(Ne)vina

(Ne)vina

Anotace: to je hlavně pro mě :-)

.

Nikdo z nás nechce bejt nešťastnej. Takže i když se někdy chováme jako idioti, chováme se tak proto, že to v danou chvíli nedokážeme lépe. Každej se v každým okamžiku chová nejlépe, jak umí. Až se tedy přestaneme za naše hloupé chování a činy obviňovat, začne se to samo čistit.

.
Autor 6thSun, 12.08.2011
Přečteno 557x
Tipy 15
Poslední tipující: tooc, drsnosrstej kokršpaněl, hašlerka, Sleepwalker, Lioness, hatlapatla, maranika, Juan Francesco de Faro, Romana Šamanka Ladyloba, la loba
ikonkaKomentáře (28)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
líbí

Mno,pořád do kolečka dělám stejné kopance...

23.10.2017 23:17:49 | Iva Borecká

líbí

Přečtením tohodle nahlas jsem konečně vyslovil něco, co jsem dlouho potřeboval! Ještě by si to mohli říct nahlas všichni kolem mě :D

Díky, ST

23.03.2012 15:36:04 | tooc

líbí

...je úžasné sledovat i komentáře...funguje to jako magnetismus... stejné se potkává... moc se mi líbí tvé verše, to co je za nimi...

17.03.2012 17:39:48 | Radhuza

líbí

souhlasím, vidím to stejně jako ty... žije-li člověk podle svého nejlepšího svědomí, pak všechny chyby, které natropí jsou dány tím, že nemá dost vědění nebo dovedností, aby je nenatropil - jsou součástí jeho cesty a měly a musely se stát... nemá cenu se k nim vracet, jako nemá cenu je obhajovat, jakoby to chyby nebyly... jsou poplatné své době a zlomku neúplnosti člověka, který je ztropil... toť vše

15.09.2011 13:50:00 | drsnosrstej kokršpaněl

líbí

Nic se nedá zobecňovat...určitě je dobré být sebekritický...není dobré hledat výmluvy v genech(muži jou nevěrní může za to dna)nebo ve výchově(matka je kurva tak budu taky)nebo v náboženství a osudovosti-Bůh to tak chtěl...každý máme svou cestu,svou víru a své metody jak přežít.Pro mě osobně je to-ano někdy jsem hrozná dělám chyby ale taky umím být fajn a pomáhat lidem okolo sebe...někdy se mi daří,někdy ne...hluboko v srdci víme jaká je pravda jen si ji často neumíme přiznat...a dost často lidé kteří se jeví velmi skromní jsou ve skutečnosti nafoukanci za maskou skromnosti a naopak lidé nafoukaní se za pýchu schovávají protože si nevěříHowgh

15.08.2011 14:04:00 | la loba

líbí

ne, lalobo, určitě maminka není alkoholička, protože jsi špatná dcera - stejně jako to, že moji /dnes už staří/ rodiče mají celoživotní konflikty, zas tak moc nesouvisí se mnou /abych byla konkrétní zase já/.
naposled jsem se jim na snahu uvrtat mne zas do nějaké komedie vyprdla /že to tak řeknu :)/- :o) Buddha či Bůh by to Slunce možná zvlád, ale já jsem se jako aktivní činitel rozhodla, že to udělám takto. konec konců, je to pro ně šance k samostatnosti a samostatnost je důstojná, ne?
:o) no a vzhledem k tomu, že jak pravil Slunce, kolik třešní, tolik višní..... Ale bylo to aktivní rozhodnutí a nebudu to svádět na Vesmír a dělat k tomu vznešenej ksicht.
:o))) no a teď jde akorát o to, kdeže je to dobro, když jsem vznešenost oželela, že?... no a o tom to (někdy) je.

15.08.2011 13:55:00 | pamp_elka

líbí

:)) co jako nemohu pochopit?
:)) ale no tak, bohové přece nejsou tak komisní...

15.08.2011 13:46:00 | pamp_elka

líbí

Nikdo není dokonalý ani Bush a dokud to nepochopíme budou furt jen problémy...jeden člověk řekl že Člověk má právo na omyly...snažím se nechybovat a když chybu udělám tak jí přijmu,jde-li to napravím nebo se omluvím a konec ne že si to tahnu na zádech donekonečna...myslím že naše vlastní chyby nás mají naučit toleranci vůči druhým jakože vcítění se...nejde mi to,také jsem člověk a často opakuju chyby,dělám scény těm které miluju a nenávidím ty které nemiluju...

15.08.2011 13:39:00 | la loba

líbí

pamp_elka to evidentně nemůže pochopit a ještě se za to chválí :-)

15.08.2011 13:37:00 | 6thSun

líbí

Budu konkrétní-chci bejt dokonalá-ale nejsem a to mě trápí tak že se za to neustále trestám,mám pocit že si nezasloužím lásku protože jsem špatný člověk,myslím si že moje máma je alkoholička protože jsem špatná dcera atd.Je to blbost ale fakt v tom občas strašně jedu...

15.08.2011 13:31:00 | la loba

líbí

v klidu, Slunce... :) prostě jseš absolutní, tak to bereš absolutně.

já jsem zjistila, že nejsem absolutní - prostě jsem jen člověk.
:) no ale takovej George Bush, když vpadl do Íráku, tak říkal, že mu to radil Bůh - :) tož... aspoň vím... :) že si nepletu hlasy...

15.08.2011 13:23:00 | pamp_elka

líbí

nevim sem blbá senilní bloncka se začínajícím panem Alzhaimerem

15.08.2011 13:17:00 | la loba

líbí

koukám jak se rozjela debata, tedy spíš duel...samozřejmě je to tak, jak píše la loba...je to myšlený z absolutního hlediska, nikoli z momentálních pohnutek toho či onoho jedince. Je to pochopitelné?? :-))

15.08.2011 13:02:00 | 6thSun

líbí

No jo takovejch zhmotněnců tu pobíhá:-)ty se určitě netrápěj že udělali nějakou chybu:-)))a jak jsem napsala teorie jde sama ale ta praxe ta bolííí

15.08.2011 11:52:00 | la loba

líbí

nicméně pokud člověk pozorněji sledoval jejich chování a reakce -- těžko se dalo té absenci sebereflexe uvěřit; a velmi pružně reagovali na jednání a na jakási pragmatická opatření -evidentně je vnímali.

takže hmm občas ...je nutné počítat s tím... že...... někdy se člověk fakt setká s křivárnou.

/ale to opravdu netvrdím, že to přímo souvisí se sluncem. bylo to volně, co mně protáhlo hlavou k tomu, co napsal.
tož myslím, že vysvětleno - :) tedy kromě případů Majitelů Absolutní Pravdy, kterejch je také dost - :) prej že pámbu není a já koukám, že se zhmotňuje každou chvíli /

15.08.2011 11:30:00 | pamp_elka

líbí

Asi zrovna ty lidi o kterých píšeš nemají žádnou sebereflexi a naopak někdo se trápí zbytečně kvůli blbinám...:-)

15.08.2011 11:14:00 | la loba

líbí

:) nech to plavat, psala jsem, že mám žvanivý den -

prostě jsem si vzpomněla zas na nějaké lidi, které jsem viděla během svého života, kteří dělali pořád tu samou věc - a často i celkem divnou nebo na hraně únosnosti - v podstatě mluvím o agresi- i když v rámci jejich logiky logickou a odůvodnili si ji - pořád znovu, takže to už ani nebylo možný vyhlásit za ujetí nervů.........a na to, že jim jiný lidi dlouhodobě až celoživotně nabíhali - naopak poměrně nelogicky, pokud člověk nechce použít pojmy jako *karma* a podobně

.../a to jsem zas u jakýhosi Mistra čtla, že se má člověk zabejvat TÍMTO životem, co je teďka - a dává mně to smysl- no, jak jinak by se měly věci měnit?/....

asi tak.
jasný, o tohle asi slunci nešlo.
to u těchhle obecných debat bejvá, kolik třešní, tolik višní.

15.08.2011 10:55:00 | pamp_elka

líbí

Například když jsi po sobě čtu ten koment tak bych si dala pár facek páč tam mám asi stokrát myslel nemyslel a tak,ale co prostě to píšu rychle...neoběsím se ...nooo...snad

15.08.2011 09:00:00 | la loba

líbí

No je to spíš vyšší psychologická bez logiky a psycha...jde o to že někteří z nás udělají chybu a ta chyba je pak paralyzuje doživotně,trestají sami sebe a motají se v bludném kruhu...samo tím nemyslím že někoho zabiju a řeknu _jsem holt taková nic se neďěje a příště to udělám zas...to myslím 6thSun nemyslel!:_)))

15.08.2011 08:58:00 | la loba

líbí

/:) mám dnes žvanivý den...
ano, (sebe)výčitky nepomohou...a navíc hranice mezi *odpustil jsem* a *dopustil jsem, aby se stalo znovu* je někdy tenká, špatně čitelná...
a bohužel jsem už viděla i lidi, kteří umí velice dobře pracovat s hranicemi druhých... kdybys jim řekl, že to dělají záměrně - popřou to.... ale jakmile je příležitost, jdou si prosadit svou...
takže./

14.08.2011 22:29:00 | pamp_elka

líbí

Jooo teorie ale ta praxe:-)))

12.08.2011 15:03:00 | la loba

líbí

až se přestaneme obviňovat (neboli si budeme umět odpustit), hloupé činy vymizí...ale samozřejmě to musí být přirozený, a ne vychytralý proces :-)

12.08.2011 15:00:00 | 6thSun

líbí

Říkáš: Až se přestaneme za naše hloupé chování a činy obviňovat, začne se to samo čistit.

To je kuchařka na potlačení svědomí. Hloupé chování a blbé činy si ponecháme?

(předem se omlouvám, znáš mě, rejpala :)

12.08.2011 14:49:00 | Aťan

líbí

naše schopnosti objevit v sobě pozitivno (nebo co), záleží právě na těch vrozenejch dispozicích...někomu to jde skoro samo, jinej to nedá ani po dávce heroinu...nastavení toho závisí na karmě z předešlejch životů a smyslu toho aktuálního, takže není dobrý řešit, proč je někdo šťastnější (což se může stejně jenom zdát), ale začít sebe brát jako "rovnocennýho" těm "veselejším" a ... a už končím, protože dělám moc uvozovek :-)

12.08.2011 14:36:00 | 6thSun

líbí

kéž by... mně štěstí přijde jako talent, buď ho máš nebo nemáš; záleží jen na vrozených dispozicích a na naší schopnosti je objevit ;-)

12.08.2011 14:32:00 | ziriant

líbí

v těch všedních věcech to asi nestačí, ale v těch krajně důležitejch to stačí, protože si nás to vždycky stejně najde samo :-)

12.08.2011 14:16:00 | 6thSun

líbí

a jak se říká: (ne)chtít nestačí :)

12.08.2011 14:13:00 | ziriant

líbí

Posílám ti mega pusu,zrovan toto téma teď reším a zatím mi to jde:-)))Pomohl mě teda jeden kámoš co mi mrknul na horoskop a řekl že se nezměním tak ať neplejtvám energií a že kdo mě bude milovat tak to zvládne no a kocour povidal že mu ty moje hysteráky neva když mu pak dám tuňáka:-)

12.08.2011 14:10:00 | la loba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel