Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 583 záznamů. Zobrazuji 271-285.

Neboj Publikoval(a): Dao de | Básně » Ostatní

Opravdu pěkné,ale trošku moc pesimismu..ne?:-)

02.04.2009 14:27:00 | Weylinreagovat

Hmm Publikoval(a): irisY2K | Úvahy » Bůh, víra

Pokud se budeš na cokoliv dívat jednostranně,nepochopíš to nikdy.Nejsem zastáncem bible ale jen zlo tam není i když ho je tam dost.Ale je tam i hodně moudrých věcí,hlavně v nové zákoně.Když něco hned přijmeš nebo odmítneš nikdy tomu neporozumíš-aspoň částečně.

01.04.2009 09:13:00 | Weylinreagovat

Potřebujeme víru? Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Bůh, víra

Anne L-Víra je duševní droga,proto se jí ne nechceš, ale nemůžeš pustit.Víš jak se pozná závislost-že nemůžeš přestat.Zkus jen tak ze srandy na minutu přestat věřit..Samozřejmě to nedokážeš,potřebuješ svou denní dávku iluze stejně jako narkoman.A ještě jedna věc,opakuju znovu já nejsem ateista,netvrdím že bůh není,tvrdím jen že není to co z něho vy tzv.věřící děláte-neschopného babrala.A není to nic osobního Děkuji.Amen:-)P.S.Tvá reakce na Ondřejovo přirovnání boha k záchodovému prkýnku-mě se to líbí-jen ukazuje to jak máš pod kůži zarytou zkostnatělost tak typickou pro vás vyvolené-křesťany.Váš bůh je vážný a přísný.Žádný smysl pro humor..Myslíš že se boha dotklo že může být záchodové prkýnko?Ano?A kdo vymyslel prkýnko,než ho vymyslel člověk? A kdo vymyslel humor? Taky bůh,ne? Je něco co nevymyslel bůh?..Někdy mám pocit že jen zkostnatělé věřící tvého typu..Bůh nemá rád humor-bůh je humor! Slyšel jsem takovou průpovídku-Je slepý ten kdo nevidí boží slávu i v psím hovnu..A co ty ,vidíš ji tam? To už není humor,to myslím vážně-nevidíš?Pak jsi bohužel slepá..

01.04.2009 09:09:00 | Weylinreagovat

O myšlence. Publikoval(a): ota.pé | Úvahy » Ostatní

No ano..ale já si myslím že největší schopnost člověka-ale i nejtěžší-je občas přestat myslet..:-)

30.03.2009 19:00:00 | Weylinreagovat

Potřebujeme víru? Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Bůh, víra

Anne L-Jestli by jsi si nechala dítě proto že za to nemůže,že máš s ním soucit,tak potom do toho neplantej boha.Soucit je bůh-ne bůh bible,víry,církví,tvých představ,ale bůh "obyčejné" lidskosti-ale to je vám,tzv.věřícím málo,vy do toho musíte plantat patetické prohlášení o milosrdném bohu.A ten záchod? To byla sranda-ale neboj,budu se za to smažit poctivě v pekle:-)

30.03.2009 18:56:00 | Weylinreagovat

Potřebujeme víru? Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Bůh, víra

Anne L-ještě poslední věc,protože to je pro mě už nestravitelné..Kdyby tě někdo znásilnil,tak by jsi si to dítě nechala,protože je to boží vůle..Na to se nedá nic říct..A co tvoje vůle kde je když projevuje svoji vůli bůh? Kdyby tě krájeli na kousky,solili a pepřili tak ty by jsi se asi usmívala,protože to tak chce bůh..Možná by jsi i zpívala žalmy..To je náboženská demagogie nejvyššího kalibru,hraničící už s fanatismem.Mimochodem,když jdeš na záchod,radíš se taky s bohem jestli s tím souhlasí?Končím-toto nemůžu strávit..Bože,chraň mě před Tvými služebníky!

30.03.2009 18:36:00 | Weylinreagovat

Potřebujeme víru? Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Bůh, víra

Když se považuješ za ateistu jsi taky věřící-věříš že žádný bůh není.Já jsem nikdy netvrdil že bůh není,jen že není takový jak toto nezměrné interpretují lidé-já nevím.Anne L-měla by jsi si přečíst co pořád omíláš dokola-jsme si rovni před bohem apod. Jak si můžeš být rovná před něčím co existuje jen v TVÉ představě,což je TVÁ víra.Tvůj bůh je jen v tvé mysli.Pokud by tě opravdu zajímalo co je bůh a jestli vůbec je,nikdy by jsi se nemohla upínat k víře,ale dělala by jsi vše pro to aby jsi poznala.Nezajímá tě bůh ale jen co ti víra v tuto abstrakci přináší-nějaké pozitivní emocionální pohnutí-když se se svojí představou ztotožníš.Vás věřící nezajímá bůh,ale vaše víra v něho,což je úplně něco jiného.

30.03.2009 17:52:00 | Weylinreagovat

Potřebujeme víru? Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Bůh, víra

Ondřej-kniha -Muž který sázel stromy-je opravdu moc pěkná,to souhlasím,mám ji doma protože jsem duší "pohan":-)a stromy mám moc rád-tu nálepku jsem tam dal jen tak,nepovažuju se za žádného následovatele čehokoliv.To je právě ten druh pokrytectví,když někdo tvrdí že je např.křesťan-říká tím že je něco víc než ostatní..Nestačí být jenom člověk? Příslušnost k jakkékoliv nábož.skupině je elitářství a můžou to věřící omlouvat jakkýmikoliv frázemi o lásce,dobrotě apod. V buddhismu je to trochu mírnější ale i oni mají svá dogmata na kterých lpí-reinkarnaci,karmu apod.To samo a sobě není problém,ale lpění mysli na tomto což popírá lidskou svobodu,stějně jako víra v cokoliv.Nemyslím teď víru např v uzdravení,to je psychosomatická záležitost.Tibetští buddhisté např.považují za posvátné i Dalajlámovy exkrementy nebo moč..Zen je úžasný,s tím naprosto souhlasím ,ale ten není pro každého..:-)

30.03.2009 13:14:00 | Weylinreagovat

Náboženská tolerance Publikoval(a): ajinecka.ch | Úvahy » Bůh, víra

Toť otázka..:-)

28.03.2009 10:43:00 | Weylinreagovat

Potřebujeme víru? Publikoval(a): Anne Leyyd | Úvahy » Bůh, víra

Na to aby jsi žila jako slušný člověk nepotřebuješ žádné "boží zákony" které jsou stejně imaginární-pokud jsi dobrá jen proto že ti to káže nějaký bůh jsi pokrytec-bez toho by jsi dobrá nebyla?Jestli jsi dobrý člověk jen proto že čekáš odměnu od boha,je to obchod,kšeft,čekáš něco za něco-takových je většina lidí a všichni křesťané a jiní věřící jiných náboženství taky.Jestli že jsi opravdu dobrý člověk, nepotřebuješ žádné boží zákony,které jsou jen lidským alibismem.Ale představa rajské odměny u boha za to že budeš dobrý křesťan je lákavá,chápu..:-)Dělat něco bez touhy po osobním zisku se nenosí,a to vy-tzv.věřící nikdy neděláte.I touha po přízni u boha je touha po osobním zisku-spasení,nebe apod. Jak zní ten slavný výrok-pomáhejte v skrytu a bůh vás v skrytu odmění? Kdyby se mi chtělo a dal bych si tu práci tak bych vám-tzv.křesťanům jak moc a často se rozcházíte s učením Ježíše,ale je to zbytečné-vize boží přítomnosti po smrti,když budete jak cvičené opičky dělat úkony které vás někdo naučil-je moc silná..Prostě kšeftaři s duchovnem..:-)

27.03.2009 10:00:00 | Weylinreagovat

Síť nebes Publikoval(a): Lunaric Nathanella | Básně » Bůh, víra

Celkem zajímavá báseń ale nevím jestli jsem pochopil podstatu-co přesně tím autor chtěl říct?

27.03.2009 09:00:00 | Weylinreagovat

Náboženská tolerance Publikoval(a): ajinecka.ch | Úvahy » Bůh, víra

Smrt je jistá jen z pohledu člověka který vnímá určitou změnu-těla v prach,ale právě ta změna je garantem toho že jistota neexistuje-jediná jistota je že nic jistého není-to je paradox ale myslím že jen z pohledu omezeného lidskými smysly.Jak by vypadal svět vnímaný člověkem,kdyby základem života nebyla změna? Asi nijak,protože žádný člověk ani nic co vnímáme jako svět a vše kolem by neexistovalo,nebo ne?

27.03.2009 08:34:00 | Weylinreagovat

Zastavení Publikoval(a): Jana M. | Básně » Ostatní

To je pěkně napsané..

26.03.2009 09:36:00 | Weylinreagovat

Náboženská tolerance Publikoval(a): ajinecka.ch | Úvahy » Bůh, víra

Za vším je člověk a jeho ego které chce ze všeho těžit,a víra je ideální nástroj k manipulaci s davem.Protože jakmile se ztotožníš s nějakou ideou je těžké a téměř nemožné se jí zbavit.Ideál nějakého dobrého boha který jednou,až bude to nebo ono,je idální ideál..Víra v boha je nebezpečná duševní droga,která je založená na nekonečném slibování rajské budoucnosti někde v nebi-pokud ovšem uvěříš-je jedno jakému náboženství.To že je to velice silná droga je vidět i tady,jak věřící zuby-nehty brání své představy které jim dávají iluzi bezpečí a jistoty ve světě,kde nic bezpěčného a jistého není.

26.03.2009 09:29:00 | Weylinreagovat

My staré duše Publikoval(a): Lady L | Básně » Ostatní

:-)Pěkné doplnění..:-)

25.03.2009 10:27:00 | Weylinreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel