Zrůda

Zrůda

Anotace: podobenství

Jsem zrůda
a Bůh dělá
že se ho to netýká
nechává mě
dělat
to co vás ostatní
abych si
pokaždé
bolestivě
uvědomil
že já
takovej
nejsem!
Kolikrát ještě
budu muset
ublížit
aby mu
to konečně
stálo za to?!!!
Autor 6thSun, 12.02.2009
Přečteno 745x
Tipy 41
Poslední tipující: Princezna.Smutněnka, Iv, la loba, Zpátky, drsnosrstej kokršpaněl, ziriant, Sleepwalker, JA.RO., Rolnička, Agniezka, ...
ikonkaKomentáře (35)
ikonkaKomentujících (26)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Alibismus.

09.04.2012 11:00:35 | Lilien

líbí

To mockrát,dokud zrůda nepochopí,že ubližování nic dobrého nepřinese.
Ale pokud by to byla bezcitná zrůda,která z toho má požitek,tak bude ubližovat asi až do smrti.

16.02.2011 03:12:00 | Iv

líbí

Bůh?A kdo jsi Ty?A komu ubližuješ?Sobě skrz druhé...protože jsme jednota...možná...A proč?No a taky je tu možnost že není nic,ani Bůh,ani Ty,ani ubližování....ovšem nevím co je horší představa...

17.10.2010 11:54:00 | la loba

líbí

Máš přece svobodnou vůli, ale pozor, co zaseješ, to i sklidíš.

13.10.2010 20:08:00 | Antares

líbí

leckdy cítím totéž... asi hodně lidí cítí leckdy totéž... potíž je v tom, že člověk nikdy neví, co v sobě najde v situacích, ve kterých se ještě nenacházel... a ty překvapení nejsou vždycky příjemný; myslím, že sděluješ: "chtěl bych být lepší člověk", věřim, chtěl bych taky

05.05.2009 21:07:00 | drsnosrstej kokršpaněl

líbí

Bůh není...
Proč si lidé vymysleli Boha?
- Potřebovali ucho, ke kterému budou promlouvat...
- Potřebovali autoritu, k udržení morálky...
- Potřebovali vysvětlení všech zázraků.... Bůh
- Potřebovali maskota pro svou moc...
- Atd...
Křesťanská podoba Boha je směšná...
Křesťan si stvořil Boha k svému obrazu...
Bůh nikdy nic sám nedokázal...
Všechno je v lidech.

01.05.2009 21:18:00 | Stoneman

líbí

..hmm..to nebude nějakým bohem..s tím si lidi spojují určité události aby oklamali svou mysl..

12.04.2009 20:59:00 | Tacca

líbí

Přerushit-sekerou!Na věčnosti!

01.04.2009 17:35:00 | Sleepwalker

líbí

ST... za sílu výpovědi... pěkně popsaná otázka, kterou jsem z úst různých lidí slyšela už víckrát. Přemýšlela jsem, jak reagovat a jestli vůbec. Debaty o Bohu a Církvi bejvaj nekonečný a často neplodný... Tak jen asi tolik: Nejseš v tom sám (a teď to nemyslím tak, že je s tebou "něco nad námi"... Ale napsaný je to dobře.

30.03.2009 11:56:00 | JA.RO.

líbí

Bůh dává možnost volby...takže je to na tobě.. :) on s tím nic dělat nebude..ale jak se říká,co dáváme dostáváme také zpět...

13.03.2009 12:32:00 | Agniezka

líbí

Možná ti naznačuje že to není právě víra ve kterou máš věřit...

03.03.2009 04:43:00 | airelle

líbí

Zajímavý!!!

20.02.2009 19:53:00 | Veselý Drak

líbí

Moc zajímavé - i všechny komentáře mě zaujaly. Souhlasím, vlastně myslím, že všichni máte pravdu a hlavně Iva: ...Pokud by toto měl za Tebe rozhodnout kdoko-li jiný než Ty sám, pak ztrácíš svobodnou vůli.

20.02.2009 00:20:00 | Kapka

líbí

hodně mě to zajualo...a hodně dlouho jsem přemýšlela...z ruznych uhlu pohledu....nevím jestli to byl cíl přinutit svym zpusobem člověka aby se zamyslel,u mě to každopádně fungovalo stoprocentně...
opravdu dobré...vše už tu nějak bylo řečeno tudíž přidím jen-
ST
=)

18.02.2009 20:35:00 | micátko

líbí

neobalené, výstižné, pěkné

14.02.2009 23:04:00 | hulahulahula

líbí

Kdo ví...

13.02.2009 17:09:00 | NikitaNikaT.

líbí

Ještě mnohokrát.

13.02.2009 15:58:00 | M.V.Jung.

líbí

Bylo mi ctí.

13.02.2009 14:53:00 | Iva Borecká

líbí

Ivuš, za tohle ti posílám nevyžádanou virtuální pusu. Stoprocentně souhlasím.

13.02.2009 14:48:00 | Aťan

líbí

"o) Pokud by ta větší část lidstva ctila a uznávala přirozený morální zákon a podle něho žila, bylo by na světě mnohem líp. Ale ono to tak není. Bohužel, nevěřím institucím, církevní nevyjímaje. Ale Bůh není instituce. Instituce jsou lidé a opět se vracíme na začátek. Na nás záleží, jestli ve světě bude vládnout zlo a bezpráví...Jak řekl Karel Kryl-Přílišná oddanost ideálům končí tím, že zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Snad se všichni jednou dočkáme toho, ale to budeme muset hodně změnit způsob našeho myšlení, že se konečně začneme chovat normálně. Víra, nevíra. Pétine, omlouvám se "o))

13.02.2009 14:19:00 | Iva Borecká

líbí

Oprava: církvi - himbajs, pátek 13.

13.02.2009 13:05:00 | Aťan

líbí

Oprava: katolíky a protestanty

13.02.2009 10:49:00 | Aťan

líbí

Ivo, Ivo, právěže mám svobodnou vůli a rozhoduji povětšinou sám za sebe, je pro mne církev zbytečnou institucí.
Česká republika je na pátém místě na světě v počtu nevěřících občanů, první v Evropě. Už za husitského mordování mezi křesťany a protestanty zřejmě Čechům došla trpělivost. Nevěříme tzv. autoritám (církvy, politikům, vládě), kteří nám říkají čemu máme věřit a komu máme platit. Už jim prostě víc vidíme do karet.

13.02.2009 10:48:00 | Aťan

líbí

Aťane, Aťane.
Kdyby Bůh byl, tak by nebylo. Spíš prvňáček pochopí matematiku matematicko-fyzikální fakulty, než člověk pochopí Boha. Je jen na každém z nás na jakou stranu se postaví. Srdce Ti napoví. Jen mu musíme umět naslouchat a říct ano. Já chci. Ale my se se svým vlastním srdcem neustále hádáme a říkáme ne. Pokud by toto měl za Tebe rozhodnout kdoko-li jiný než Ty sám, pak ztrácíš svobodnou vůli. To chceš?...

13.02.2009 10:29:00 | Iva Borecká

líbí

Přijmout, a pak bojovat?

12.02.2009 23:34:00 | Kyška

líbí

i člověk je Bůh...bohužel. anebo bohudík? :) ale chápu, připadám si někdy stejně. Nakonec, nezáleží na událostech, ale na zkušenostech, které si z nich vezmeš...já vim, kecá se to dobře:-DD

12.02.2009 18:56:00 | Squat_the_world

líbí

Bůh nic nedělá a jen čeká? ...jestli jsem tomu dobře rozuměl? Tak proč se k němu lidé modlí a pořád se něčeho od něj dožadují? Až lidem dojde, že nejbližší pomocná ruka je na konci vlastního ramene, anebo že si lidé musejí prostě vzájemně pomáhat i bez Boha, papež přijde o flek.

12.02.2009 18:09:00 | Aťan

líbí

sebezpyt je i nebezpečnej..

12.02.2009 14:48:00 | Mbonita

líbí

Jo, bůh, to je dobré bytí, na které má člověk tendenci se pořád vymlouvat. Podivně to zařídil, asi si neuvědomil, že člověk primárně viní okolí, pak až sebe, a to málokdy.

12.02.2009 13:30:00 | CorrimsonTom

líbí

Zajímavé. Ale souhlasím plně s LadyLoba alma luminosa.

12.02.2009 13:22:00 | Kapka

líbí

proč by měl Bůh něco dělat? jednou nám dal svobodnou vůli ... a teď jen čeká, kdy nám to dojde ... a každý náš život je jen nepatrný zlomek oproti věčnosti ... to je božská trpělivost :)

12.02.2009 12:37:00 | Romana Šamanka Ladyloba

líbí

třeba dokud se nenaučíme sami sobě odpustit ?
a nepochopíme, že stejné chyby možno udělali na své cestě všichni ...

12.02.2009 12:35:00 | Romana Šamanka Ladyloba

líbí

Přesně tak, jak by řek Dušan Klein: "Nyní už máte dostatek indicí k rozluštění celého příběhu!"

12.02.2009 12:23:00 | 6thSun

líbí

Tady v komentech možná vypukne mela, jestli Bůh dává důkazy, či ne... Jestli opravdu existuje, tak by se měl přestat (s odpuštěním) flákat. Toho zla na světě je už příliš, a to delší dobu, ...nebo ne, milý Stvořiteli všeho?

12.02.2009 12:17:00 | Aťan

líbí

kolkokrat ti este Boh musi priviest do cesty jasny dokaz svojej pritomnosti, aby si otvoril oci?
nemozem dat tip.. neviem byt objektivna .. :(

12.02.2009 11:36:00 | maranika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel