Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.
Lidé a svět Publikoval(a): Pincik | Básně » Ostatní
Byl i dřív svět tak poničen?
Zdevastován lidmi?
Ne!
Dřív byl člověk, který byl naučen,
že má být rozumný, přemýšlivý a klidný.
A ne Ty davy dnešních ,,lidí´´, kteří hledí jen a jen na sebe.
- Taky se ptám proč... proč jsou ti lidé tak nerozumní, nepřemýšlivý a nekladní... a proč myslí každý jen a jen na sebe... ??... když přitom sám se člověk cítí tak prázdný... ??...
07.11.2008 01:19:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Jedná se pouze o příběh vložený do historie, již si dle své fantazie upravil autor. Děkuji za pochopení.
Kdybych v díle neuváděl toto, tak bych na tebe nikdy nezareagoval, ale tys i přesto psal, jak ty říkáš kritiku, jako by tam tato věta vůbec nebyla.
Co se týče tvé povídky. Tady na literu, tak jako všude jinde je to především o tom, kdo jak je aktivní. Komentuješ často, jsi často komentován a počet tipů. To je spíše k smíchu než k objektivnímu posouzení.
K tvé poznámce, že nepřijímám kritiku. Haha, nepřijímám tebe a to je rozdíl, akorát ty to odmítáš přijmout. Že okolo sebe kopu? Ne, nekopu kolem sebe, ale do tebe. Což je také rozdíl. Už když tu byla prve tato povídka, psal jsem ti, že o chybách a faktických nesrovnalostech vím, ale že mi nešlo v příběhu o ně... a tvá reakce? Nulová, zase jako bys to ani nečetl. Pouze si dál meleš stále své. Stejně jako teď, když je to tu po druhé. Takže mi nevyčítej mé reakce na tebe, opravdu se na ně nedalo reagovat jinak a že snesu hodně a jsem zvyklý snášet hodně. Liter je nic, psanci jsou nic. Saspi jsou drsní, okolí je drsnější, literární kritici jsou jako psi. Tam všude já přijímám kritiky, tam všude si o ně říkám. Tobě jsem si o nic neřekl, pak jsem ti řekl, že mě nezajímáš. Stejně se pořád zatvrzele vracíš a stále prostě odmítáš pochopit, že jsi mi ukradený.
A teď už skutečně, ale opravdu skutečně... končím veškeré debaty s tebou a mé večkeré reakce na jakékoliv tvé komentáře, bez tak stále píšeš jedno a to samé, nic víc. Tedy s Bohem a hodně štěstí u tvé povídky (P.S. Jak to má vypadat? On je někde návod? Vlastně já zapomněl, ty bereš literaturu jako stavebnici)
07.08.2008 12:53:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Ještě sem zapomněl na jednu maličkost. Nevím jak tobě vyhledává google, ale na tom nezáleží. Tuto povídky mám pouze na serveru psanci.cz, kde působí takřka ti samí autoři, co jsou zde na literu, tudíž srovnávat úroveň je přinejmenším hloupost. Nehledě na to, že na psancích mám pouze dva komentáře a jeden je od ženy téměř šedesáti let (věk je pravdivý, neboj) a osmnáctileté dívky. Z toho mi plyne, že jsi žádný google použít nemohl, respektive, že jsi ho použil špatně, a co je horší (i když pro mne to není žádné nové překvapení), že se řadíš do řady rádoby umělců, kteří si svou neschopnost slušné tvorby léčí kritizováním tvorby druhých. Pouze jsi mě utvrdil ve svém již dávno získaném názoru, snad bych měl říct, děkuji, ale řeknu jen jedno. Není mi tě líto, jak by řekli alibističtí blbci - řeknu, nic se neděje bezdůvodně, nikdo se nijak nechová bez předchozí příčiny způsobující dané počínání. U tebe je to opětovná reakce. Netuším, zda i u jiných děl se vracíš ke komentování, ale vím, že hodnotíš často a hlavně, že hodnotíš v podstatě vše stejně. Pokud si pamatuješ, já sám jsem tě kdysi požádal o komentář. K mému malému překvapení přišla téměř na vlas totožná kritika, kterou jsem od tebe četl u zcela odlišného díla. Snad sám pochopíš, jak silná mi proto tvá slova přijdou, a jak vážně tvé názory vnímám. Tedy opravdu řeknu poslední slovo (pokud o něj tolik stojíš, ponechám ti to potěšení), Sbohem a šáteček pán mistr.
27.07.2008 18:35:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Napadá mě jen jedno rozumné vysvětlení tvého počínání. Léčíš si nějaký komplex, protože takhle se normální rozumný člověk a čtenář nechová. Ten napíše svůj názor a jde dál, ty se sem vracíš a stále dokola opakuješ jednu a tu samou věc, akorát ji vždy napíšeš jinak. Jestli ti to dělá dobře, pak budiž. Uzdravuj se dál... ;)...
26.07.2008 14:58:00 | Miro Sparkusreagovat
Zloba Publikoval(a): Santinan Black | Básně » Ostatní
V celku pěkné... jinak vše důležité už tu bylo řečeno...
24.07.2008 10:57:00 | Miro Sparkusreagovat
Zaslíbená Publikoval(a): Santinan Black | Balady, romance » Ostatní
Je pravda, že by to mohlo být bohatší, ale na to, že jak ty říkáš, se poezii nevěnuješ, to není až tak nejhorší... =)... tak co... povzbudil jsem... ??... =D...
23.07.2008 23:07:00 | Miro Sparkusreagovat
Bílá růže Publikoval(a): Santinan Black | Básně » Láska
Báseň se hezky čte, tak svižně se nese. Ani výpadky rytmu nejsou bůh ví jak hrozné, ale škoda rýmu růži-kůži. V poezii už je natolik otřepaný, jako láska-páska a podobné. To je tak jediné, co bych asi vytkl, jinak celkem povedené... =)...
22.07.2008 17:50:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Tvůj názor mě skutečně nezajímá... a tím bych to ukončil... starej se o sebe... díky... komentářů k tomu mám dost... liter není jediný literární server, měl bys trochu rozšířit obzory...
19.07.2008 16:18:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Prosím každého čtenáře, který otevře tyto komentáře, aby nečetl komenáře níže. Jsou to jen řádky o ničem, které ovlivní váš osobní názor, navíc tím ztratíte zbytečně čas, ovšem máte-li potřebu číst, dělejte si co chcete. Já vás upozornil...
22.05.2008 16:44:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Mám z tebe vážně dost.
1) Jedná se pouze o příběh vložený do historie, již si dle své fantazie upravil autor. Děkuji za pochopení.
Rovnou jsi mohl napsat, nechápu.
2) Zamyslil jsem se nad tím, co je mi vlastně vytýkáno.
- Takže, měli jet vlakem. Nechci, chci aby můj hrdina jel náklaďákem, aby ho lidi viděli - co nechápeš?
- Nemaj bránit Krušné hory, já chci. Chci aby bránili Krušné hory, protože je mám rád. - Je to špatně?
- Lidé mají křičet v Praze a ne v Chomutově. Chomutov je mi blízký, proto jedou právě Chomutovem. - děsný co?
- Neuvedl jsem název jednotky, proč? Protože to pro příběh není důležité.
- Nepopsal jsem výstroj, proč? Ze stejného důvodu.
- Nemohl psát závěť bez notáře, ale mohl. Dle práva ne, ale kdyby znal nějakého notáře blíže a byl s ním domluvený, proč by ne?
- Profesorovi (profesorce) jsem dal příběh přečíst a otázka zněla, mohlo by to tak být? Odpověď zněla ano, a já s ní souhlasím. Mohlo. Neptám se, bylo to tak? Ale mohlo by to tak být? Mohlo. Že to tak nebylo, hold osud. Že plán obrany byl jiný? Je to možné. Já se vůbec nezmiňuji o tom, jakým způsobem má být země chráněna. Radim Střep mohl být jen vojákem, který má provést vpad do německého týlu a tudíž by určitě nebyl v Praze.
3) Pořád jsem nepochopil o co ti jde? Baví tě poučovat? Dělá ti to dobře? Nebo prostě co? Cítíš ze mě, že bych o tvá slova stál? Asi ne, tak proč je stejně dáváš? Co ti to přináší? Vlastně to ani nechci vědět.
4) Nikde tento článek nevydávám jako historickou učebnici, dle které by se měl někdo řídit, či učit.
5) Přijde ti to jako imaginární válka? Dobře, je to imaginární válka. Každý normální čtenář pochopí o jakou válku se jedná. Ví, co to pro Čechy a pro lid znamenalo, ví jak nás to poznamenalo. A to je vtom příběhu hlavní.
6) Vím, stačilo by málo, aby se to líbilo i tobě, ale já to málo nechci. Kdybych chtěl opisovat historická fakta, tak si otevřu encyklopedii.
7) Já ti děkuji za tvůj darovaný čas, ale mohl jsi si ho ušetřit pro něco užitečnějšího, jelikož tohle mi nic nedalo. Nevím, snad proto jsi všechno napsal, abych řekl ano, souhlasím s tebou. Příště to napíšu jinak. Jinak opravdu nevím jak si to vysvětlit.
8) A opravdu tě žádám a prosím, aby jsi už na tento komentář nereagoval, a pokud opravdu máš takovou touhu po reakci a po posledním slově, napiš mi prosím tě, do pošty. Nechci, aby jakýkoliv čtenář po otevření komentářů byl nucen vše pročítat, než pochopí, že jde jen o veliké fiasko a nic víc. Děkuju.
22.05.2008 16:43:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Omlouvám se za svou chybu, pochopitelně zmiňuji rok 1938, byl jsem zmaten z pročítání historie, ke které si mě opětovně po několikáté donutil. A opět jsem nezměnil svůj názor. Jednoduše věřím tomu, co jsem si kdy přečetl. Stránky military znám, a stránky města Chomutova více než dobře. Učitelům dějepisu a posléze profesorům historie věřím též. Toť poslední má obhajoba na tvé narážky, že jsem si nic nezjstil a neopodstatnil. A to opravdu konec.
22.05.2008 10:41:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Abych si zachoval svou soudnost. Spíše bych v úvodu měl uvádět rok 1938, než-li 1939, jelikož vtom roce už bylo České pohraničí víceméně obsazeno.
S tou závětí, máš pravdu. Ale on ji nechal doma, svědkem tedy jeho žena a notářské ověření obstará jeho žena v případě, že se nevrátí domů. Takových chyb by se alespoň průměrně dobrý kritik nikdy nedopustil.
A teď něco z mých textů:
Připojení československého pohraničí znamenalo pro Hitlera velké strategické vítězství. Ve střední Evropě to posunulo rovnováhu sil výrazně v německý prospěch. Československo přišlo o 75 % svých obranných pozic. Přestože československá armáda zůstala nedotčena, českou rovinatou kotlinu nebylo možné hájit vzhledem k tomu, že německý obr svíral to, co ze země zbylo, ze všech stran.
- a neříkej mi, že Krušné hory nehrajou roli.
Na druhé straně však, když na vlastní oči viděl československý obranný systém, uvědomil si, jaké vlastně měl štěstí, že mnichovská krize nevylstila ve válečný střet. Dokonalost a mohutnost československé obrany ho velmi překvapila. Konečně si možná uvědomil, že generálové neměli tak docela nepravdu, když hovořili o nepřipravenosti země na válku. Po uzavření mnichovské dohody prohlásil generál Keitel: "Jsme (generálové) nesmírně šťastni, že nedošlo k válečným operacím, protože …naše prostředky k útoku proti československému pohraničnímu obrannému valu byly nedostatečné. Z čistě vojenského hlediska jsme neměli k dispozici technické prostředky, které by umožnily proniknout přes systém pohraničního opevnění."
- 75% obrany byla v pohraničí, a bunkry tam vyrosli asi za pak, že jo? Ten výrok generála Keitel je historicky podložen a jestli mi chceš říct, že bych tomu neměl věřit, tak už nevím, co ti na to víc dodat.
A ještě poslední, k té německé většině, já vím, že jich bylo hafo. Taky to byly oni, kdo tady němce vítali tak, že měli co dělat, aby poznali, že už nejsou v Německu.
Toť vše a i z tvé strany bych uvítal konec této debaty.
22.05.2008 10:36:00 | Miro Sparkusreagovat
Smrt vojáka Publikoval(a): Miro Sparkus | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné
Já opravdu nepotřebuji pochvalu od někoho, jako jsi ty... svými kritiky jsi na literu více než proslavený, a abych tě opravil. Už zprvu jsem psal, že se jedná pouze o příběh osazený do historie, který jsem si sám poupravil, abych mohl zachytit hlavně pocity onoho vojáka, takže je mi naprosto jedno, jestli jeli vlakem, pěšky, nebo náklaďákem a je mi úplně jedno, jestli měl čas na to, něco psát... kdo jsi ty chytráku? Tys tam žil? Jak můžeš vědět, na co měli čas a na co ne? Sám si toho asi taky moc neprostudoval a moc jsi toho neviděl. A nemáš třeba dědečka? Kterej to zažil? Upřímně, slova lidí z té doby jsou pro mě mnohem důležžitější, než tvoje nic neříkající řádky, při kterých si asi zvedáš ego, jinak si je neumím vysvětlit. A co se těch tvých měst týče. Jsi v trochu jiné době. Hlavní obraný systém byl uspořádán po celých hranicích. A ty mi budeš tvrdit, že v Krušných horách žádné bunky nebyly? Haha, tady se musím jenom smát a říct, bez pardonu, že jsi asi debil. A kdy myslíš, že je tam postavili? Němci? Haha. Nebo naši po druhý světový válce jenom tak na parádu? Haha. Byl jsi se tam někdy podívat? Asi těžko viď. A ten tvůj Chomutov a Litoměřice se stali ryze německými městy až po obsazení německými armádamy. A abych tě vyvedl z omylu. Ano němečtí občané tu žili, ale češi je tu moc nechtěli a ve chvíli, kdy věděli, že se chystá útok, jelikož to se ještě o obsazení nevědělo, raději se stáhli. Tady to růžové neměli, ty jeden velikej chytráku. Myslíš, že rusové by zůstali ve Varech, kdyby se na nás chystala invaze? Kde žiješ proboha.
Takže poslední vzkaz ode mě, k tobě. Pro mě jsi jen ubohý nevím kdo, kdo své ještě ubozejší komentáře není schopen ničím doložit, navíc jsou ve většině případů mylné. A co týče té tvé narážky na toho profesora, škoda, že jsi jenom pitomý jméno na literu, kdybys byl trochu fyzický, tak bych ti dal pěstí. Kde vůbec bereš soudnost a odvahu navážet se do někoho, koho neznáš? Asi si přijdeš jako hrdina viď? Pro tvou informaci, ten profesor je poměrně starý a tu dobu zažil. A jak u tebe vidím, máš též velice zkreslené informace, které si nejsi schopen vůbec doplnit. Kde žiješ a co si myslíš, že jsi?
A vzkaz nezávazným čtenářům: Tuhle debatu jen přeskočte a udělejte si svůj vlastní názor na dílo. A přečtete-li přeci jen tuto debatu, udělejte si též svůj názor a prosím, nevyjadřujte se, ač už budete chtít říct cokoliv ve prospěch kterékoliv strany. Děkuji a pokuste se zachovat trochu úroveň literárního serveru. Děkuji.
22.05.2008 10:09:00 | Miro Sparkusreagovat
Zmučení Publikoval(a): Santinan Black | Básně » Smutné
Na světě ale nejsou jen ty zlé uklované vrány, jsou tu i mnohem přívětivější ptáčci, třeba vrabčáčci a tak... Básnička je to moc pěkná, ale div mě nemrazí, když si vezmu, žes jí napsala ty... =(...
18.05.2008 18:07:00 | Miro Sparkusreagovat
Sedm kroků Publikoval(a): Miro Sparkus | Básně » Ostatní
Nemám komunisty v lásce... a i při čtení té jeho Reportáže jsem měl v sobě rozporuplné pocity, ale v té době sice byl komunista, ale zároveň vlastenec. A navíc... tohle se prostě nedělá...
29.04.2008 12:55:00 | Miro Sparkusreagovat