Křižovatky
Každý člověk je v průběhu života postaven před řadu důležitých rozhodnutí.
Právě řeším možnost nástupu do nového zaměstnání. To samo o sobě by nebyl problém, ale stávající zaměstnavatel mi dal možnost nástupu na plný úvazek ze zkráceného a kariérní postup. To vše by ale znamenalo, že budu pracovat ve směnném provozu, mnohdy v nevyhovujících podmínkách a s bandou lidí, které znám už roky. Především pro nějaké budoucí uplatnění to nebude to pravé ořechové.
Nebo se můžu vydat na novou cestu, tam kde nikoho neznám, jiný druh práce a budu se muset spoustu nového znovu naučit. Navíc ta práce pro mne bude perfektním kariérním startem. To co jsem studovala nebude ztraceno. A to co je na tom to nejlákavější je pevná pracovní doba. Na jakékoliv odpoledne bych si mohla plánovat cokoliv klidně na dva měsíce dopředu, zapsat se na jakýkoliv jazykový kurz a chodit pravidelně cvičit.
Poslední skutečnosti jsou pro mne (při současném zaměstnání) zcela nemožné, nikde není pravidelnost, abych si mohla říct - jo každé úterý budu chodit tam a tam třeba v 18 hodin. Nikdy nevím, zda budu moci.
A pracovní záležitosti nejsou jediné, co musím teď řešit, nebo spíše čím přemýšlet...
Komentáře (2)
Komentujících (2)