Problém je, že "normálních" je sice hodně, ale nejsou vidět. Vymaštěnýho flusala si každý víc všimne, řekl bych. Dnešní média si je žádají. Že by redaktoři a režiséři taky flusali?
26.06.2008 12:40:00 | Aťan
Mě moc divná nepříjdeš, spíš "ohrožená"-pač takovýhle holek už je fakt málo.
Ale na druhou stranu, já mám SK8 rád, nejsem skejťák a i přesto to mám rád.
A se SK8 botama ranní sprint zvládám celkem obstojně, chce to jenom praxi....
takže né divná, ale prostě jenom jiná ... a co má bejt ?
02.06.2008 09:44:00 | anti-HERO
no alespoň vidím že nejsem sama, kdo si v tom dnešním světě tak trochu připadá jako návštěvník z kosmu:) a co se týče těch sukní, šat a bot na podpatku, byla jsem ráda, že jsem přežila základní kurz tanečních, hned po šluskoloně střevíčky letěly do kouta, a myslím, že tam i hodně dlouho zůstanou :D
15.04.2008 14:36:00 | kulí očko
heheee, to je paráda, skvěle popsáno! hnusí se mi jak ty plivance , tak rozkroky u kolen a na úplně stejné úrovni jsou barbíny v legínách a špičatých botech na podpatku... nějak jsem si absurditu tady toho všeho uvedomila, když jsem klusala z našeho krkolomnýho kopce v den maturitních písemek, podpatky mi zapadávaly do mezer v kočičích hlavách... ve slušňáckých šatičkách jsem si připadala jak sekretářka(pane šéf, můžu se vám posadit na kopírku?!)... a já si říkala, PROČ?:D... během psaní jsem ty mučící boty stejně kopla pod lavici... jenom jsem přemýšlela, proč v tom někdo chodí dobrovolně!
a odhalený zadky svých spolužaček... zvedá se mi dennodenně žaludek, nic hezkýho to není...:)
prostě máš pravdu, vidím, že ti nedělá žádnej problém vyrovnat se s tím,že nepatříž mezi ty, co jsou "jazzy, cool, in a sweety!":D
(uf, to jsem se rozepsala...pardoon)
13.04.2008 12:32:00 | Trdlo
hej tak ty seš fakt dobrá!!!!! sem si te uplne za tuhle uvahu oblíbila....máme hodně společnýho :) líbej se mi tvoje psanýýý "řeči" :)
12.04.2008 20:01:00 | PoeziGirl