Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.
Nenásilné literácké školení o vztazích mezi autory – DÍL 1. Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života
:-)
Nenásilné literácké školení o vztazích mezi autory – DÍL 1. Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života
Raduško se vším souhlasím, ale teď pomáhám shánět podpisy, jsem teprve 91., rozjíždíme to:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1204/vratte-nam-stat
Zdraví tě partyzán Atííík
Nenásilné literácké školení o vztazích mezi autory – DÍL 1. Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života
Radhuzo, když se ti nějaká báseň líbí moc, myslím že i stručný komentář potěší, ...na to bych klidně vsadil moje porodné. :-)
modelářská... Publikoval(a): enigman | Básně » Ostatní
...ale když jsi ten technický typ, sestavit rogalo by měla být pro tebe hračka, z mixéru vrtuli... však ty si poradíš. Pošli pak video z prvního letu, mám rád srandu :)
vize volby... Publikoval(a): enigman | Miniatura, hříčka » Ostatní
...hlavně nejmenovat, kurňa! :-))
pasión gitana, sangre espaňola Publikoval(a): hanele m. | Básně » Láska
...má puntíků jako dalmatin, co by ještě chtěl :-))
Zázrak? Publikoval(a): Radhuza | Miniatura, hříčka » Ze života
:-)
V krabici Publikoval(a): zaba.zuzla | Básně » Smutné
hmmm... tak to jsem na tebe zvědav v DF pro editory :)
Zázrak? Publikoval(a): Radhuza | Miniatura, hříčka » Ze života
Tady budu lehce oponovat, protože jsem se osobně seznámil s protipóly. Několik osob mi tvrdilo (snad upřímně), že jejich dětství nestálo za nic, žít začali až v pozdní dospělosti a přítomnosti.
A druhý extrém: na úředně povolenou eutanázii se z ČR jezdí do Švýcar, možná i jinam, nevím, ...zjistím až to budu potřebovat.
Víra Publikoval(a): Radhuza | Miniatura, hříčka » Bůh, víra
Stručné a výstižné! ST
Řeknu ti, ač ateista, kolikrát věřícím závidím...
V krabici Publikoval(a): zaba.zuzla | Básně » Smutné
Mnohým z nás jsi citlivě oprášila podobnou smutnou zkušenost. ST
Nenásilné literácké školení o vztazích mezi autory – DÍL 1. Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života
Vidět jádro sporu očima toho druhého není přece na škodu - o tom jsem přesvědčen i já, a tak je to i v úvaze napsáno. Vzájemná tolerance se mezi lidmi poněkud vytrácí.
Ale je tu problém ještě mnohem závažnější: dalším generacím předáváme naši lhostejnost ke špatným věcem a událostem. Proto jsem tu zveřejnil tzv. "výchovné" video. Naučili jsme se zlo snášet a přehlížet, záměrně koukat jinam v domnění, že tím bude zlo menší nebo dokonce samo zmizí.
Toto je můj příspěvek do diskuze. Pro mne je zajímavý už jen POČET lidí, kteří o tom chtějí nebo nechtějí mluvit. Ze dvou tisíc autorů jste zatím dva.
za satelitem... Publikoval(a): enigman | Básně » Ostatní
hanele věřím, protože se básním věnuje mnohem víc než já.
Asi jsem nekritický hňup, ale mně se to líbí celé ánblok, jak to stojí a leží. :-) ST
Nenásilné literácké školení o vztazích mezi autory – DÍL 1. Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života
Především o dětech a o škole, to souhlasí - ale tam je strašně důležitý pochopit, o čem mluví v tzv. nadstavbě.
Nenásilné literácké školení o vztazích mezi autory – DÍL 1. Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života
Děti nemají učitele ani rodiče, jaké si zaslouží - a o tom to celé je. Pokud se na dveře zla nebude tlačit z druhé strany a převáží lhostejnost a touha po mamonu, tak to s další generací bude moc špatné. Předá špatné návyky, ne-li ještě horší.