S paní Šiklovou se znám od roku 1988, potkali jsme se na pohřbu Pavla Wonky ve Vrchlabí. (To je ten, co zemřel ve věznici v Hradci Králové, 2 km ode mne.) Od roku 1996 mně nabídla tykání. Moc si jí vážím a myslím že ji taky nejsem protivnej. Oblíbila si i Janu.
20.06.2011 19:58:00 | Aťan
Já už přemýšlím dlouho,ale pořád nevím co s tím :-(
Zatím je mi z těch hajzlů akorát špatně.
12.04.2011 12:45:00 | Iv
Na procházky chodím, prášky neberu, brejle nepotřebuju a paměť zaplaťpámbůh mám dobrou:
Politika v modru / gabkin / 5. 9. 2010 / komentáře
Aťan:
Myslel jsem si, že když už je pod sekcí "Úvahy" rubrika "O politice", že se to smí.(Ale jak se znám, stejně bych se tě, Milane, na povolení neptal.)
gabkin:
na dovolení u svých výtvorů také nečekám, jen jsem si pokazil nedělní pouťový oběd. To my tak na vsi máme ve zvyku, že mlácení prázdné slámy náladu nepřidá.
___________________________
Jak vidíš, Milane, seš furt stejnej, pořád se budeš schovávat za vesnici. Jenže já na vesnici znám i jiný borce, než tebe (naštěstí). Jezděj sice taky občas s hnojem, ale nemají hlavu jen na čepici, vědí kdo jim krade z kapes jejich daně a mají schopnost jasně a adresně říct svůj názor. A když je ňákej moula okřikne že nemá cenu se o tom bavit, tak ho pošlou do prdele. O tom má mluvit celá republika, pak to bude mít váhu úplně největší, ale ty to evidentně nechápeš. Špatně by se ti trávil nedělní oběd.
14.03.2011 22:05:00 | Aťan
hmm... já zapomněl - my ve městě se flákáme a máme zbytečný kecy. Na venkově na zbytečný kecy nemáte čas, protože od rána do večera dřete, abychom my ve městě měli co jíst.
Až jednou v komentu zapomeneš vytáhnout vesnickou kartu s rudým zabarvením, půjdu do kostela v Počátkách zapálit svíčku.
13.03.2011 21:39:00 | Aťan
...takže abys byl spokojený a nikdo ti nekazil chuť k jídlu, měla by se o politice držet huba na Literu i v hospodě, protože s tím nikdo nehne. (pěkná kravina - to je taky můj dojem, Milane)
13.03.2011 11:06:00 | Aťan
gabkine, gabkine, opravdu věty od paní Šiklové nerozeznáš od hospodských keců?
Teď si matně vzpomínám, že jsi mně jednou taky napsal, že mám hospodské kecy - v tomto kontextu je to vlastně pro mě lichotka.
12.03.2011 16:18:00 | Aťan
...dost dobře už od sebe nerozliším občanskou toleranci, neinformovanost, lenost, bojácnost, adoraci...
10.03.2011 15:11:00 | Aťan
Nóóó... pic kozu do vazu :-) Komunisti nesnášejí (jak pamětníci vědí) opozici. Jestli tady chceš mít x-let výsledky voleb 99,9 procenta pro Velkou Jedinou Stranu, tak si zahrávej s ohněm.
Já vím, že v tomhle máme spolu trochu odlišný názor, ale nacisti ani komunisti podle mě do parlamentu nepatří, jsem pro jejich zrušení společně se senátorem Štětinou, zlobte se na mě kdo chcete...
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1009/kdo-nevi-ze-komunisticke-strany-jsou-zlocinecke-organizace-je-budto-neinformovany-anebo-komunista
09.03.2011 10:14:00 | Aťan