Anotace: o fotbalu a pindulínách
Snad zde můžu přidat své rozhořčení nad těmito pindulínami a jejich plkání o fotbalu a tak dále.... Protože jak už bylo v komentářích napsáno, já taky patřím k těm, které nazývají "spíše-klukem" :D Na zdi v mém pokoji mám plakát fotbalisty (ne kvůli tomu, jak vypadá, jak by si někdo mohl myslet), a dále různé věci spojené s mým oblíbeným fotbalovým klubem. Jo, nějakej chlápek přes koberce, co byl u mě v pokoji, se hrozně divil, když mu bylo řečeno, že tam bydlí holka...
Nemyslím si o sobě, že jsem divná. To období mě přešlo. Prostě mám raději fotbal (Premier League, ta česká repre je spíš k pláči) než diskuze o tom, jestli je lepší Dior nebo Chanel. Jak jsi řekla, Alex, každý má rád něco jiného. A já nechápu, proč to někteří jedinci (viz. 'pindulíny' a spol. :D) tendenci shazovat. Jenom kvůli tomu, že nemají rádi to samé, co ony? To mi vadí...
A k bavení se nad komentáři v dizkuzích pod články, to znám... Ačkoli já se bavím nad hloupostí některých hňupů pod články o fotbale :D A jsem moc ráda, že existují i holky, které mají raději fotbal, F1, atp. ;)
Omlouvám se za dlouhý komentář :D
13.07.2011 11:09:00 | Adéla Jamie Gontier
Jo, to já taky ale nejvíc mě baví ty jedovaté diskuze pod články, baby jedny!:D
11.07.2011 10:52:00 | Grafomanická MIA
třeba v nové verzi literu :D ale jo, tahle funkce by se mi taky hodně líbila.
a co se týče pindulín na ženských webech- nemůžu jim to poslat, dostala bych klasickou odpověď- tak nás nečti! ale já se tam stejně vracím, koukám na nové věci a komentáře a bavím se:D
10.07.2011 20:43:00 | Alex Foster
Jednou mi kámoška řekla: "Víš, tvůj problém je v tom, že asi nejsi pořádně žena." Asi to máš stejně, až na to, že já tuhle "nedostatečnou ženskost", tys to tak fajně nazvala pindulínami:D neberu jako problém:)
K článku: ty-prostě-nezklameš:D Proč to na ten jejich slavný plkající server nepošleš?:D Myslím, že by se nad tím všechny žena v redakci sešly s pohoršeným "ááámeno":D
Škoda, že tady nelze dát do oblíbených i něčí dílo, nejen autora:)
10.07.2011 16:06:00 | Grafomanická MIA