Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 125 záznamů. Zobrazuji 16-30.

Mnichov 2009 a 15. březen po 70 letech. Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

Akorát dvě připomínky:
"Ruský současný vojenský rozpočet je menší než současný německý" - Není pravda
(http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_and_federations_by_military_expenditures, http://www.globalissues.org/article/75/world-military-spending) Pokud máte aktuálnější a přesnější data, ukažte prosím, docela bych se rád podíval.

"To znamená že žádná sláva" - I země s daleko menším vojenským rozpočtem dokázaly pustošit po relativně neomezenou dobu Gazu a okolní arabské státy, které od té doby víceméně drží pysk, aby nedostaly zas, takže s žádnou slávou bych moc nemachroval... Stavět tady jeden mrňavej radar, aby nás hrdinně samojediný chránil před Ruskem je blbost, ale s tím malým chudáčkem v rozkladu, kterým Rusko prostě a jednoduše není, je to taky trochu ustřelený.

25.03.2009 14:42:00 | Bipolar Bearreagovat

Mnichov 2009 a 15. březen po 70 letech. Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

Já bych nebyl tak hr.

Ruský medvěd už totiž dávno nemá pořádné drápy. Bohumil Doležal a jiní jemu podobní váleční štváči by nejraději Rusko vymazali z mapy a neopomenou žádnou příležitost připomenout jak moc je Rusko rozpínavé. Bohužel zapomínají dodat tu druhou polovinu - jako třeba že už na to nemají.
Ruský současný vojenský rozpočet je menší než současný německý. To znamená že žádná sláva. Možná si mohli zastřílet někde v Čečně nebo v Gruzii, ale na jakoukoliv větší válku v současné chvíli prostě nemají. Rusko je možná rozpínavé, možná že pošilhává po ztracených guberniích na západě, ale to není vlastní jenom Rusku. Každý velký stát je svým způsobem rozpínavý a kdybychom my češi obývali prostor od Uralu až po Amur a bylo nás 200 milionů, taky bychom asi byli rozpínavější než teď, kdy jsme jako turisté do jednoho čínského hotelu.
Ruská armáda je torzo té původní sovětské. Jistý americký generál řekl, že je reálnější že se v Normandii vylodí číňané, než že Rusko přepochoduje ukrajinské pláně.

17.03.2009 11:02:00 | Daniel S.reagovat

Mnichov 2009 a 15. březen po 70 letech. Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

nooo... a co s tím navrhuješ dělat ty? jak jsme se měli chránit před spáry mědvěda... ?

16.03.2009 14:20:00 | Dokireagovat

Jak se kalila ocel aneb 3x kapitán Cibula Publikoval(a): Tanula | Povídky » Humor

Parádní... Vojín Bobáň si mě naprosto získal a větu "To není karamela! To je bordel!" na mě monitor málem taky zařval... Doufám, že tady takových věcí od tebe najdu víc. Nějak na ty drsňárny a vraždy moc nejsem...

10.03.2009 14:00:00 | Darwinreagovat

Klášter na konci světa. Publikoval(a): Tanula | Povídky » Fantasy

Když čtu tvoje díla, vždycky v nějakém momentě dostanu husí kůži:-) Tady se mi moc líbil ten pozitivní konec...

10.03.2009 13:30:00 | Darwinreagovat

Smrt obecního blázna. Publikoval(a): Tanula | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné

Slyšet, mlýn, blýskat se, polykat, plynout, plýtvat.... přiblÝžit se?

17.12.2008 14:25:00 | Dolcezzareagovat

Den který všechno změnil Publikoval(a): Tanula | Povídky » Romantické

zajímavý nápad. Líbilo se mi to

05.12.2008 17:13:00 | slymákreagovat

Romové, my a exil. Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

Heleď, ne že bys neměl v něčem pravdu, ale občas bacha na to, co říkáš.
Romové jsou národ bez tradice - to není pravda. Jejich tradice je náhodou slušně bohatá a pestrá. Jen se šíří ústní slovesností. Takže říkat o někom, že nemá tradici a folklór je proto, že to není nikde napsané je trochu nefér.

Další věc - mám v ruce pár čísel... Víš kolik dostavájí Romové jako starobní důchod? Skoro nic. Nemají odpracováno... Viděls někdy Roma v domově důchodců? Kdepak. Jo a když člověk spočítá ty jejic ztráty ze zlodějena porovná to s důchodem, tak nás vyjdou o dost levněji než bílej důchodce... Nemluvě o tom ty nevíš, že i ve firmách se krade? Kolik je lidí, co si tu a tam odvezli pytel cementu, co zkrátili daně a vzali peníze bez lístku? A to neluvím o tunelování. Kolik ukradli za jedno desetiletí bílí tuneláři a kolik ukradli za 50 let romové? Neporovnatelné číslo... a když připočítám všechny ty ukradené cihly, cementy, prohlížení porna v pracovní době a zašívárnám na stavbách, tak jsou romové vlastně laciní. Jen bohužel neumějí krást s takovým taktem jako my. Když cikán ukradne poklop z kanálu, tak nadáváme, ale když vedoucí stavebnin vyveze na svůj dvorek paletu tvárnic, tak mu tleskáme, jak šikovně to zašantročil v účetnictví...
A ještě jedna věc - Romové jsou JEDINÝ národ, který nikdy proti nikomu neválčil, nikdy si nedělal nárok na žádné území, nikdy nikomu nevnucoval svůj styl života a nikdy nestál v čele žádné vzpoury.

Ano, souhlasím, že se musí něco dělat, že je zapotřebí, aby pracovali, že všichni pseudohumanisti svýma kecama o právech jenom způsobili, že zde máme generaci která pracovat vůbec neumí a nechce, která je zvyklá dostávat zadarmo. Ale nesouhlasím s tím, aby se na ně házela špína, která není jejich...

27.11.2008 11:23:00 | Daniel S.reagovat

Romové, my a exil. Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

voedor - a tobě zase doporučuji udělat si výlet do severočeských měst, projdi si, dívej se, ty doby kdy šlo jen o ukradenou slepici jsou dávno pryč, od dob první republiky se lecos změnilo, drogy, gemblerství, takové ty dojemné scénky které rádi ukazují v televizi, kdy hrajou na kytary a zpívají, tančí... všichni se smějí, většinou to bývá jinak, rádio na plné pecky vystrčené z okna, křik, večerka nevečerka, píšeš o lidské důstojnosti, nemám právo na důstojný život? kdy mě neobtěžuje zápach a nepořádek nepřizpůsobivých občanů? a tohle nemám z dělnické strany, tohle mám z vlastních zkušeností

24.11.2008 14:55:00 | Dokireagovat

Jiříček a Kočka Publikoval(a): Tanula | Fejetony, sloupky » Ze života

Co na tohle říct? "Českej človek, chytrej člověk..."

24.11.2008 12:16:00 | sluníčko sedmitečnéreagovat

Romové, my a exil. Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

Nikdo se lynčovat nebude. Autorovi tohoto textu bych doporučila, aby si zašel na doučování z českého jazyka. Co třeba Rom a MY?
Třeba jsem pseudohumanista. To neznamená, že souhlasím s využíváním sociálních dávek. To NEZNAMENÁ, že budu hájit i ty Romy, kteří se dopustili zločinu. Ale co je krádež jedné slepice proti zločinům vůči lidské důstojnosti?
Píšeš, že 95% Romů nepracuje. Studuji, občas dělám referáty, a tak se ptám: Který zdroj toto uvádí? Ministerstvo vnitra či sociálních věcí? Anebo web Dělnické strany?
Píšeš, že souhlasíš s vystěhováním Romů ve Vsetíně. Já vcelku také. Jsi neplatič - padej, a je jedno, zda jsi Rom a nebo Árijec. Dále uvádíš, že Romové nemají vlastní kulturu.
Víš co? Vážně nevím, proč se vlastně s tebou bavím. Ale jednu radu:Khul na garuveha - šaj les učhares the kaľa staďaha(zdroj: Moudrá slova starých Romů. Apeiron, Praha, 1991).

22.11.2008 19:26:00 | voedorreagovat

Romové, my a exil. Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

Máš docela ostře vyhraněnou stranu... Taky mi nejsou sympatičtí nepracující lidé(tím myslím nepracující dobrovolně), a netýká se to pouze romů...
No a svůj názor raději nebudu příliš prezentovat, ještě by mě lynčovali:)

22.11.2008 09:54:00 | Simísekreagovat

Až k hořkému konci. Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

jojo... co k tomu říct... pravdivě smutný konec textu

22.11.2008 09:16:00 | Dokireagovat

Romové a Tibet Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

Daniel - s takovým přístupem ten problém bude pouze nabývat větších a větších rozměrů, jak si myslíš že se taková tisícová a nepřizpůsobivá komunita bude živit? Je třeba zasáhnout na více místech, legislativně, občansky, především ale rychle a tvrdě. Stanovit maximální výši sociálních dávek pro jednu rodinu, ať má dvě děti nebo dvacet, a hlavně všichni občané českých měst, pokud vám není lhostejná budoucnost našeho státu, nebojte se dát najevo svůj názor, pokud budeme všichni stále zticha a jen to tiše trpět a ustupovat, budeme brzy bydlet s takovými Janovy a Chánovy za domem, a teď si položte otázku, proč obyvatelé Litvínova radikálům tleskali, oznamovali jim kde jsou policejní zátarasy, a umožňovali jim průchod přes dvorky a zahrady, zatímco policistům nadávali? že by to bylo tím že jsou rasisté? myslím si že ne...

20.11.2008 20:33:00 | Dokireagovat

Romové a Tibet Publikoval(a): Tanula | Úvahy » Politické

Události v Litvínově jsem přesně očekával. Své obavy jsem již vyjádřil v mé poslední úvaze Policie svými postupy přináší neonacistům body. Pokud se bude policie chovat jen na základě politické objednávky, heslo "pomáhat a chránit" bude ještě směšnější, než je nyní.

20.11.2008 14:56:00 | Metchequereagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.7.2 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel