Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 27229 záznamů. Zobrazuji 27121-27135.

ČERNÝ HUMOR Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Ostatní

Robine, myslím, že nás bylo víc, co jsme o sobě po té diskuzní smršti přemýšleli :-D A je nás taky asi víc, co si z toho taky něco odnášíme, což je jedině ku prospěchu :-) Ono někdy neškodí, když se něco vezme trošku víc zgruntu...

19.04.2013 18:29:53 | Amonasrreagovat

Prázdniny na Podpuklí Publikoval(a): Amonasr | Básně » Romantické

;-) :-)

19.04.2013 18:07:45 | Amonasrreagovat

ČERNÝ HUMOR Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Ostatní

Určitě to víření vod je dobré, zvlášť když se užívají věcné a smysluplné argumenty. A myslím si, že i tím, cos teď napsal, leckdo uvidí, že nejsme navzájem všichni až v takovém rozporu, jak se to na první pohled může jevit.

Taky trošku cítím, že ne každý dokáže v "zápalu boje" a mladistvého elánu pak tu svou argumentaci napsat dost precizně /ale ani já ne :-) /. Mimochodem, měl jsem dnes obsáhlou korespondenci vzkazů s Isquieasuusem a víceméně jsme si navzájem vše vysvětlili tak, že už nemáme skutečně sebemenší důvod celý ten diskurs vnímat v nějaké osobní rovině. On rozhodně není ten, který by tím chtěl znevážit hodnoty, jež máme v podstatě společné, schválně to tu zmiňuji, protože to považuji za důležité.

Ale spor o to vyznění díla je naprosto legitimní a pokud se budou v tomto směru vody ještě trochu vířit, snad to všichni uneseme a může to být docela užitečné :-)

19.04.2013 18:05:46 | Amonasrreagovat

ČERNÝ HUMOR Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Ostatní

Ono se nedá určitě paušalizovat, díky za tuto poznámku. Zůstat jen v rovině nějakého generačního sporu by bylo určitě hodně ploché a černobílé.

Já se právě při psaní té úvahy schválně trošku oprostil od té psané diskuze, ale zkusil jsem si pro sebe nějak interpretovat hlavně tu "tichou" podporu v tipování a i tam to myslím vypadá trochu generačně podmíněné. Ale ani to tipování fakt necítím jako podporu nějakému znevažování obětí či celé té tragédie, dokonce si už ani nemyslím, že to sám autor tak zamýšlel, byť to tak bohužel alespoň nám vyznělo či vyznívá.
Ale umím si představit, že to, co my si tak vykládáme, si může někdo vykládat jinak - jen mi tam právě i v té psané diskuzi chyběla nějaká podložená argumentace zastánců.

Ale třeba k tomu ještě někdo něco napíše - ať se nepřesvědčujeme jen sami navzájem ;-)

19.04.2013 17:19:22 | Amonasrreagovat

ČERNÝ HUMOR Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Ostatní

Jasně, s tím se nedá nesouhlasit. Ono to konkrétní dílko ale má trochu hlubší pozadí, nějakou konkrétní motivaci, nakonec Isquieasuus /to se nedá napsat, to se musí zkopírovat :-) / tu získal poměrně silnou podporu a to mě taky přimělo, se nad tím zamyslet trochu víc, zkusit pochopit i to, co je za tím. Hloubit jen vzájemně zákopy taky není cesta. Dospěl jsem k tomu, že motivací Isquieasuuse nebylo znevážit oběti, ale poukázat na mediální pokrytectví atd. Otázka je, jak se to povedlo - podle mne se to konkrétně zde nepovedlo, podle jiných možná ano, někteří možná vůbec vidí problém někde jinde... Ale jestliže se tady vytvoří dvě tak poměrně vyhraněné "frontové linie" - mladí vs. starší, tak zkrátka stojí za to, si o tom podiskutovat. Tím spíš, že z jiných věcí, které tu Isquieasuus má, je vidět, že jednak umí dobře psát a jednak, že to určitě není necitlivý nebo málo vnímavý člověk. A nijak mi to ani nebrání trvat nadále na všem, co jsem vyjádřil i ve svých komentářích u předmětného díla a přihlásil se k tomu i zde.

Bez výhrad se můžu podepsat i pod tento Tvůj koment, je to jasně a srozumitelně vyjádřený názor, jasná argumentace.

19.04.2013 16:41:58 | Amonasrreagovat

Prázdniny na Podpuklí Publikoval(a): Amonasr | Básně » Romantické

Děkuji, Kett :-) Vykouzlila jsi mi úsměv na tváři a chuť zase něco někdy napsat :-)

19.04.2013 09:38:31 | Amonasrreagovat

Prázdniny na Podpuklí Publikoval(a): Amonasr | Básně » Romantické

Radhuzo, Ty to umíš vždycky tak hezky pojmenovat - to mi pokaždé udělá velkou radost, když to někoho (Tebe) takto osloví ;-) Děkuju :-)

19.04.2013 09:19:52 | Amonasrreagovat

Také život člověka… /II/ Publikoval(a): Amonasr | Básně » Ze života

Jó, mládí... Jako bys patřil tenkrát do té naší maryášnické party :-D To se fakt šlo po čtyřce nebo liciťáku ráno rovnou na přednášku :-D

18.04.2013 19:20:37 | Amonasrreagovat

Politika v ženském lůně Publikoval(a): v.hercik | Básně » Politické

Jasně, chápu. Když někdy se to tak sejde, že člověk čte v jednu dobu různé věci a pak se to tak zvláštně propojí...

18.04.2013 19:03:17 | Amonasrreagovat

Také život člověka… /II/ Publikoval(a): Amonasr | Básně » Ze života

Aťane, děkuju za toho potěšeného mladíka, co to kdysi složil ;-) Tenkrát při tom vynikajícím rumunském Pinot Noir se vymýšlely metafory snad samy - ten dnešní o 37 let starší skoroabstinent už to má s jejich lovením mnohem složitější, bohužel... :-D

18.04.2013 18:59:23 | Amonasrreagovat

Také život člověka… /II/ Publikoval(a): Amonasr | Básně » Ze života

Díky Robine, jsem rád, že Tě to oslovilo, a za tu pochvalu se pýřím i po těch málem 40 letech :-) Vlastně je to poprvé, kdy tyhle věci čte někdo jiný, než já sám po sobě, když jsem to psal... :-D

18.04.2013 13:02:16 | Amonasrreagovat

Boomston Maraton Publikoval(a): Isquieasuus | Ostatní » Humor

Deset rozdílů hledat nebudu, stačí mi jeden velmi podstatný. Tenhle vtip si nedělá srandu z obětí, ale z české vyčuranosti. Je to dobrý černý humor, pohybuje se právě na té hraně a nejde za ni - prostě se to musí umět, jak tu trefně poznamenala Lilien.

Beru to víceméně už jako "věcnou" diskuzi, rozhodně nechci někomu podkládat zlé úmysly a vnímám i to, že je tu v té diskuzi jisté generační pnutí. My jsme asi nebyli jiní, také nám nebylo nic svaté, to k mládí patří a odpor k autoritám a zavedeným klišé, pokrytecké morálce atd. se mi u mladých líbí i dnes, pokud tedy je skutečný a není to jen zoufalá póza z bezradnosti za každou cenu. A souhlasím i s JaJardou, že to dílko odpovídá zřejmě věku - jinak řečeno zkušenostem, s těmi se nikdo nerodí. Každý si k těm svým hranicím musí dospět vlastními prožitky a nějakým vnitřním vývojem, ve věku po dvacítce se člověk ještě stále hledá a zkouší, kam až lze jít a kam už ne - mám na mysli hledání vlastního já, nikoliv konformity s okolím. A to nejde jinak, než metodou občas spálených prstů a omylů, které si kolikrát uvědomíme až s velkým odstupem. Smyslem skutečné polemiky není nad někým zvítězit, ale seriozně promýšlet argumenty i druhé strany. Třeba si z toho dokážeme všichni něco vzít, k tomu tu ty diskuze nakonec jsou. ;-)

17.04.2013 22:59:10 | Amonasrreagovat

Boomston Maraton Publikoval(a): Isquieasuus | Ostatní » Humor

Vyjímám z téže wikipedické definice: "Černý humor a jeho konkrétní projevy se často pohybují na hraně společenského vkusu či přípustnosti. Například se lze ptát, zda je eticky přípustné, když si vtipy o koncentračních táborech vyprávějí pro své obveselení ti, kdo takovým traumatem neprošli".

Připouštím, že jsem se zmýlil v tom, co lze ještě podle wikipedie považovat za černý humor. Ale podstatou tohoto sporu je především ta rovina etická. Pokud nemáš z Bostonu (nebo třeba ze Sýrie či z nějaké vlastní nehody) sám utrženou nohu, bylo by asi vhodnější, kdybys zdroj svého černého humoru čerpal ve svém vlastním neštěstí. Pak bych Ti dal s klidem ST. Ale samozřejmě Ti nic takového nepřeju a rozhodně bych si z Tebe ani sám tu srandu nedělal. Spíš by mě mrazilo...

Je to opravdu o tom vkusu.

17.04.2013 19:17:27 | Amonasrreagovat

Boomston Maraton Publikoval(a): Isquieasuus | Ostatní » Humor

Tohle přece nemá nic společného s moralizováním. Dělat si jakoukoliv srandu z cizího konkrétního neštěstí, doslova tragedie (vždyť tam zahynulo i osmileté dítě), a je úplně jedno, jestli se to stalo v Bostonu, v Somálsku, Palestině nebo v Horní Dolní, je nevkus a cynismus. To není černý humor, to je přinejmenším vrchol trapnosti. Nepředpokládám, že to těm obětem Ty nebo někdo z Tvých podporovatelů tady snad přejete, ale tohle je opravdu za hranou. Ano – každý ať si píše, co chce, ale tam kde se konkrétní cizí neštěstí stává potravou pro zviditelnění se tímto způsobem, to přece je proti elementární lidskosti... Je to snad důsledek toho mediálního hyenismu všude okolo, ale ani to nemůže být dostatečná omluva. A dá se to snad ještě vzít zpátky – není přece zbabělé nebo ostuda, přiznat si chybu...

17.04.2013 18:50:42 | Amonasrreagovat

Sny Publikoval(a): Raďa | Úvahy » Ostatní

Krásně dialekticky a moudře řečeno. Všechno je vždy dvojaké, skládá se z protikladů a má samo vždy i svůj vlastní protiklad... Ta myšlenka o zhroucení reality, kdyby se nesnilo, je moc hezká, to už je vlastně poezie :-)

17.04.2013 17:53:07 | Amonasrreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel