Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 213 záznamů. Zobrazuji 91-105.

Proč jsme přímou volbou pohoršeni? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

Skvělá úvaha, rozumný přístup. :-)

U kandidátů by si lidé měli hlavně přiznat, kdo za nimi stojí a které lidi budou po zvolení zastupovat a s kým budou spolupracovat a s kým nebudou. Když ho volím, bude hájit moje zájmy? Nezastupuje sám sebe, ale lidi, kteří ho protlačují k moci. Patřím k nim? A těm bude sloužit. Všem voličům vůbec ne. Ano, nezní to jako demokracie, spíše jako praktiky mocenské mafie. V tomhle ohledu není dobrý ani jeden kandidát. Vlastně to není vůbec k smíchu, ani se novým prezidentem nic nezlepší, co se týká fungování demokracie. Kampaň je znechucující a špinavá, veskrze negativní. Takže lidé nebudou volit pro tzv."lepšího" kandidáta, ale naštvaně proti tomu, kterého považují za "větší zlo". A kandidáti to vědí, proto potřebují voliče provokovat proti tomu druhému. Kdo vyvolá větší nenávist proti druhému, vyhraje! Negativní volba, negativní demokracie. Mafiokracie. Z kandidátů zvolíme toho, kdo asi napáchá menší zlo? Tak kterého volit? Rozumná odpověď není, rozhodnou negativní emoce...Ovčané zmanipulovaní mediální masáží, bez vlastního názoru.

24.01.2023 12:45:39 | Lighterreagovat

Proč jsme přímou volbou pohoršeni? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

v dnešní volbě vidím nejvíc jako popis věci heslo Z nouze ctnost, menší zlo a z louže pod okap...ani jeden není dobrý, oba jsou stejně špatní, jen každý jinak. A jak už to bývá, prostší duše mají potřebu se vyhranit...kdo ne... s námi, ...proti nám

24.01.2023 12:35:58 | reagovat

Proč jsme přímou volbou pohoršeni? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

Myslel jsem Němce, jak viděli v Áďovi naději ještě před 2WW. Rusama u nás, co mi povídala babička, byla část obyvatel úplně unešená. Jo, jak kdo :)

Já nemávám radši nikdy. Co se zdá na začátku nadějné, může se zvrtnout. Teď si mám vybírat mezi dvěma, který ani jeden neodpovídají mé představě. Asi jsem příliš namyšlený :D

24.01.2023 12:33:24 | Narraganreagovat

Proč jsme přímou volbou pohoršeni? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

no nevím, s tím máváním Hitlerovi a rusákům v 68...to určitě nebylo nic velkého...jistě, pár takových se najde vždy, ostatně i dnes je vidět, kolik lidí stojí na straně "své pravdy" a kolik jich chce jen normálně žít

24.01.2023 11:28:38 | reagovat

Proč jsme přímou volbou pohoršeni? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

Ono je zajímavé to věčné přelévání moci. Lidé mávali při vzestupu Hitlera, lákáni na ZMĚNU. Podraz. V '68 lidé mávali "okupantům, osvoboditelům" ze SSSR. Podraz. V '89 lidé mávali "americkému stylu života." Podraz. Podraz? Pak přišel neviditelný nepřítel vládnoucí všem se symbolickou korunou. Coronavirus. Král čeho? Veškerého člověčenstva na planetě? Možná že totalitní nástroje jsou především namířeny proti člověku jako takovému. Je to vůbec člověk, který vymýšlí tyhle věci?

24.01.2023 11:24:24 | Narraganreagovat

Ten dort mi musíte upéct! Jinak.... Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

S tímhle článkem nebude mít tradiční konzervativec problém. Avšak liberál ve smyslu duševní anarchista se bude hádat. Vždyť potrestáním pro pekaře je ztráta zákazníka. To by mělo panu Gayovi stačit.

21.01.2023 04:48:50 | Narraganreagovat

Přímá volba smutná a paradoxní Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

Vše jde v tom důsledku tupohlavosti do špatných konců, je to kořen naší pidlivizace...

09.01.2023 13:36:19 | Lighterreagovat

Přímá volba smutná a paradoxní Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

emoce jsou primární v materiálním nevědomém životě...pokud se mysl povznese nad dotknutelnou realitu, není důvod se zabývat něčím takovým...banálnost principů, na kterých je politika založena, a primitivní pudovost stád, které tomu věří jako zlatému teleti, je evidentní...

08.01.2023 19:40:17 | reagovat

Přímá volba smutná a paradoxní Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

zásadně nesouhlasím s čímkoliv, co tvrdí, že lidé nejsou kompetentní si vybrat sami. Osobně jsem zásadně pro přímou demokracii, zrušení partají a dalších darmožroutských nesmyslů.
Politika je svinstvo, politici jsou svině
. Mezi kandidáty jsem si nevybral, ale mé volbě nejvíce odpovídá Jaroslav Bašta. Nezkompromitovaný, zkušený a lidský. Zbytek jsou figurky her jinych zájmů. Ale volit ho je marnost.

08.01.2023 18:22:11 | reagovat

Přímá volba smutná a paradoxní Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

Škoda, že Češi si sebekritiku nepřipouštějí...V tom bych řekl, že jsme už světoví. :-)

08.01.2023 17:45:30 | Lighterreagovat

Přímá volba smutná a paradoxní Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

Dnes s tebou ve většině věcí v tomto textu souhlasím.

08.01.2023 16:28:53 | Lighterreagovat

Metamorfóza Petra Fialy Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

"Za jednu z nejtragičtějších postav naší historie bývá označován Emil Hácha"
Dovoluji se ohradit proti tomuto paušalizovanému názoru (Trhové Sviny, archiv, vyprávění pamětníků).
Jako politolog a předseda vlády prof.Fiala měl zdůvodnit, z jakých příčin je nutno zablokovat dezinformační weby, v období okupace Ukrajiny. Jako vzor šlo /třeba/ použít důvody Američanů k alokaci Japonců do internačních táborů po napadení Hawaie a následných excesech japonských ostrovních přistěhovalců, vůči americkým domorodcům /first nations/.

03.12.2022 11:33:27 | lesan-3reagovat

Metamorfóza Petra Fialy Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

...akademik znamená nepraktik...obecně teoretici nejsou dobří praktici...to politici dokazují denně...

19.11.2022 16:14:33 | Martenreagovat

Metamorfóza Petra Fialy Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

jednou se všechna jména obdivovaná ocitnou na místech těch dnes nenáviděných...už to začalo a už se to nedá zastavit

19.11.2022 14:41:32 | reagovat

Kdo je strážcem morálky? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

chytnu se toho, co bylo zmíněno jednou větou: jestli dva muži můžou mít dítě. Bráno čistě ideologicky, asi bych měl být pro. Bráno pocitově nevím. A bráno logikou? To je asi ještě horší. Nepřijde mi, že by to šlo vyvodit z nějakých prvotních principů. Zajímavý může být pohled církve: je to proti Bibli. Je to nepřirozené. A kde je definováno, co přirozené je? A co dalšího je proti Bibli. Není v církvi jako takové přeci jen o něco víc homosexuálů a pedofilů? A je to přirozené?
Ještě jeden postřeh: heterosexuálů se tak trochu toto téma netýká; homosexuálů poměrně dost. Jediný koho se to týká dost a prakticky se k tomu nemůže vyjádřit jsou děti. Může to mít nějaký závěr? Moje otázka vlastně je: kdo tohle má rozhodovat?

22.10.2022 17:43:06 | ewonreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel