 | Lady L
Valentýn je jen další svátek komerce, ale když to někomu udělá radost a když radost máme rádi, tak proč ne:)
Keep smiling;)
04.06.2008 15:05:00 | Grafomanická MIA
=) Usmála jsem a děkuju za to! Také přeji pěkný srdíčkovo-plyšový den! =)
A daruji Ti jeden úsměv.. patřící jen Tobě .. tady je =)
14.02.2008 23:44:00 | Karlička