Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 365 záznamů. Zobrazuji 136-150.

Zkušenost mlčení Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Že to stojí za to, to věřím. Přemýšlením v tichu trávím čas od času nějakou tu hodinku, bohužel někdo by musel moje myšlenky usměrňovat správným směrem, jinak nejsou moc hezké a přemýšlení mi pak spíš vezme energii...ale takový den...to musí být o něčem jiném..být vhodná příležitost, tak bych tu zkušenost neodmítnul..

12.02.2008 13:46:00 | Skajareagovat

Zkušenost mlčení Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Ano,ticho je bůh..nebo aspon´ jeho řeč.Zkus někdy mlčet i vnitřně,bez myšlení a uvidíš..:-)

11.02.2008 09:52:00 | Weylinreagovat

Zkušenost mlčení Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Zní to hodně zajímavě..
když jsem ještě chodila do skauta, ma jednom táboře jsem si plnila tři orlí pera, a jedna část je 24 hodin o samotě, sice to bylo o něčem jiným, ale dost jsem ten ten četla Bibli a modlila se a taky celej den ticho.. můžu potvrdit, že to je fakt dobrý, prostě se zastavit, strávit nějakej čas o samotě a v tichu

10.02.2008 23:15:00 | Kapikareagovat

Kdo je to Bůh? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Hippy-víra v srdci navzniká,víra je předpoklad,emocionální pohnutí které spojuješ s něčím co je podle Tebe svaté,dobrotivé,krásné,láskyplné atd..Je to jen představa kterou Jsi si udělal na základě své vnitřní nejistoty,a možná nepochopení života s jeho-někdy krutou podobou,která je ale také jen v našich hlavách..Láska není emocionální a sentimentální ponutí..Co je láska?To poznáš až ji přestaneš dávat různé nálepky typu bůh apod..JSEM KTERÝ (Á)JSEM..

05.02.2008 13:08:00 | Weylinreagovat

Kdo je to Bůh? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Stávat se bohem znamená naopak rozmělňování pýchy, zbavování se jí. Aby došlo ke splynutí, musí člověk vnitřně dojít k tomu, že ego je pouhou iluzí, že tu není konatel. A k tomu lze dojít jen oslabování svého ega.
Jeden moudrý člověk řekl: "Dokud je zde konatel, bůh je pozorovatelem. Jakmile tu bude pozorovatel, bůh se stane konatelem."
To je nejvyšší moudrost. :)

Co se týče satana, satanem je každá myšlenka, která je tvořena v konatelově mysli (ten, který si myslí, že existuje individuální já (ego)), ať už dobrá nebo špatná. Je to jen metafora. Ve skutečnosti i satan je součástí boha, protože bůh je jednotou.

01.02.2008 14:46:00 | Dao dereagovat

Kdo je to Bůh? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Tady bych se přiklonil k mystikovi. Jak zde popisuješ Boha vychází z tvé osobní zkušenosti s ním nebo je to jen sada propagovaných tvrzení církve? Vždycky nemohu pochopit, jak lidé dokáží Boha pouze glorifikovat a odklánět se od pojetí Božího dualismu Dobro/zlo. Bůh jakožto absolutní a "spravedlivá" postava logicky nemůže konat pouze dobro,ale i zlo nutné pro rovnováhu světa (Aneb nepoznal bys světlo, pokud by nebylo tmy). To, že se to vše shazuje na Satana což pro mě vyvolává 2 otázky : A) Pokud je Bůh všemocný, jak je možné, že jeho dílo je konstatně narušováno Luciferem a za B) pokud to tak není, přichází typická ateistická otázka "Když je Bůh tak dobrý, proč je na světě tolik zvěrstev, zla, hladu...

31.01.2008 21:28:00 | Sebastian la Croixreagovat

Mýtus stáří Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Jsem ráda, že se někdo zabývá touto problematikou. Sama jsem zastánce stáří, nemam ráda, když vidím v autobusu starou paní, jak musí stát, když před ní sedí pubertální mládež. Moje maminka má artrózu, takže vím moc dobře, jaké je to pro ty lidi utrpení. Ale na druhou stranu nemám ráda lidi, kteří si přede mne stoupnou a místo aby se zeptali, jestli si mohou sednout, začnou na celou tramvaj vykládat, jaká je to dnes mládež.
Stáří je požehnaný věk, je to de facto odměna za celoživotní dřinu. Měli bychom si ho vážit, ne odsunovat na vedlejší kolej.

29.01.2008 20:46:00 | AnnieBreagovat

Kdo je to Bůh? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Je to ako vysvetlovat cloveku zo stredoveku, čo všetko dokáže počítač. Človek zo stredoveku nechápe, ale robí sa múdrym.

29.01.2008 16:29:00 | Sarazin Faestredreagovat

Kdo je to Bůh? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Ahoj Hippy

Jo, máš pravdu, to se musí prožít. Kdo to nezažil, ten nepochopí. Jako když vykládáš beduínům o pasece u potoka. Sice to můžeš vykreslit a můžeš to popsat, ale dokud to nezažijí, stejně to nepochopí.

29.01.2008 13:55:00 | Daniel S.reagovat

Kdo je to Bůh? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

A takový bůh je jen v Tvé hlavě..a ještě v mnoha dalších..:-)Nerozumím tomu proč když je bůh tak dokonalý a jedinečný atd,atd.proč ho musí pořád někdo někde propagovat a dělat mu reklamu?Proč je to jasné jen někomu?Nebo Vám křest´anům za to bylo něco někým slíbeno?Nebe,nebo něco takového?:-)

29.01.2008 13:02:00 | Weylinreagovat

O smyslu Vánoc Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

syn boží = děti boží
I já jsem syn a ty jsi syn a ženy jsou zase dcery ;)
Chce to číst Nový Zákon stále dokola, bez pohádky na začátku a na konci, až ho pochopíš, teprve potom lze nastoupit duchovní stezku

27.12.2007 10:46:00 | Dao dereagovat

O smyslu Vánoc Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Naprosto scestné prohlásit "Saturnálie"za den narození Ježíše Krista.Evidentní modlo-
služba.Lásku a dobrotu má křesťan projevovat
každodeně.

27.12.2007 00:35:00 | fabbreagovat

Zrození pravého člověka Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

Máš všechny básně moc hezké. Jsi opravdu Hippie? Ty já mám opravdu rád. Sním o jejich svobodném životě. Pak bych se mohl naplno věnovat své duši, Bohu, přírodě....
sakra, jo to by bylo fajn.

22.12.2007 19:07:00 | Kolireagovat

Mýtus stáří Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

No víš, ono se dá na to kouknout z různých pohledů. Stáří patří k životu, je to další lidské utrpení, jako zrod a nemoc. Musíme si tím projít všichni.
Můj táta podobně mluví jako ty a spousta jiných také, jenže dělají to mnohdy jen ze svých egoistických důvodů. On chce, abych se o něj postaral, dokonce mi řekl, že vlastně proto jsem tady na tomhle světě, ale sám se o své rodiče, když jim bylo nejhůř, nepostaral (tomu se říká sobec na n-tou :) ) Víš otázka je i návštěva těchto starých, mám dělat něco jen z povinnosti nebo i ze srdce. Spousta lidí navštěvuje tyto staré jen z povinnosti, proto se ptám, co když tito staří chybně vychovávali své děti, nedali jim dostatek lásky? Protože pokud by tomu tak nebylo, museli by si jich vážit i kdyby byli staří sebesechlejší a sebesenilnější. Takže já říkám, chyba je i na straně starých a tak to opravdu je. Těžko úctu a lásku k rodiči ztratíš, spíše bych řekl, že ji nikdy nezískáš a proto se tak potom zachováš jak se občas stává. A na lásce a úctě pracují obě strany, ne jen jedna.
Já nic od svých příbuzných neočekávám, nic nežádám, až prostě budu starý a zemřu, tak zemřu, nebojím se smrti. Spousta lidí, píšící o podobných věcech to možná dělají jen ze strachu před svým stářím a nemohoucností. V tvém případě altruisty to asi nebude ;)

20.12.2007 12:11:00 | Dao dereagovat

O závislostech Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

No,kus pravdy máš,emoce se nás dotýkají,proto nejsou námi..My jen jsme.

20.12.2007 08:39:00 | Weylinreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel