Anotace: Znáte příběh o Čachtické paní? Nabízím trochu (dost) odlišný pohled na věc. Čtěte, hodnoťte, jak je ctěná libost.
Máš pěkné a detailní popisy. Povídka je to taková lyrická. O děj asi moc nejde. Její pocity jsi posal opravdu moc dobře.
27.02.2013 14:01:23 | Draconian
Povídka se mi líbila i tvá verze o paní z Čachtic. Jen drobné připomínky: myslím,že zip tehdy opravdu ještě neměli:), to je jen maličkost,ale klepla mě do očí. A vadily mi v textu zdrobněliny: zoubky, přehodila nožku atd. Nemám rád zdrobňování a hlavně, podle mého, k této postavě se ani trochu nehodí.Jinak dobrý
23.07.2012 09:21:39 | kočkopes
Děkuji za názor, jsou věci, kterých si autor jednoduše nevšimne, i kdyby to četl milionkrát. Normálně s těmi zdrobnělinami máš nejspíš pravdu, zvláště u té nožky :D On i nějaký časový odstup dává nový pohled a zvláště u starších děl bych mnohé napsal jinak :-)
23.07.2012 09:51:55 | Dorimant
To znám, čtu tisíckrát a nevidím to,co ostatní:).V každém případě jsem si dobře početl. I s nožkou:D
23.07.2012 09:53:31 | kočkopes
Jo, kvalitní, zasloužilo by to vydat - nevyšla už povídka v nějakém časopise?
04.05.2012 23:55:30 | Angolkin
Děkuji za pochvalu :-) Píši hlavně pro zábavu, takže publikování mimo liter jsem zatím nezkoušel, ale kdo ví, třeba časem napíšu i něco rozsáhlejšího a zkusím štěstí :-)
05.05.2012 07:49:27 | Dorimant
Parádně napsaná povídka s víc než jen poutavým tématem. Po době zase nějaká dobrá povídka..:o)
10.01.2008 20:20:00 | Traci
Naprosto dokonale posáno. Někteří lidé nemají rádi takové postavy jakou byla Čachtická paní, já je miluji. Cítím z nich lidskost. Možná to z ní divně, ale je lidské toužit po věčné kráse a mládí. Tyto postavy jsou mi bližší, než dokonalé, bezchybné hrdinky. Pojetí naprosto skvělé. Moc se mi líbí.
10.01.2008 19:47:00 | Hellmaster
zkrátka: skvělé. Píšeš hezky a tohle je to nejlpší, co jsem zatím četla. Musím uznat, že ti psaní jde opravdub skvěle a vše to, co jsem si o tvé osobě mohla přečíst jsem si přečetla. Piš dál.
19.06.2007 13:06:00 | kuna, crimson moon
Myslim si, ze tva povidka nema chybu. Jak jsem se do deje ponorila, nechtelo se mi vratit zpet do reality. Moc krasny, chvalim!
10.05.2007 19:09:00 | berrie
Já vážně smekám klobouk! Nevím co bych vytkla, sama mám problém s popisem, vím jak je těžké vystihnout jedinečnost okamžiku pomocí okolností, spíš se soustředím na povicty, ale tohle je lepší! Chtěla bych se ti přiblížit....a děkuju za komentář k povídce "Co když mi není souzeno milovat"!
14.04.2007 17:58:00 | Irene Forsyte
Líbilo se mi to, dobrý nápad, akorát je tam na mě příliš moc popisu, rozptyluje mě to a ke konci se příliš často vyskytuje zájmeno ji,jí, což trošku mate, ale jinak je to fajn a já si od tebe přečtu ještě něco. PS Dík za komentář, klidně můžeš být i tvrdší. K těm popisům - spíš se soustředím na pocity, nehledě na to, že popisovat něco mi moc nejde, je na čtenáři, aby zapojil fantazii :-))
11.04.2007 23:13:00 | derrry
Když se ti líbila královna prokletých jako film, četl jsi i knihu? Patří to úžasné sagy o upírech z pera Anne Rice.. Kdyžtak vřele doporučuji...
A k tvému dílu. Líbí se mi. Je to zajímavý pohled na Čachtickou paní, svým způsobem možná i přijatelnější než vidina věčného mládí. Alespoň pro mne. :3 Za 100%
07.04.2007 18:42:00 | Angelon
Ať žijou detaily! Nemyslím, že je nutné popis oživovat, právě díky textové retardaci dochází při čtení k pocitu pomalého běhu celé scény, což je, podle mě, právě to, čeho jsi chtěl dosáhnout, ne? Nemá to být akční, má to plynout pomalu a líně... a tobě se podařilo tu atmosféru vystihnout.
30.03.2007 08:38:00 | Gina Rocca
Možná by chtělo popis něčím oživit. Jinak je to však skvělá povídka. Člověk si to živě představí :)
25.03.2007 16:15:00 | Eylonwai