Anotace: Knížky, no:)
hihi... knihomolové vedou....:) nechápu lidi co nečtou... třeba bývalá spolužačka... ta nepřečetla ani povinou školní docházku!!!!!:D
03.05.2008 19:26:00 | ivushe
Moc hezký,u mě je to úplně stejný,čtu a čtu a čtu,člověk v knížkách nachází zapomění a nádherný pocit,taky když se začtu nedokážu tu knížku zavřít a jít spát,zrovna před týdnem jsem četla celou noc a to jsem šla do práce na ráno,a dočetla knižku v půl 4 a v půl 5 musela zas vstát hrůza.Ale ta kniha za to stála.Moc hezky píšeš.Piš dál určitě si to zas přečtu.
14.03.2008 11:50:00 | Aluna
já to taky pamatuju, všechnny děti ve školce předváděly tanečky, zpívanky atd. a já jako zázračné dítě jsem musela číst.Jediná.Samotná.Deprimovalo mě to,ale teď v tom nacházím úžasnou relaxaci, odreagování a hlavně, v dnešní době i trochu výjimečnosti.Populace pohlcena virtuální technikou možná zapomněla, jak taková kniha vůbec vypadá a já jsem ráda, že stále nacházím kouzlo v těch příbězích, které mají smysl.Moc pěkné dílo.
11.03.2008 19:31:00 | happyandhappy
Během toho, co jsem si četla tvou úvahu, mě napadlo, jak vlastně může existovat někdo, kdo by popsal úplně stejné myšlenky a pocity, jako mám já. Do věty přesně to na mě sedí a to na mě udělalo dojem.
Velmi výborné!!
11.03.2008 18:07:00 | Alžběta.
Musim říct že se mi strašně líbí jak píšeš, a ten tvůj profil je prostě bomba :) s těma knížkama to mám asi podobně, taky hrozně ráda čtu a občas nejsem schopná zaklapnout to a jít spát, ikdyž pak ve škole usínám a občas je mi taky líto že už je konec, jak se do toho ponoříš, je to takovej rozpor- už aby to bylo vyřešený ale ještě neskončilo :) no nic, piš dál, ráda si to přečtu :)
28.02.2008 22:11:00 | just me