Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 508 záznamů. Zobrazuji 481-495.

Dva tisíce slov proti rozvratu republiky - dva tisíce slov za obnovu republiky Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

No, Stalkere, jistě sám cítíš, že Tvých 2000 slov má trochu jinou úroveň než legendární článek od Ludvíka Vaculíka. Chápu Tvoji naštvanost se současným stavem věcí, protože procento nespokojenosti a neoblíbenosti s touto vládou je tak vysoké, že už se dá začít mluvit o nenávisti k ní. A to je hodně špatné.
     Jestli chceš svůj článek masově rozšířit, tak na něm ještě zapracuj. Přesně takhle bych ho já osobně raději nerozesílal. To však ber jen jako přátelskou radu. Tipy nerozdávám, ale oceňuju Tvoji odvahu.
     A přestože další komentář nepřidám, je docela možné, že se svým článkem opět rozpoutáš pořádnou diskusi. A to rozhodně není na škodu.

30.06.2011 06:12:00 | bamekareagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Strana která nemá připravené kádry, kteří mohou ministra zastoupit, převzít jeho angendu, kde není konkurence, kde se ministr nebojí, že může přijít jiný straník, mladší, šikovnější, tak to není žádná strana. To je jen spolek amatérů, kteří vůbec netuší, co je to státní zpráva.
V normální vyspělé demokracii je zcela normální, že se na každé ministerské křeslo třese pět kandidátů a všichni mají nejen přehled, jak se to dělá, ale také mají přehled o tom, co vlastně sami prosazují, jaký program na ministerstvu zastávají a čeho chtějí dosáhnout. Je úplně normální, že premiér vé ministry mění a není to problém - má za koho. Stejně tak je připravená i opozice, má na to stínovou vládu, sleduje agendu ministerstva a má přesnou představu, jak na to jít.
Takže sentiment, že chudák ministr se seznamuje s prací svého předchůdce až když ho to vynese na jeho místo a potřebuje čas se zorientovat, není vůbec na místě. Pokud strana posílá na ministerstvo někoho, kdo věci nerozumí a nikdy ji nedělal, je to ukázka neschopnosti a pitomosti.

21.06.2011 09:37:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

No Vladane, to nemyslíš vážně! ministr se chudák seznámí s prací a jde ven... to je nějaké divné ne? To jako strana jako svého lídra, který se jednou má stát ministrem cpe do popředí někoho, kdo se v tom vůbec nevyzná? Takovou stranu bych fakt raději nevolil.
Super ministr, než se seznámí se svojí prací, tak je konec volebního období. Mně trvalo o dost dýl než rok, než jsem pochopil finesy svého poměrně primitivního oboru.
Chudák chlap, sedne tam a než se rozhlýdne, tak ho často vymění vlastní premiér.. a to nějak nevadí, že se tam zase rozkoukává druhej. Všeobecně máme za volební období o dost víc ministrů než ministerstev, ale tam to nějak nevadí. Když ministra odvolá premiér, tak je to asi ku prospěchu věci, když ministra odvolávají voliči, tak je to prasárna... Dost zajímavé měříš Vladane.

Já sakra myslel, že alespoň mezi lidmi které tady hájíš sedí hoši, co na ministerstvech strávili nějakou dobu jako náměstci, šéfové odborů, tajemníci a podobně. Sice vím, že se u nás může stát ministrem člověk, který v politice předtím nebyl, ale nepovažuju to za výhodu demokracie... ostatně moc to těm novým, co předtím nikdy nikde nebyli, nejde. Bursík, Kuchtová, Džamila, John, Bárta, Dobeš už se taky hroutí... Fakt to jsou ministři, že by jeden brečel... to mi má být líto, že se neměli chudáci šanci seznámit s ministerstvem? Tak tam neměli lézt... V normální západní demokracii většinou ministr předtím odsloužil nějaký rok na resortu v nižší funkci.
Ministr, co se potřebuje dlouhodobě seznamovat s rezortem není žádný chudák, ale blbec, který si své místo nezaslouží. To je stejné jako kdyby si naši ředitelé dosadili jako podnikového ředitele čerstvého maturanta. Chudáky ministry, co si nemají šanci ošahat resort, tím mě nedojmeš Vladane. Rozhodují o největších penězích a penězovodech a oni jsou to vlastně pitomci, kteří nevědí která bije...

Vladane existují pojmy jako stínová vláda, stínoví ministři a zavedené strany mají i u nás dost lidí schopných kdykoliv nastoupit na ministerstvo, protože to tam znají.

20.06.2011 19:51:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Pozor frajere... problém trvá už dýl...To jo, rpolbém tu máme asi už dvacet let. Česká korupční republika se budovala dlouho a důkladně... Nemluvě o všem ostatním demografickými trendy počínaje a čínskou konkurencí konče.
Ale řešení se ne a ne dostavit.. a ta řešení, která sliboval program součané koalice vypadal úplně jinak než co se prosazuje teď. A to voliče žere... Že jedno zvolili a jiné se teď vnucuje... O problémech víme všichni, diskutují se všude. Akorát jaksi řešení je v nedohlednu a to co předvádí současná vláda, to nás k nim jaksi nepřibližuje ani o píď. Deficity jsou na vyšší úrovni než kdy udělala levice, výběr přímých daní klesá, výběr nepřímých taky a zároveň ještě ničí koupěschopnost... no ještě máme boty a nemáme hlad... slováci ještě taky mají boty, ale hlad už se pomalu dostavuje... Super práce vládo, naštěstí máte alespoň jednoho příznivce, který je rád, že za nás hloupé občany přebíráte plnou moc.
A co se mně týče, raději mít novou vládu každý rok, dokud se ti parchanti v parlamentu, pravice i levice nenaučí, jak se dělá kvalitní rpogram a jak se dodržuje. Jinak ať táhnou... neschopný a korupční politiky je třeba odstavovat od moci nejen volbami, ale kdykoliv.

20.06.2011 15:22:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Co mám na tohle odpovědět? Třeba to že vůle občanů se těžko tlumočí a přišlo se na to, že bude nejlepší, když se přetaví do nějakého programu vzniklého soutěží politických stran... ale jaksi náš program politických stran, které jaksi vyhrály soutěž se nám nějak zvrhl a to, pro co voliči volili, to se nějak nedaří a neplní se to. Takže šup milé strany, pryč od válu, zkuste vymyslet lepší program a jak ho líp dodržet a vykomunikujte to s lidmi. Třeba dostanete hlasy...
Pokud je tvoje pojetí demokracie jiné, třeba takové, že strany jsou zvoleny a pak mají voliči čtyři roky právo mlčet a vláda je odpovědná nejen za svoje rozhodnutí, ale ještě i za ta voličská a zdá se, že je i odpovědná za to, že se tam zuby nehty udrží navzdory jejím hloupým a rozhazovačným voličům, kteří ji tam nechtějí a nechtají, tak to žijeme každý v jiném světě. Švédsko nebo švýcarsko ti schvaluju... akorát mám pocit že tě tam taky poslouchat nebudou... ale alespoň by ses něco dověděl o skutečné demokracii.

20.06.2011 14:18:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

A tobě Vladane doporučuji to samé... zřejmě to ti rozhazovační voliči nakonec vyhrají ať už volbami nebo vidlemi. Zajímavé, jak podobně to zní... Takže ti doporučuji vystěhování do nějaké pravicovější země plné nerozhazovačných občanů.
A pokud chceš nějakou zemi, kde si vláda ještě pořád myslí, že rozumí líp než občané, co je pro ně nejlepší, tak doporučuji Rusko... Severní Koreu, Čínu a podobně. V evropě i USA si rozhodují občané, co je pro ně nejlepší, howgh.

20.06.2011 11:00:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Jestliže jsou lidé nezodpovědní, chtějí utrácet a je jich ta větší půlka nebo markantní většína, zárověň nehodlají poslouchat dobré rady o tom, jak to dopadne a hodlají dál utrácet, tak jako vláda jim má dělat spasitele? Tuhle roli už si zabral Ježíš a zkoušela to i církev... a nebylo to šťastné řešení.
Vláda tu není od toho, aby přebírala nějakou odpovědnost za svůj národ, to udělal naposled Hitler. Demokratická vláda je tu od toho, aby dělala co se jí řekne a od toho je velmi dobře placená z našich daní. Rozhodně si neplatíme vládu, aby nám dělala spasitele, to jsme tu už všechno měli... já myslel že právě proto jsme svrhli komunisty, že jsme jaksi měli na to jejich spasení jiný názor. A teď jaksi máme jiný názor na spasení od této vlády. Pokud se to pánům nelíbí a mají lepší informace než národ a nehodlají se podílet na té národní katastrofě, kterou na sebe chystají hloupí a rozhazovační voliči, tak ať rezignují a vystěhují se někam, kde budou jejich názorům naslouchat. Máme volné hranice, volný pohyb osob a nikdo jim v tom nebude bránit.

20.06.2011 10:55:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Vladan:
Vladane, vláda, která neumí vládnou v souladu s alespoň trochu větší půlkou občanů nemá ve strakovce co dělat. To nesouvisí s pravicí nebo levicí, ale s možným a nemožným. Ostatně pokud se vláda nelíbí nadpolovičnímu počtu poslanců, je také sestřelena. A oparávněně .Nevidím důvod, proč by lidi neměli právo poslat do háje vládu, která neumí vládnout tak aby alespoń větší půlka byla přiměřeně spokojená.
Pokud obhajuješ právo vlády na existenci, protože by měla krátkou životnost a padla by každá vláda, tak to je spíš důkaz naší pseudodemokracie a kolosální neschopnosti politiků, než nějaký problém na straně občanů. Vláda je tu kvůli lidem a jestli tu neumí být alespoň kvůli půlce lidí, má jít do kytek. To ej můj názor na věc.

18.06.2011 21:39:00 | Daniel S.reagovat

Česká "demokracie" Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Šup s tebou do sekce "Oblíbení autoři".

Na blogu mám něco podobného. Sice bez modrého podkladu, ale dají se tam vložit obrázky a videa:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-1-dil

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1011/byl-jsem-svedkem-kradeze-stoleti-2-dil

17.06.2011 14:32:00 | Aťanreagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Jo... :-)) tvůj 19letý radikalismus tady sice někomu rozhodí žlučník, ale jádro a kostra je podle mě naprosto vpořádku: zločinci do vězení! A pokud to neumí zvládnout parlamentní demokracie ani po 20 letech, sami si koledujou o přesdržku, takovej už je život.

17.06.2011 14:21:00 | Aťanreagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

V pararelní diskusi jsem jasně vysvětlil, jak se to má s tím fašistou.

17.06.2011 10:58:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Nevšiml jsem si, že by někdo vzal vidle... naopak vidím obrovskou úctu před zákonem, že byla použita jediná dovolená forma a když ji soud minulý týden zrušil, byla poctivě přesunuta. Byly splněny všechny náležitosti, pod tlakem veřejnosti byly zrušeny blokády. To nejsou vidle. Ale skutečně, pokdu vláda bude ignorovat hlasy veřejnosti a bude nadále odmítat změny a nebude brát v úvahu nesouhlas veřejnosti s reformami a nebude ochotná umožnit veřejnosti protest jinou formou než stávkou, tak holt bude zase stávka. A časem se to může vyhrotit na vidle... ostatně jeslti mají právo jinde ozbrojeně povstat proti utlačovateli, mohou to tady udělat taky. vláda nemá právo ignorovat veřejnost. A veřejnost má právo udělat něco víc než jen hodit lístek do urny. A pokud nemáme zákon na obecné rferendum a další¨zákony, měly by se rychle přijmout. nebo se použije ten jediný, který máme - stávka.

17.06.2011 10:58:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Omlouvám se Stalkere, ale ještě jednou musím...

Kdyby u nás existovaly standartní západní zákony třeba o obecném referendu jako snad kdekoliv jinde v západní evropě, tak by se místo stávky sbíraly podpisy na uskutečnění referenda o reformách a dalších krocích vlády. Nemusela by stát jediná tramvaj.
Kdyby u nás existoval zákon o odpovědnosti veřejných činitelů a jejich odvolatelnosti, což mají také skoro všude v západní evropě, tak se opravdu nemuselo stávkovat. Místo toho by se podepisovalo... Stávka je jediný negitimní nástroj, který naše zákony (a ústava) uznávají. K ostatním jsme se tu jaksi nedopracovali. Stávka skutečně není primárně vhodná - je to v tomto ohledu nástroj těžkopádný, nedokonalý a navíc poškozuje ekonomiku. A já budu jedině rád, když vláda schválí zákon o obecném referendu a celý balíček zákonů občanské participace. Tyto zákony jsou dávno připravené, ale odkládané, aby se jaksi hlavouni nemuseli o moc dělit.
Jestliže mají občané právo pouze volit a pak slovy "pana knížete" držet hubu do dalších voleb, tak tu není žádná demokracie. A mohu se celkem oprávněně obávat, že pokud je stávka jediný povolený prostředek, tak holt se bude stávkovat.

17.06.2011 08:57:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Nechci to už otevírat, ale budiž... To, že nejsi demokrat neříkám proto, že používáš invektivy. To si klidně používej. Ale diskuse pak ztrácí smysl, stává se jenom hnojačkou. Myslel jsem si, že by se tohle vzájemné kydání hnoje mohlo přerušit tím, že vstoupím do diskuse a budu úzkostlivě korektní. Ale zdá se, že minulost je minulost a co jsme si řekli předtím, to bude znovu vybaleno a znovu vykydáno. Pak nemá diskuse smysl. Pochybuju, že má Stalker zájem číst vzájemné nadávky. Nemusel by si všimnout, že je mezi námi rozdíl.
to že nejsi demokrat jsem napsal na základě tvého komentáře: Občané mají plné prvo sesadit jakéhokoliv politika, pokud mají pocit, že pracuje proti nim." - kde ho vzali? Kde, v kterém zákoně je to PRÁVO napsáno? V žádném? Tak ho mají od Boha?
jednak existuje jistý koncept lidských a občanských prvá vyjádřený nejen naší ústavou ale i množstvím mezinárodních úmluv. Mezi jiným z nich vyplývá, že vláda je tu kvůli občanům a ne naopak. A právo vyměnit vládu je právo přirozené, protože občané jsou jediným zdrojem moci a nikdo jiný.
Takže občané nepotřebují zákon, kterým by mu elita milostivě dovolila, jak se může podílet na moci, jestli má právo jen hodit lístek do urny a pak má do dalších voleb držet hubu. Vláda není nositelem moci, jen vykonavatelem.
Pokud toto neuznáváš, pak nejsi demokrat jak tomuto termínu rozumím já a jak mě tento termín vyučovali na občanské nauce. Já vím tebe v občance ještě učili "lidovou demokracii," ale to opravdu není totéž.

a abych své příspěvky ukončil... způsob včerejšího rpotestu pomocí stávky byl použit proto, že neexistuje žádný zákon politické participace občanů. Další věc která nás odlišuje od západních zemí. Ti mají celý zákon na to, jak mezi volbami protestovat, jak vyjádřit souhlas i nesouhlas, jak vládu donutit, aby nedělala věci, které skoro nikdo nechce, apod, apod. Tento zákon umožňuje občanům participovat i jinak než jen volebním lístkem. U nás není. Proto se kvůli vládě stávkuje.
Tím končím, nemám už co bych dodal.

17.06.2011 06:50:00 | Daniel S.reagovat

Jdu blejt vaše svatá velebnosti, aneb restituce, stávka a revoluce verze 1.1 Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Stejně tak nemá smysl mluvit, když si pod pojmem demokracie představuješ to, co jsi napsal níže. Jen mám přání, aby se u nás nenašlo moc takových, co si občanskou společnost představují jako ty. Myslím, že zde už se nedá mluvit o pravici nebo o levici, tady už jde o fundament demokracie jako takové. Původně jsem si myslel, že je problém v tom, že jsi pravičák a hluboce bych se chtěl omluvit všem pravičákům. Problém je v tom, že nejsi demokrat.

16.06.2011 20:03:00 | Daniel S.reagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel