Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 27 záznamů. Zobrazuji 1-15.

Hořká chuť bolesti 1. Publikoval(a): Terror.Angel | Romány » Romantické

Po obsahové stránce nemám co vytknout! Slov je však chvílemi trochu horší, ale některé okamžiky jsou opravdu velmi zdařilé!! Jen si dej pozor na časté opakování některých slov a zkus je nahradit vhodnými synonymy tak, aby to lahodilo tvému uchu a pak mě trochu zarazilo, že jsi na začátku používala jména hrdinů velmi často a pak zase velmi málo! Ale to jsou jen maličkosti! :) Doporučoval bych "EDIT", přečíst si to a malinko poupravit! :)
S pozdravem Matt

28.09.2011 15:34:00 | Matty_Dreagovat

Pocity Publikoval(a): Terror.Angel | Básně » Smutné

Zajímavé!! Některé rýmy jsou docela originální a ty které nejsou se do básně až překvapivě hodí, a proto se nedají kritizovat! Moc se mi líbí! A...

...Neboj vše se zlepší,
vše k dobrému se obrátí.
Tvá duše nebude už tenčí,
dokud se děj tvůj nezvrátí.

A dokud je tvá dušička nejtenčí, je nejlepší konat, konat to co ti právě tato, tak poddajná, duše napoví!!
S pozdravem Matt

25.09.2011 22:19:00 | Matty_Dreagovat

Je to láska? Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Láska

Plně souhlasím.. znám ten pocit..

24.09.2011 15:20:00 | Motyleckareagovat

Touha Publikoval(a): Terror.Angel | Básně » Sex, erotika

Líbí se mi to! > Neokoukané rýmy, rytmus sedí, má to hlavu a patu! To je důležité! Takže STéčko a podpora k napsání dalšího "dílka"! Rád si to zas přečtu!
S pozdravem Matt

21.09.2011 19:33:00 | Matty_Dreagovat

Když Publikoval(a): Terror.Angel | Básně » Sex, erotika

Hezkýýý děcká, Hezkýýý. :-) Jen tak dál.

14.09.2011 17:21:00 | hatlapatlareagovat

Naděje Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

... máš pravdu ... naděje je životní motor /ale občas i písek v tom motoru/ ;-) bez naděje by zůstalo prázdno ...

29.06.2011 20:31:00 | Bambulkareagovat

Touha Publikoval(a): Terror.Angel | Básně » Sex, erotika

Paráda... Dá se to vztáhnout i na mě :) Je to hezky napsaný, dobře se to čte. Běžný to není. Já radši kombinaci Hodný*Svině :)

07.06.2011 07:12:00 | Gringerreagovat

Homosexualita Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

Domnívám se, že předsudky vůči homosexuálům vůbec nemíří na rovinu jejich sexuality, tedy styku svou jedinců stejného pohlaví. Ostatně jak vypadají ta nejběžnější předsudková klišé? Bude v nich ten dobře oblečený hošík s afektovaným hlasem lovící nějakého nového frajera. Vlastní sexuální akt je naopak dost tabuizovaný.
Předsudek vůči homosexuálům je velmi výrazně veden po rovině homosexuál = promiskuitní. Pochody za podporu homosexuality nebo různé akce tak také dost často vypadají, různé love parade, nebo gay parade - spíš než akce za homosexualitu jsou to akce za promiskuitu.
Ostatně najdi mi někoho, kdo má něco proti Pavlu Vítkovi se Sidovským... pochybuji, že se někdo takový najde... ovšem proti těm nalíčeným hošíkům z klubů, kteří loví frajery, mluví exaltovaně a podobně, proti nim by se našlo oponentů...
V rovině promiskuity mám vůči každému takovému člověku dost vážné výhrady. Ať už je hmosexuál nebo heterosexuál. Ovšem vidět pochody heterosexuálů za svobodnější sex, nebo za účelem zvyknutí si na ně, to moc vidět není a tak to tolik nepodporuje předsudky.
Otázka výchovy dětí zatím není aktuální, protože nemáme dostatečný populační vzorek na ověření. A to ani v lesbických ani gayských komunitách, takže není možné nějak objetivněji stanovit, zda je takové prostředí pro dítě vhodné či nikoliv ve srovnání se stejně kvalitním prostředím heterosexuálních pratnerů. Osobně si myslím, že v tom žádný markatní rozdíl nebude.
A osobně si myslím, že promiskuita opravdu začíná u bodu mít více než jednoho partnera, ale uznávám že promiskuita má nějakou tendenci a je rozdíl mezi člověkem, který měl partnery dva a který jich měl sto. Stejně tak je rozdíl, jestli měl někdo deset partnerů, ale dál je věrný jednomu nebo jestli jich měl pět, ale žádného stálého.
Jisté je, že stejně veliká promiskuita je v homosexuálních komunitách mnohem rizikovější, je také markantnější a je také více viditelná na veřejnosti a více tak podporuje předsudky vůči homosxuálům.

25.05.2011 13:42:00 | Daniel S.reagovat

Homosexualita Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

V rovině dokonaného aktu je samozřejmě srovnání nepřijatelné, stejně jako je nepřijatelný pedofilní akt - tedy soulož s dítětem, či něco podobného. ALe o takové srovnání se ani nepokouším.
Ovšem v rovině onoho "puzení" tedy chuti na sex, vědomí sexuálních potřeb a snahy je uspokojit, tam už to srovnatelné je. Nemyslím si, že by průměrný pedofil byl puzen k sexuálnímu aktu s dítětem nějak více než průměrný homosexuál a také než průměrný heterosexuál. Samozřejmě ve všech třech uváděných příkladech máme extrémní jevy, kdy dochází nejen k násilí na dětech u pedofilů, ale i k násilí na ženách u heterosexálů, ale i k násilí na mužích u homosexuálů. Tyto případy ovšem potřebují fundovanější rozbor od odborníků.
Rozdíl je v tom, že heterosexuál či homosexuál může zcela legálně své puzení v jisté míře uspokojit, ovšem pedofil to učinit nemůže, nesmí a musí toto puzení ovládnout. Nevím, který faktor zde působí nejvíc, možná je to opravdu strach z trestu, nebo prostě vědomí společenské odpovědnosti, ovšem pedofilní puzení je nutné ovládnout a překonat.

Moje původní komentáře k úvaze měly nastínit, že se nedomnívám, že by homosexuální orientace (ale také heterosexuální) mohly být záminkou k promiskuitní sexualitě. Promisuita je sice v naší společnosti tolerovaná a považuje se za soukromou věc jednotlivce, ovšem tak úplně soukromá také není. Minimálně proto, že i z mého zdravotního pojištění jde kousek platby za léčení HIV pozitivních, kteří se nakazili díky své promiskuitě.
Tvrdil jsem a stále tvrdím, že když může pedofil svoji sexualitu ovládat, může tak učinit i homosexuál nebo heterosexuál a pouhé přiznání orientace nedává nikomu nějaké lepší právo být promiskuitní a chovat se rizikově. Tak ovšem na mě působila původní úvaha a proto jsem se vyjadřoval v komentářích.

25.05.2011 09:03:00 | Daniel S.reagovat

Homosexualita Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

Pojďme si rozebrat pojem pedofilie... Myslím, že si termínově ne zcela rozumíme. Pokud mluvím o pedofilii, mluvím o vrozené sexuální úchylce - tedy pedofila sexuálně nevzrušuje dospělý jedinec, ale dítě. V tomto ohledu exsitují homosexuální i heterosexuální pedofilové. Tato úchylka se nedá léčit, ale dá se udržovat pod kontrolou. Nevím, nakolik to může být pro někoho přijatelné či nepřijatelné, jisté je, že lidé s touto úchylkou se rodí. Jestliže uznáváme, že se někdo může narodit jako homosexuál, měli bychom uznat, že se někdo rodí jako pedofil. Řekněme, že použiji termín latentní pedofilie. Člověk má pedofilní sklony, ale to neznamená, že jim vyhoví.
Ovšem pak je možné chápat pedofilii nikoliv jako úchylku, ale pojmenování dokonaného aktu v podstatě znásilnění nezletilé osoby pedofilem. Tato věc je pro mě samozřejmě zcela nepřijatelná a to v jakékoliv třeba i nedokonané formě. Někomu takovému prostě přeji dlouhý pobyt v lochu a zákon na to pamatuje.

Homosexuální styk jako akt dvou zletilých jedinců kteří s ním souhlasí je samozřejmě společensky mnohem přijatelnější, ale to neznamená, že je bezrizikový.
Z morálního hlediska je pak pro mě homosexuální promiskuita stejně nežádoucí jako promiskuita heterosexuální a navíc je rizikovější. Nechci z toho vyvozovat nějaké důsledky nebo společenské změny. Jen jsem chtěl na tyto aspekty poukázat, protože k celkové problematice současné doby s jejím pojetím manželství, sexu a vůbec vztahů to úzce souvisí. Nemělo by se na to zapomínat.

24.05.2011 14:04:00 | Daniel S.reagovat

Homosexualita Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

Domnívám se, že běžná míra promiskuity mezi heterosexuálními páry je stále docela alarmující a počet nakažení pohlavně přenosnými chorobami neustále stoupá a rok od roku zrychluje. Jak se zdá i dokonalá osvěta, sexuální výchova ve škole a dostatek latexových výrobků na trhu celou situaci neřeší. Možná tlumí vlivy, ale počet nakažených neubývá. A také se domnívám, že celou situaci by mnohem lépe řešila výuka a propagace sexuální zdrženlivosti a především propagace sexuální věrnosti v ideálním případě aby měl každý jednoho sexuálního partnera, přečemž do té doby sexuálně abstinoval. Samozřejmě jsem si vědom, že tohoto stavu nelze dosáhnout a ve společnosti příliš velkou podporu nemá.
Nicméně tím spíše je třeba poukazovat na rizika plynoucí z promiskuity, která jsou dosti veliká pro heterosexuály a o řád vyšší pro homosexuály. Aby se výskyt pohlavních chorb udržel na úrovni heterosexuálů, bylo by v homosexuální skupině nutné mnohem méně promiskuitní chování. A proto je mi sympatičtější chování pedofilů, kteří se svou orientací musejí žít a přesto jsou schopni sexuální abstinence, případně náhražkové sexuality s dospělou partnerkou, než promiskuitní chování heterosexuálů i homosexuálů, které sice není nelegální, ale také není zrovna žádoucí.

24.05.2011 12:17:00 | Daniel S.reagovat

Homosexualita Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

Abychom to tedy ukončili... Za chybně napsaný původní komentář se omlouvám, neměl jsem v úmyslu nikoho dehonestovat a rozhodně jsem nechtěl homosexuálům jakkoliv předepisovat něco nadstandartního, co není v zákonech ČR. A také jsem neměl v úmyslu tvrdit, že pedofilie je společensky akceptovatelnější než homosexualita.
Ovšem stojím si za tím, že velmi mnoho pedofilů v ČR skutečně lékařskou pomoc vyhledalo. Nezanedbatelné množství jich dokonce podstoupilo dobrovolnou kastraci, mnoho z nich dochází na rúzné druhy terapií. Ale samozřejmě značné procento lékařskou pomoc nevyhledává a drží je strach z trestu. Jen velmi minimální procento pedofilů spáchá nějaký zločin. Z tohoto hlediska vyjadřuji sympatie všem pedofilně zaměřeným osobám, které svou orientaci udrží na uzdě a vyjadřuji přesvědčení, že sexuální abstinence, případně sexuální zdrženlivost není něco, co by život znehodnotilo.
Promiskuita skutečně nemá přímou návaznost na homosexualitu ve smyslu, že homosexuál musí být automaticky více promiskuitní oproti heterosexuálovi. To také netvrdím. Ovšem celá záležitost je zkreslena dalšími vlivy - na okraji homosexuální komunity exsituje početná skupina prostitutů, která je procentuelně mnohem větší a rizikovější než prostituce ženská u heterosexuálů. A to také proto, že homoprostitucí se dá vydělat víc peněz. Dalším vlivem je, že homosexuální komunita se společnsky stýká v prostředí různých gay klubů nebo hostinců pro homosexuály opět v procentuálně vyšší míře než mezi heterosexuály, kteří navštěvují obyčejné hospody. Prostředí těchto klubů je samo o sobě rizikovější. A do třetice, hlavním vlivem je to, že pohlavní styk mezi muži (a většina homosexuálů jsou muži) je z hlediska nákazy zcela nejrizikovější. Z tohoto hlediska je heterosexuálnís styk mnohem bezpečnější sám o sobě a nakažení muže ženou je o další řád méně rizikové. Pokud budu uvažovat, že homosexuálové jsou stejně promiskuitní než heterosexuálové (ovšem žádná studie to ještě jednoznačně nepotvrdila ani nevyvrátila) potom je homosexuální sexualita o dost rizikovější při stejné míře promiskuity. Už kvůli tomu by bylo záhodno, aby homosexuální komunita projevovala větší smysl pro ochranu, případně větší sexuální zdrženlivost a menší střídání partnerů.

24.05.2011 12:13:00 | Daniel S.reagovat

Homosexualita Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

homosexuálové by mohli svoji sexualitu ovládat například sexuální zdrženlivostí, kterou považuji za velmi rozumnou nejen u homosexuálních, ale i heterosexuálních orientací. A samozřejmě u pedofilů a jiných zákonem nepovolených orientací (nebo úchylek?) je taková zdrženlivost vysloveně povinností jejíž nedodržení se oprávněně trestá docela tvrdými tresty.
Ovšem už méně se daří trestat (nebo se vůbec neřeší) sexuálně rizikové chování spojené s přenášením sexuálně nakažlivých chorob u jiných skupin - heterosexuálů a homosexuálů.
Snažil jsem se vyjádřit, že pedofil, který nemá možnost legalizovat svou sexuální touhu (protože je to trestný čin vyjmenovaný v tvých bodech) a tedy swvou sexualitu musí držet na uzdě a navíc to skutečně zvládá, drží se dál od školaček, nemá doma dětskou pornografii apod, apod... je mi pro svou zásadovost sympatičtější než homosexuál, který skutečně nejedná v rozporu se zákony, ale dopouští se rizikového chování, které ohrožuje v konečném důsledku nejen jeho, ale i jiné homosexuály rizikem pohlavně přenosných chorob. Pokud to bylo pochopeno jinak, omlouvám se.
Takového homosexuála kladu na stejnou úroveň podobně smýšlejícímu heterosexuálovi, který se v mnoha případech dopouští stejně rizikového chování.
Nesnažil jsem se posuzovat homosexualitu jako nějakou odchylku od křesťanského učení a osobně si myslím, že to není porovnatelné, ale posuzuji homosexualitu (protože o ní je původní úvaha) jako problém rizik pohlavně přenosných chorob, které jsou v komunitě homosexuálů prostě vyšší ať už je společenská korektnost jakákoliv. O tolik vyšší, že homosexuálové jsou vyloučeni z dárcovství krve. Neměl jsem nijak v úmyslu homosexualitu jako orientaci jakkoliv dehonestovat, zcela nepochybně existují pevné homosexuální páry a homosexuálové mající svou sexualitu pod kontrolou, že nemají důvod k rizikovému chování. Ovšem domnívám se, že si mohu dovolit dehonestovat rizikové sexuální chování jako takové. To stejné si myslím i o heterosexuálech. Je mi celkem jedno od kolika je dovoleno mít sex dle zákona, ale rozhodně nejsem nadšen z rizikového chování spojeného s nechráněným sexem a střídáním partnerů. A ať je to jak chce, riziko výskytu AIDS a jiných pohlavně přenosných chorob je vyšší v komunitě homosexuálů, stejně jako se v jejich komunitě vyskytuje vyšší míra promiskuity než u heterosexuálních párů. Možná by pomohla vyšší sexuální zdrženlivost... Že je možné svou orientaci ovládat dokazují nejen pevné homosexuální páry a le i lidé s jinou orientací, která není dle zákona legální.

23.05.2011 22:15:00 | Daniel S.reagovat

Osud Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

jak dál dopadnem - To závisí na milionu věcí- na lidech, od kterých si třeba necháme radit, na tom jak se cítíme a jak se rozhodneme dnes a zítra zas jinak, na štěstí koho potkáme, jestli vyhrajeme sázku nebo lásku... Ale jo, hodně si můžeme ovlivnit svou osobou a osudem-náhodou ...

23.05.2011 14:24:00 | E.T.Janereagovat

Homosexualita Publikoval(a): Terror.Angel | Úvahy » Ze života

Přečetl jsem si po sobě opět můj komentář, ale nerozumím, v čem je můj názor extrémistický nebo problematický. Nijak homosexualitu neodsuzuji, nijak ani nepropaguji pedofilii, pouze porovnávám současné společenské postoje se společenskými postoji v minulosti. A vyjadřuji osobní sympatie postoji, který se vyrovnává s "vrozeným problémem" vlastní kázní než snahou o změnu společenského vnímání...
Ostatně není to tak dávno, co se i v parlamentech plamenně hovořilo, že i malé děti mají právo na plnou sexualitu...
Rozhodně si nemyslím, že pedofilie je společensky akceptovatelná. A také nejsem žádný homofob. Na druhou stranu, pokud je mým morálním vzorem všeobecně sexuální zdrženlivost, bude mým morálním vzorem i v případě homosexuality.

Nechci být nazírán jako extrémista nebo člověk který snad není dostatečně tolerantní. Proto budu rád, když mi bude vysvětleno, v čem je můj postoj nepřípustný, abych se podobné věci nedopustil znovu.

23.05.2011 14:19:00 | Daniel S.reagovat

Stránky: 1 [2]
© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel