..to je slušnej patent..kam se to dalo prodat ? Italům? Na boj proti nevěře?..takže za Liry..dobrej obchod ;-)
12.12.2013 10:35:47 | poeta
silně dotovaný mnohaposchoďový ústav na čtení myšlenek vyvíjí projekt "O zamezení lhaní". Po letech se dostaví výsledek: lhaní se násobně zdokonalí.
11.12.2013 16:19:26 | Aťan
Fakt to nemá ?!? :-)
Enigmane, pro jedince s nedovyvinutou představivostí (typicky já a mně podobní) by chtělo jen velmi jemně naznačit kdo je kdo. Nějak se v té kanonádě teček lehounce ztrácím a tak si netroufám tipnout, jak to vlastně myslíš. Možná jen někde chybí tečka, nebo dolní uvozovky, nebo je závada na mém přijímači… jo to bude asi ten problém, rezonuju někde bokem. :-)
11.12.2013 14:37:56 | Luky-33
v pohodě...to já se omlouvám jsa ovlivňován kosmírným zelovoismem...pro zjednodušení to lze pojmout jako rozhovor jedné osoby...a tečky i uvozovky si odmyslit...něco jako tleskající jednoruký zenbudhista...
co je podivné že taková čtečka myšlenek skutečně existuje...
12.12.2013 07:48:24 | enigman
Jo tááák. Já jsem už natolik uvykl tvému oblíbenému rozhovornímu způsobu, že jsem hledal druhý (múzin) hlas a nějak stále nenacházel.
Čtečka možná, ale řadič vedoucí ke správné interpretaci myšlenky je myslím stále v nedohlednu.
12.12.2013 08:13:55 | Luky-33
Počítače jsou potvory, ale někdy neodhadnou síly. Onehdy se mi ten můj pokusil přečíst myšlenky a odešel mu při tom harddisk. Kdyby se mě zeptal na rovinu, mohli jsme si oba ušetřit spoustu starostí…
11.12.2013 13:57:19 | Amonasr