Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 365 záznamů. Zobrazuji 256-270.

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

JO přesně, myslim že Albertinka má pravdu. Svoboda neni ve víre v bohu, ani v manželství...A mylsim e v homosexualitě ta svoboda je...a vůůbec to není proti přírodě. To řekl kdo, že to JE proti přírodě? Už někdy od...nevím jaké doby je sexualita "normální"...teď zase moc neni, jelikož existují ti věřící, kteří to..nejspíš..netolerují....ve starověku byly páry především homosexuální...a fungovalo to...proč homosexuálům nenechávat adoptovat děti? Co je na tom špatného?Maj na ně právo jako kdkoliv jiný...heteroseuální pár ty děti třeba ODKOPNE ..tak proč si je nemůže homosexuální pár vzít? NEzáleží na tom, jaké jst eorientace, ale jak ty děti budete vychovávat...a soudit to podle orientace to mi přijde..jako dost velká diskriminace......A že Hippy věří v Boha..no tak klidně...já bibli neznám, vůbec, ale zajímalo by mne, jetli to BŮH určil, že homosexualita je špatná...manželství je podle mě zbytečný proces, jen papírování...potřebujete doklad na lásku? SEX je tím dokladem, ne? To je ten důkaz lásky. Znám hodně heterosexuálních páru, kterým bych dítě k adopci v životě nesvěřila....ale vy jo, Hippy, že ano? PRotože jsou hetero,hm? A znám pár homosexuálů, kteří mají třeba mladší sourozence, a jak se o ně starají..a že ej to proto přírodě? to bůh je rproi přírode...v přírodě si vše můžete vysvětlit..jak vysvetlíte boha?hm??? Sex má sice původní účel jako rozmnožování člověka, ale většinou NIC neplní svůj pravý účel. Třeba jako Hippy a Liter..Liter..te měl za účel popagovat plnohodnotná díla ne?a Není to snad žádný bulvár kde si nějaký/á věřící postěžuje na homosexuáli, ne? Děti bych jim svěřila, maj na ně právo, stejnně jako heterosexuálové..A ským spěji a nespěji to už je jejich věc, ne? Práv proto je to ADOPCE, protože homosexuálové nemůžu mít děti, tak proč jim to neumožnit alepspoň tou adopcí? Lepší, než kdyby ty děti zůstali v dětských domovech..ale to je asi zbytečný,se o tom bavit, stejně Hippy svou chybu nikdy neuzná, bude si státza svým Bohem a jinýma týpkama...taky věřim, ale ne v boha, a abych řekla pravdu, bůh má pěkně blbý, nelogicky.."pravidla"...všichni jsou jaože svatí...ale....právě že jen jakože...myslíte,že bůh stvořil svět? Snad je vznik světa skoro dokázsaný ne? Zní to logičtějš a pravděpodobnějš....v boha podle mě veří jen lidi, kteří dostateně nevěřej v sebe a který chtěj své problémy a starosti házet na někoho jinýho!!! Ale nakonec z thob určitě vyjde fakt, že bůh může jen za to dobrém, že?proč se teda dějou ty nejhorší věci lidemco za to nemohou?kdyby bůh existoval a byl fakt tak hodnej, zastaví to!..konec šmitec bůh je nesmysl a to že si to mysli, nen známka nevyspělosti...ani nerozumu....je to známka toho, ýže mám na to vlastní nazor, a ten s evám může a taky nemusí líbit..dobrou noc jdu spát..

25.07.2007 01:18:00 | embryo v hlavereagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

"Bůh tě učí, vede tě, abys více milovala a méně nenáviděla, abys dokázala pomáhat lidem"

a neni lepší dát průchod nenávisti stejně jako lásce?? kdybys miloval všechny,i ty,kteří si to nezslouží,nemohl bys rozlišovat,kdo je špatný a kdo dobrý.na všechny bys vzal stený metr....ale..to přece nejde

25.07.2007 01:13:00 | Albertinkareagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

jenže já fet nikdy nezkusila....opravdu...
nejsem feťák,neláká mě to...

nejsem jako ty
nebudu jako ty

já sem satanista...to ty nepochopš....taky věřim v boha...ale nejsem křesťan.....nwm...asi nejsi sto to pochopit....

když chceš,věř si čemu chceš,ale necpi to ostatním

25.07.2007 00:57:00 | Albertinkareagovat

USA, Bush a téma svoboda Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Milý Hippy, rád bych, jako obvykle, jen přidal pár informací a názorů:

1. George Busch mladší je dost zajímavá figurka na to, abychom se jím chvíli zabývali. Víš například, že před svým prezidentstvím nikdy neopustil severoamerický kontinent? Že USA opustil jen jednou a to do Mexika? Nejsilnější velmoc světa má v čele nedouka, který nikdy neviděl, jak to chodí jinde, ale přece je jeho vliv na celý svět značný. Vrchní velitel armády USA nikdy nebyl ani na středním, ani na blízkém, ani na dálném východě, ani v Austrálii, ani v Evropě, ani v Číně, ani v Rusku, ale přesto rozhoduje o tom, kam půjde jeho armáda. Až po svém zvolení se milý George podíval trochu do světa, ale pochybuji, že si mohl udělat v náporu oficialit jakýkoli obrázek o skutečném stavu věcí. (Viz třeba naše ministryně a její písnička)

2. Můžeme desetkrát mluvit o demokracii, ale USA vydávají na zbrojení víc, než ostatní státy dohromady. V jejich vojenské doktríně je klauzule, že se cítí oprávněni zasáhnout kdekoli, kde jsou porušovány principy, které platí u nich doma. Není to trochu despotické? Zasáhnout tam, kde platí jiná (a nemusejí to být horší, spíše lepší) pravidla, ačkoli nejsou nijak zaměřená proti USA?

3. USA už několikrát prokázaly, že jsou ochotny bojovat i přes zákaz OSN (viz Jugoslávie), případně rozoluci o válce vyvolaly a prosadily v radě bezpečnosti.

4. Ve spojených státech zemře na silnicích ročně asi 20x více lidí než po útoku na WTC. Celkově vzato došlo pouze k většímu neštěstí a pojišťovacímu problému. Kdyby se toto stalo v Izraeli (kde je to běžné) byl by z toho rozruch tak akorát na celonárodní televizní zprávy. Zasáhl tam člověk (Ladin) který měl za sebou mizerně fungující organizaci a naději tak akorát na to, že ho brzy chytnou. Ale díky podařenému útoku (mimochodem, nebyl první, ale druhý. Při prvním to zkusili autem s trhavinou, ale to vládnul ještě rozumější prezident, kterej nezareagoval jako hysterka) a hlavně díky reakci USA se z něj přes noc stal slavnej chlapík s podporou skoro miliardy lidí z muslimského světa. A každá další akce USA kdekoli v arabském světě mu jen přidává na síle. I kdyby byl chycen, nastoupí někdo na jeho místo.
Už dávno říkají vojenstí analitici, že USA měly uspořádat tichý hon na Ladina pomocí tajných služeb, najatých lidí, lovců lidí a tak a k WTC se měly postavit adekvátně problému.
5. Já osobně nemyslím, že problém je v Americe. Já bych to spíš viděl tak, že se tam prezident volí podle 300 let starého systému, který nijak nezohledňuje velmocenské postavení USA a proto se mohlo stát to, co se stalo...

23.07.2007 08:56:00 | Daniel S.reagovat

USA, Bush a téma svoboda Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

není třeba mít z usa do budoucna strach, neboť se jejich potenciál nezadržitelně ztrácí a status nejmocnějšího státu pomalu přejímá čína. a pokud jde o vpád do afganistanu a iráku, je podle mě v obou případech neomluvitelný

22.07.2007 18:06:00 | naiyareagovat

O moci slov Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

souhlasím

22.07.2007 10:55:00 | naiyareagovat

Nitky života Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

Opravdu jsou tam ty chyby a nebo se mi to zdá? pokud tam ty překlepy jsou, stojí za to je opravit. Myšlenka inspirovaná jedním z životních příběhů Bible - některé možná pobuřuje, ale je pěkně zpracovaná. Lidé by měli býti schopni ji takto zpracované porozumět a hlavně ne předem odsoudit.

20.07.2007 11:27:00 | kjetilkareagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

"Měli bychom se možná zamyslit, jak jsme na tom my. Dnes se často propaguje svoboda. Je zajímavé, že o svobodě mluví ti, kteří jsou závisli na cigaretách, alkoholu, často drogách, lži, pomluvách, televizi, počítači a dalších věcech. Lidé bez svobody, lidé závislí, se snaží mluvit o svobodě. Nenechme se zmást těmito falešníky! Ve jménu svobody je propagováno, že homosexuálové mohou adoptovat děti. Samozřejmě v rámci stejných práv jako mají ostatní. Ale to je přece nesmysl. To je stejné, jako by ten, komu se třeba nechce pracovat, dostal stejné peníze jako ostatní. Obojí je proti stvořené přírodě a člověku a obojí je dnes podporováno. Zamysleme se nad tím. Nechoďme se stádem jako hloupé ovce. Mějme svůj vlastní názor na tuto ožehavou tématiku."

že zrovna ty mluvíš o svobodě,když si (nejspíš) věřící...to přece neni žádná svoboda,svoboda je být sám sebou a né bejt jen něčim,co se tupě modlí k bohu.

19.07.2007 19:20:00 | Albertinkareagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

no...hned v úvodu "co je to sexualita" narážíš na to,co je dnes v sexu normální...já ti řeknu ,co je normální,normální je dost širokej pojem,proto je pro každýho jedince normálního něco jinýho...(kdo určuje normy,že?)

jo,souhlasim s tim,že všechno má svý pravidla...jak si napsal že je nemožný,aby se děti rodily z homosexuálních svazků,s tim taky souhlasim,ačkoliv se vědcům podařilo na pokusech dokázat,že z laboratorních myší (obě byly ženského pohlaví)se zrodil nový myší jedinec.

"Tělo, které jste dostali, aniž byste pro to museli cokoli učinit, necháváte napospas jiným?"
Z větší části s tim souhlasim,i když mi přijde trochu blbý říct "tělo,které jste dostali" ...tělo je prostě součást nás už od embria.

"Je něco krásnějšího než sex mezi mužem a ženou, kteří spolu žijí v manželství?"
tak s tím tvým výrokem nemůžu souhlasit... jednak beru v ohledu homosexuály,jednak dnes už ne každý uzavírá manželství(mimochodem,manželství vlastně taky neni "normální",jelikož si to vymyslel člověk,zatímco sex je naprosto přirozená činnost),a přece jsou spokojeni jeden s druhým...navíc beru v ohledu nezletilé (od 15. roku)

P.S.:ve větě "Sexualita je vázána na zplození dítě a samozřejmě je to také radost." by mělo být "dítěte" ,ne dítě... ;)

....to byl jen a jen můj názor...

19.07.2007 19:13:00 | Albertinkareagovat

Pokladnice lásky Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

Myšlenka skvělá, souhlasím, vyjádření se mi nelíbilo, ale o to tu teď vůbec nejde. Člověk by nepřežil, být si vědom veškeré hůzy co jest kolem něj. Radši zavře oči a jde dál.

18.07.2007 11:42:00 | kjetilkareagovat

Ožehavá témata - svoboda Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

krásné, mluvíš mi z duše. Až mi běhal mráz po zádech, jak se mi to líbilo:)

11.07.2007 22:52:00 | mavireagovat

Pokladnice lásky Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

Víš, je to trochu patetické, chybí tomu lehkost poezie, ale chápu, že chceš, aby ti lidi rozuměli, proto jim to dáváš lopatou... ale oni stejně zase jen zavřou oči a půjdou si koupit ten salám ... no, za myšlenku máš 100:-)

10.07.2007 12:26:00 | noreagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

Ahoj Hippy

Jo, jo, homosexualita je jeden z mnoha příkladů, jak se nedělají zákony pro blaho většiny, ale pro blaho menšiny.
Jako by se dělaly zákony pro ukraince proti čechům...

Ale asi ještě dostaneš kamenem... dotknul jsi se sexuality, lásky, zdrženlivosti... a to se neodpouští...

02.07.2007 06:59:00 | Daniel S.reagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

Já souhlasím. I s názorem na homosexuály - ať jsou spolu, všechno, proč ne- jen ať neadoptují děti- jistě, řekne se MAJÍ NA TO PRÁVO! Ale co ty děti? Ty nemají mít právo maminku a tatínka?

01.07.2007 23:31:00 | Verureagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

Myslím si že v mnohém máš pravdu, ale nesouhlasím s tvím názorem na homosexuály. Proč by příroda nebo bůh nebo jak tomu chceš říkat tedy takové lidi stvořila. Myslím si že homosexuálové by měli mít stejná práva jako heterosexuálové vždyt jsou to taky jenom lidé a řekla bych že mnohdy mnohem duchovně čistší než h.

01.07.2007 20:46:00 | anduinereagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel