Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 1454 záznamů. Zobrazuji 466-480.

Není hloupý, kdo se zeptá. Ale ten, kdo se neptá. Publikoval(a): Adellide | Úvahy » Ze života

já se ptám, jestli se v českých médiích nebo na internetu objevuje stopa americké propagandy... a nikdo neodpovídá. :-)

A pak by mě ještě zajímalo jak moc ruští trollové píšou česky. :-)

18.07.2016 15:27:18 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

...radši bez komentáře :-)

http://propaganda.mediaeducationlab.com/rate/?next=true&c=9

12.07.2016 09:35:10 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

tohle je taková blbůstka (hodně detailní), týkající se propagandy (osobně za propagandu označuju spíš indoktrinaci ideologií, ale to taky není podstatné)

http://propaganda.mediaeducationlab.com/rate/?next=true&c=1

... z toho zhruba vychází můj strach. (tj ne přímo z nějakých holanďanů). Na druhou stranu nemyslím si, že by neměli mít právo se shromažďovat a říkat, co si myslí.

12.07.2016 09:14:35 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

pro mě je novinka už je to s tím konsenzem...
asi si něco přečtu o EU. Do zjednodušený formy práva pro laiky se mi nechce... nicméně, tenhle člověk to vysvětlí právě tímto.
Jestli to chápu, tak kvóty jsou podle něj proti duchu evropskýho práva.
Prakticky to je "vyhnání uprchlíků z Německa".

zajímavej názor je s tou českou nexenofobií. Tak je pravda, že na Novinkách asi není reprezentativní vzorek Čechů... a ti slušnější tam mi přijdou xenofobní. Ti horší by spadali do profláklého "zabijte je všechny, Pán Bůh si je přebere".

Je pravda, že (asi vlivem) Blistů xenofobii možná vidím větší než ve skutečnosti je.

Bohužel, vidím, že to je celé komplikované a že se v tom těžko zorientuju.

12.07.2016 09:07:54 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

cca 1:12

https://www.youtube.com/watch?v=2WG-uEND74E

a dále.
Stručně řečeno EU není OK.
...Problém je, že nerozumím ani ekonomice, politice taky ne... a ta Yanisova angličtina a moje. Zkrátka. Nechat to inteligentnějším.

Tj. svým komentářem chci říct, že "EU je čirý byznys" asi nebude úplně nesmysl (a podporují to ti, co poslouchám).
"global assault on democracy" (1:16)

Yanis:
"we are on the Moon and there is oxygen deficit. There is no oxygen deficit, there is no oxygen."
(což je metafora pro deficit of democracy)

Yanis:
další myšlenka (patrně už vysvětlená): "transparency is everything..." (jestli jsem mu rozuměl)

08.07.2016 09:28:49 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

možná to bude offtopic, a pořádně nevím, jestli neopakuju to, co jsem vlastně někde čet a zapomněl, že jsem to čet...
teď jsem narazil na toto:

http://blisty.cz/art/82317.html

Tj. vpodstatě nemůžu vůbec říct, že to co říkáš s těma penězma na uprchlíky není pravda. Spíš to pravda je...
Nicméně moje přesvědčení je dost podobné tomu, co píše Veselý. A že je nějaká Global Justice jsem netušil.
Nechci to moc nafukovat. Je na to moc teplo a melu už pátý přes devátý :-)
Díky za reakci.

25.06.2016 14:28:34 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

Ok... jsem teď mírně rozhozen z Brexitu... Zase zmiňuješ věci, které jsem vůbec neuvažoval.

Jde mi spíš o principiální otázku: má EU sloužit tomu, aby se lidé EU měli dobře a zbytek světa nechat humanitárním organizacím?
Pokud ano, není co dále řešit.
Pokud je zcela jasné, že tak to bylo a (nejspíš) i bude, není se o čem bavit.

Už se asi tak musím titulovat- ze sluníčkářské pozici bych řek- to co je teď je možné relativně snadno zvládnout. Může to ale vytvořit dojem, ok pojďte sem všichni kdo jste chudí - a to by patrně zvládnout nešlo. Tj. počty by nebyly v milionech ale např. v desítkách milionů, i víc.

A ano smysl EU je především o tom, že mezi státy Evropy se zahodí staletí mocenských sporů. (druhý, nikde neřečený je podle mě schopnost konkurovat USA, Rusku a Číně. Tj. opět boj o moc - na globální úrovni. Boj o moc je podle mě v přímém rozporu s pomocí uprchlíkům.)

Patrně směšuju dvě věci, svoje představy a realitu...

24.06.2016 09:35:07 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

V současnosti mi ten problém přijde jako těžko řešitelnej. Radši bych žil ve státě, kde se řekne: OK, no problem, peněz je dost. Uprchlíky naučíme německy a budou tu spokojeně žít, co řešíte lidi... A v roce 2020 pošleme člověka na Mars. Protože na to prostě máme. Prostě to zvládnem. :-)

Zatím mi to přijde, že se poserem úplně ze všeho... Příspěvek, se mi jednou smazal. Jakože mě trochu štvou poplašný zprávy. Na BL jsem čet o tom, jak bude stoupat teplota, jak bude teplo v Káhiře a tak všude tam. Došli k číslu půl miliardy lidí bude muset jít jinam. Ano je to až 20-30 let (to mi bude 50-60). Neví se to jistě. A to co mě trošku štve, že to je z oboru...
Tak doufejme, že zas jinde to bude víc k žití.

23.06.2016 13:24:52 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

já to tak nevidím. Ale zase na druhou stranu nad tím příliš nepřemýšlím.

Přijde mi, že (a trochu odbíhám) je vyjasnění státnosti EU a členských států. Podle mě je stále spor jestli moc delegovat do Bruselu nebo sem. Aspoň tak si to překládám. Idealisticky vzato jsem pro sjednocenou Evropu.
Ale současně se bojím, nebo mi přijde, že je "příliš daleko". Nevím jestli takový pocit mají třeba Američané s Washingtonem nebo lidé v (jak se to město) Vladivostoku o Moskvě... (další jistě relevantní námitka je, že EK je nevolená)

Idealisticky souhlasím s tím, aby byly imigranti "distribuováni" v rámci EU rovnoměrně. Problém je skutečně jak toho dosáhnout. Taky nechápu, co je např. tady udrží, když tu nebudou chtít zůstat. Asi by na to musel být zákon. :-)
Buď ČR nebo pryč, čímž vzniká další problém kam a za kolik je vracet... opět to není řešení.
Co se týče těch peněz- přijde mi to opravdu hodně a chápu to skutečně jako trest, aby si je každý stát nechal zejména - chudší země. Logicky vzato by ta částka měla být podle sociálních příspěvků nejbohatších zemí. (a nevím, jestli je)

Otázka může znít: jak to tedy dělat? Nepouštět je sem? Nebo jim nedávat peníze? Tolik peněz? Nebo lít peníze do Somálska? Je to asi poměrně jednoduché přístupy, ale vše má své potíže.

Pomalu si říkám... proč přišli až teď? Protože skončil režim v Libyi?

23.06.2016 13:15:32 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

Je dobře, že ty čísla uvádíš. Já o nich neměl tušení. Zkoušel jsem to ověřovat a docela to sedí...

Otázka je, jak to interpretovat (to nejspíš činím subjektivně). EU (nebo EK) nejspíš tlačí na to, aby si státy imigranty nechávali.

Jediné, co jsem si naivně vynásobil... když dáme imigrantovi 20000 na měsíc po dobu 10 let vyjde nám 2,4 milionu. To je stále méně než chce EU.

Celý problém není snadno řešitelný a to se jen bavíme patrně o jeho malé části.

Když to vezmeme ad absurdum: kolika věcí bychom se museli vzdát aby měl každý člověk na zemi stejný příjem?
(asi bych teď tohle nepsal...)

23.06.2016 10:26:13 | ewonreagovat

O hledání Boha, kapitola II. Publikoval(a): Špalda | Úvahy » Bůh, víra

upřímně řečeno, nevím, jestli máš pravdu. Ale je to napsaný dobře. Co je zajímavá myšlenka a myslím, že ji nemám ze své hlavy... je právě to, že dobro a zlo je lidem vlastní. Tak jako schopnost mluvit?
Nicméně i "dobro" a "zlo" asi budou kulturně podmíněné.
Asi bych se do toho zaplet... Opět jsem zvědavej kam se další úvahy budou ubírat.

Přijde mi i vcelku praktickej přístup, moc problémy neintelektualizovat. Opět jsem zvědav, k čemu se dá "se zdravým rozumem" dojít. To co vlastně moc nechápu je, proč se to jmenuje hledání Boha...

10.06.2016 11:46:34 | ewonreagovat

ATEISTA Publikoval(a): Amonasr | Aforismus, citát, říkanka » Bůh, víra

taky mě to nějak rozesmálo.
Bůh v pondělí ráno:
"ještě by to chtělo trochu doladit, má to nějaký mouchy..."

05.06.2016 11:55:11 | ewonreagovat

krátce o propagandě Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

je to libový....
Ve smyslu, že to dost odpovídá na otázku jak se to děje:
máš jinej názor?
běž!

04.06.2016 00:18:44 | ewonreagovat

krátce o propagandě Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

2. 6. a zase uprchlíci...:

http://blisty.cz/art/82509.html

bohužel nemám dost odhodlání číst všechno, co RFE napsalo o českých médiích.

... tady je to česky patrně:

http://hlidacipes.org/nahravka-z-porady-zpravodajstvi-tv-prima/

03.06.2016 23:58:15 | ewonreagovat

UMĚNÍ – dokonalost či krása? Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

i když to možná bylo v nadsázce...
tak nad tím nějak neuvažuju - vpodstatě asi u nikoho, i když jsou lidi, který mi čas od času (i dost) vaděj... to asi musíš posoudit sám.

fráze nakonec: jeden člověk to stejně nespasí. :-)

03.06.2016 23:44:22 | ewonreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel