Anotace: Já si myslím, že nejsem. Pokusím se obhájit svůj názor na ,,rasizmus“, ze kterého jsem byl osočen…
Díky za podporu Doki, jen Tě poopravím - to přísloví o rybě a rybaření je čínské :-) , ale jinak samozřejmě souhlas s tím co ji popsal...
20.05.2009 09:27:00 | Bucharovic
Pozitivní diskriminace je zvrácenost... v každé civilizované (a rozumné) společnosti by prvotním cílem mělo být vytvoření podmínek "rovných" pro všechny, dále by se také spravedlivě měly rozdávat pohlavky a exekuce, důsledně vyžadovat jistou míru způsobilého chování od všech a postihovat ty, kteří ji nezvládají a zvládat nechtějí, někteří občané se práce neobyčejně štítí... a protože zjistili, že v našem systému jim vystačí vytvořit početnou komunitu žijící jen z dávek (a teď mluvím především o romech), zneužívají toho, čímž samozřejmě poškozují ty, kteří dávky vinou nějaké těžké životní situace opravdu potřebují... jedno chytré japonské přísloví říká něco v tom smyslu, že je lepší naučit člověka rybařit, než mu dát rybu... co dělat ale s lidmi, kteří se učit nechtějí? a jak je možné že se to stále vyplácí neučit se? proč máme tak zhovadilé zákony? kdy přijde nějaká strána, která se tohoto problému nebude bát? až o někom budete vědět... nebo budete stranu zakládat dejte mi vědět...
20.05.2009 09:02:00 | Doki
Díky Gabkine za podporu! Snažil jsem se dát dohromady fakta bez takového toho klasického ,,útočení", kterého se někdy dopouštějí ,,náckové", mezi které se opravdu nepočítám.Jde mně opravdu jen o takovou ,,sondu" do myšlení nás, kteří si myslíme, že nejsme rasisti, ale víme, proč nemáme moc Romy v lásce. Já si myslím, že se nemám za co stydět - nejsem tady ani já, ani moje děti proto, abychom nabádali třeba pana ,,Nováka" jak má naložit se svým životem, ani proto, abych mu prošlapával cestičku a vedl ho za ruku. A když ne pana ,,Nováka", tak proč bych měl něco podobného dělat a platit za to z daní třeba u pana ,,Baloga"...?!
20.05.2009 07:29:00 | Bucharovic
Máš pravdu Aťane. Moc lidí se asi do diskuze nepustí... :-( S tím, že i bílý jsou hajzlíci samozřejmě souhlas, jenže uzej sám - bál by ses každého (například) blonďáka, nebo kluka ostříhaného na ,,ježka" kdyby Ti právě takový jako malí chtěli ukrást ty sáňky? Jo, Romové mají smůlu, že jsou lépe ,,zapamatovatelní". Tím spíš ale nechápu, proč někdo tvrdí, že ,,musíme" jejich ,,odlišnosti" tolerovat. Podle mě se musí oni jednoznačně připůsobit nám, ne my jim. A o tom to z mého pohledu je... Ahoj V.
19.05.2009 20:03:00 | Bucharovic
Moc lidí ti do komentu asi nepoleze, ale zkusím něco málo říct.
Mám s cikány osobní zkušenost špatnou i dobrou. V 8 letech jsem se s nimi porval, když mně chtěli ukrást sáňky. Předloni mé tchýni ukradli tašku a kabelku tak brutálním způsobem, že ji vykloubili palec a zápěstí.
Dobrou zkušenost mám s Gejzou (Cikán), se kterým jsem hrál pár let v kapele. Výbornej kluk. Jeho táta (Cikán) je magistr.
Pojem Cikáni se všeobecně používá jako souhrnné označení různých větví (skupin) národa, pocházejícího původně z Indie, jehož nejznámějšími představiteli jsou Romové a Sinti. To jen tak pro pořádek, aby si na mě ňákej Cikán nevyskakoval.
Co se týče tvé historky z mateřské školy, tak moje dcery měly ve třídě podobné hajzlíky, ale byli to běloši jako já a ty. Smrděli, kouřili a naučili ostatní děti šťavnatě-sprostá slova. Románka si pamatuju ještě dnes, protože mě v šatně kopnul do holeně. Jeho maminka se jen omluvně usmála a bylo to vyřízený.
19.05.2009 19:57:00 | Aťan