Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 1459 záznamů. Zobrazuji 61-75.

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

asi máme úroveň konspirace, které jsme ještě ochotni věřit. Tj. ano, že se někde něco propadne patrně možné je, ale nestojí to za to aby o tom bylo spoustu videí a textů. CO myslíš s geotermálními vrty? Jako tepelná čerpadla?

15.09.2022 16:49:09 | ewonreagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Chytnu se jen jedné věci: mohl vesmír vzniknout samovolně?
Podle mě je na to těžké odpovědět. Když ale zmiňuješ myšlenku, že "Vyšší bytost" musela stvořit vesmír, co stvořilo tuto bytost? Ta mohla vzniknout samovolně?
Samozřejmě pokud začneme uvažovat, co bylo před vesmírem (což vlastně ani nedává moc smysl), nebo mimo vesmír... Pokud bychom vesmír definovali jako vše, co je. Tak mimo vesmír by bylo, to co není? :-)
Trošku se bojím, že bych si mohl zlomit mozek.
Bohužel problém ceny elektřiny je realističtější, ale nemyslím si, že šlo o nedostatek chladiva - to ještě přeci jenom je. Možná spíš paliva. Ale nechci kecat.

15.09.2022 16:46:43 | ewonreagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

nechci to googlit, ale patrně jde o konspirační teorii. Prostě vymyslím nějaký nesmysl a pak o tom začnu šířit mýtická videa na netu. Je to furt dokola dokola, dokolečka.
https://www.youtube.com/watch?v=-NJixKfml4k

(nebaví mě to ani poslouchat...)

15.09.2022 16:36:48 | ewonreagovat

STRESS Publikoval(a): onlysource96 | Úvahy » Ostatní

nerealistické očekávání od sebe sama může udělat paseku. Vybalancovat co je moc a co málo sám neumím... a nakonec co vlastně od sebe chtít, žejo. :)

19.04.2022 01:43:26 | ewonreagovat

Ukrajina v NATO a EU? Nesmysl. Publikoval(a): Metcheque | Úvahy » Politické

Vlastně na to stále nemám jasný a podložený názor, tak jsem rád, že se tady nějaký názor objevil.
... mimochodem mě překvapuje, že toto nejde otisknout...

04.04.2022 23:35:19 | ewonreagovat

Sebe-koučink Publikoval(a): Helena Lovecká | Úvahy » Ostatní

vpravdě si asi u většiny svých myšlenek neuvědomuju, čím jsou motivovány. Zajímavý postřeh. Vládne nevědomí? :)

19.12.2021 20:28:13 | ewonreagovat

Vlna covidová, vlna antidemokratická Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

pokračování:
4) většinu věcí jsem nečekal: roušky, rozestupy, lockdown, většinu z těch věcí. Před rokem na podzim, jsem nemohl pochopit, jaktože vláda nemá postup na to, co když to znova přijde (reakce typu: jé, tak to jsme nečekali... a heslo "best" in covid). (ano zpětně někoho obviňovat, že v srpnu neví, co se stane v říjnu je snadné...)(ale měl by! aspoň hypoteticky). Nepochopil jsem proč se před Vánoci rozvolnilo... A nevím, jestli určité lavírování na nový rok bylo to správné - každopádně hrůza mrtvých je z částí problémem Brity (půlky? ... analyzujte ta data...).
To co se děje teď považuju částečně za šílenství; iracionalitu (u lidí), a neschopnost či neochotu cokoliv řešit. (teď se zase porcuje prase...). Na druhé straně díky bohu za očkování, protože jinak (tipuju) bychom si těch 30 000 mohli tenhle rok zopakovat, ne-li překonat. Z druhé strany - která mě moc nezajímá, přijde mi, že COVID s ekonomikou zamáve víc než finanční krize r. 2007 - přijde mi, ale že zatím se tak neděje. (ehm: omyl? zdražování energií?). Zcela obecně: Španělská chřipka: myslím, že mrtvých a smrtnost byla vyšší, ale klidně mě opravte; plus tehdy asi lidi úplně nevěděli, co je vir (myslím lékaři) ... Ale klidně mě v chybách opravte.
obecně pak: jsme lidi, vidíme věci jinak. :-)

05.12.2021 22:29:20 | ewonreagovat

Vlna covidová, vlna antidemokratická Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

příspěvek 3, pokusím se nastínit, jak situaci vidí Ewon. 1) je to složité a vzhledem k tomu, že si vše nepamatuju, nemůžu popsat všechno.
2) Předně nějak nemám tendenci covid spojovat s úbytkem práv. Možná bych měl tendenci ho spojovat s úbytkem zábavy, na které je značná část společnosti závislá - hospody atd. Na druhou stranu ale netvrdím, že práva omezena nebyla - jen se v tom tolik nevyznám. Stav nouze byl patrně nejdéle v historii...
3) jak jsem si naivně představoval, že to bude: vláda nebo spíše odborníci představují nějaký PLÁN, nějaký strategický přístup: typu když bude situace taková, uděláme toto, když jiná uděláme toto. Jestli vůbec nějaký plán byl, tak jsem si ho pojmenoval: naplňme nemocnice, pak začneme brzdit. Za cenu 30000 mrtvých - což dle mého je příliš, ale moc lidí se nad tím nepozastavuje. Překvapuje mě to. Když terorista zabije 100 lidí, je kolem toho mnohem větší humbuk.

05.12.2021 22:20:12 | ewonreagovat

Vlna covidová, vlna antidemokratická Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

přijde mi docela zajímavé, jak se lišíme v interpretaci; takže si říkám, možná už mi definitivně hráblo. :-)
Ale možná to je taky naprosto normální: až skutečné krize ukazují, jaké má kdo postoje.
Ale zdaleka nechci říct, že to je jednoduchá problematika.

05.12.2021 22:14:33 | ewonreagovat

Vlna covidová, vlna antidemokratická Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

spíše nesouhlasím, ale nevím, jestli jsem schopen to lépe popsat. Jinak je v tom značná kvalita stylu.

05.12.2021 20:12:41 | ewonreagovat

A.B. - Absurdný Bureš Publikoval(a): Luky-33 | Úvahy » Politické

mimochodem přemejšlím, kdy definitivně skončí čas jeho vlády a kdy už to bude na triko někoho jinýho. Mocenskej pakt zdá se taky končí, tím jak končí jeden z toho paktu. (pokud to ovšem neutáhnou borci zcela bez Zemana - tomu se mi furt nechce věřit.) (Mimochodem 2: už jsem slyšel noční můru o B. jako prezidentovi...)

(Mimochodem 3: kolik lidí tady přímo fyzicky zabili komunisti za 40 let? Je to víc jak 30 000 nebo míň? Vždycky bych si myslel, že míň.)

i přes tohle všechno... jako strana vyhrál volby - to je demokracie v praxi. :-)
(částečná úleva...)

27.10.2021 19:47:28 | ewonreagovat

Volby 2021 - další náhled Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

Nicméně a vlastně to taky naznačuješ, je tu právě něco, co neumím správně pojmenovat - právě to "špatná demokracie" a "ne diktátu Bruselu". Pocit určité a nemalé části veřejnosti, že tahle zem jde špatným směrem, ne-li do pekla. Nejde tu tedy jen o to: nemám peníze/ nemám práci/ nemám budoucnost. Je to něco, co neumím vystihnout. Možná by se to dalo nazvat strach.

10.10.2021 20:37:15 | ewonreagovat

Volby 2021 - další náhled Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické

ad 1) nesrozumitelnost
- já jsem si spíš pro sebe zkoušel, kolik "ztratili" Piráti resp. Piráti a Starostové oproti předchozím volbám je to pokles 15.97% na 15.62% ale přitom vzrůst z 28 osmi mandátů na 37. Jak to píšu přijde mi, že jsem musel někde udělat chybu. Tj. volební systém (a že ho příliš neřeším) je set sakra důležitý.
Ale ano - je to řekl bych intelektuální nuance.

ad radikalita nevím jestli radikalita politiků nebo voličů. Ale otázka je přesně ta, co motivuje voliče SPD, nebo možná i, co motivuje ty, co volit nejdou. Pokud jsou ve stádiu "stávka" nebo "defenestrace" jdou úvahy o volebním systému stranou. MOžná to nebude přesné, ale mám v paměti, že pravicové reformy pana Kalouska vzbuzovaly jistý neklid ve společnosti (jehož jsem se trochu též účastnil), a teď vzhledem k dluhu by něco podobného mohlo nastat též.

10.10.2021 20:35:08 | ewonreagovat

Volby Publikoval(a): umělec2 | Úvahy » Politické

taky mám jistou ne úplně opodstatněnou víru, že to povedou lépe. Pokud ne, budu zklamán a budu se muset sám sebe ptát, jestli Babiš při všem špatném, co udělal (a ti co mu přisluhují) nebyl lepší. Doufám, že nebyl. A to doufám i ješitně s ohledem na své posuzování skutečnosti. Jinak to budu muset vyhodnotit jako svůj tragický omyl.
A souhlasím, že to nebudou mít lehké - což neměl ani Babiš zejména díky Covidu.

10.10.2021 20:23:47 | ewonreagovat

Manifest principiální sebedestrukce Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Já většinou nečtu úvod. Spíš závěr. A když je moc dlouhej tak jen poslední dvě věty. :)

A nechtěl bys napsat něco o Sýrii? Nebo je úplně jasné, že to nemá vůbec žádnej smysl?

10.06.2021 18:52:04 | ewonreagovat

© 2004 - 2025 liter.cz v1.8.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel